וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מר אפס תקלות

בשיתוף גל תקשורת, בשיתוף גל תקשורת

27.1.2020 / 9:40

שמוליק סרנו קנה את תהילתו ברחבי ישראל בעשור האחרון. מכנים אותו: מר אפס תקלות. סרנו מנהל את חברת "גל תקשורת" שפותרת במהירות תקלות תקשורת שונות בהצלחה אדירה

גל תקשורת. יח"צ,
גל תקשורת/יח"צ

שמוליק סרנו מוכר ברחבי ישראל כאשף תיקון תקלות התקשורת. מאז האייטיז הוא מסתובב בישראל ומתקין אנטנות ומערכות אינטרקום. כשהתפתחה הטכנולוגיה, הוסיף סרנו גם התקנת צלחות לווין, קליטת שידורי טלוויזיה מהעולם דרך האינטרנט (IP) ומצלמות אבטחה.

בשנים האחרונות התרחב העסק לכיוון התקנת וטיפול במצלמות האבטחה ומערכות ההתרעה. "אנשים דואגים לביטחון שלהם אם מדובר בבית פרטי, חנות, משרד, חניון או מוסד לימודי. תחום המצלמות התפתח ב-10 השנים האחרונות והמחיר של מצלמה הלך ונהיה עם הזמן יותר נוח לכיס. בשל המחירים הנוחים אני מוצא את עצמי מספק שירותי אבטחה כאלה למאות בתים בישראל בשנה. הכי חשוב להיות הוגן, שקוף ועדכני מול לקוחות. השוק מוצף בציוד זול ופגום ונגרמת עוגמת נפש אדירה במקרים שהציוד לקוי. אני מביא איתי אחריות של שנתיים שהיא נדירה".

לקוח של סרנו סיפר: "אנחנו מעסיקים את החברה הזו כבר כמה שנים בגלל הלארג'יות שהיא מפגינה. פה לא חוסכים באמצעים ובחומרים. הציוד וחומרי הגלם נרכש מהספקים המובילים בעולם ולכן אין תקלות. השירות נדיב, קשוב ואישי וכיף לשלם לבעל מקצוע שכזה".

גל תקשורת. יח"צ,
גל תקשורת/יח"צ

מפגש שהיה בשטח לימד אותנו שרוב הפעילות מתנהלת סביב התקנת צלחות לווין, שידורים דרך אינטרנט ומצלמות אבטחה. העובדים במקום סיפרו על אהבתו של הבעלים לתחום הבנייה והרכבת המערכות.

לקוחה שקפצה לבקר שאלה לגבי אנטנות וסרנו הסביר: "התיאוריה לא הולכת עם החלק המעשי. מזג האוויר משפיע על הכול וצריך להתאים אנטנה לצורך המדויק".

עוד תחום שהתפתח וחוסך לשני הצדדים זמן יקר הוא השירות באמצעות הוואטסאפ. במקרים מורכבים של תקלה בצלחות לוויין או מצלמות, הטיפול מתבצע במקום לאחר תחקור, ניתוח ולימוד התקלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
גל תקשורת. יח"צ,
גל תקשורת/יח"צ

סרנו מקפיד למלא דו"ח מדויק לגבי כל פעילות שלו וצילום של הפעילות כדי שהלקוח יבין על מה הוא משלם. סרנו נחשב לסופר מקצוען ומתקדם מבחינת טכנולוגיה ומקפיד ללמוד בהשתלמויות של החברות המובילות בארץ ובעולם.

אכן עסק מצוין של אדם מקצועי ונדיב. כשאתם מטיילים בפעם הבאה ברחוב, תרימו את המבט, אול תיתקלו במקצוען הזה על אחד הגגות - פותר עוד בעיה.

ליצירת קשר- טלפון של שמוליק: 052-3040040

אתר הבית

בשיתוף גל תקשורת, בשיתוף גל תקשורת
  • עוד באותו נושא:
  • תקשורת
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully