וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה תטעמו את המילפיי הטעים בישראל?

בשיתוף מאפיית ארץ הצבי, בשיתוף מאפיית ארץ הצבי

27.1.2020 / 9:16

לא תאמינו, בנתיבות. וזו לא אגדה, זו עובדה. "מאפיית ארץ הצבי", ברחוב בעלי המלאכה 17 נתיבות, הפילה אותנו מהרגליים. מי ששלח אותנו לשם עשה לנו טובה גדולה

מאפיית ארץ הצבי. יח"צ,
מאפיית ארץ הצבי/יח"צ

במערכת ה"מומחים" התחיל הוויכוח הקבוע: איפה אפשר למצוא את הקינוח הכי טעים בארץ? המפיקה החדשה שלנו נולדה בבאר שבע והצהירה: "לא יודעת לגבי קינוח כללי, אבל את ה'מילפיי' הכי טעים בישראל תמצאו בנתיבות"!

סובבנו ראשים וסירבנו להאמין. פרוייקט שעשינו ובו סיקרנו בניינים בכל רחבי ישראל, הביא אותנו קרוב לעיר הדרומית. החלטנו לקפוץ למקום ולבדוק את טענת המפיקה.

פסענו אל תוך מאפייה בת 14 שנים. גילינו מאפים מלוחים ומתוקים, לחמים, ומוצרי קונדיטוריה. נהנינו מאוד ממבחר העוגות המעוצבות שנעשות בהזמנה אישית והלחמים מהחיטה המלאה, החלות המתוקות פרווה לקהל הטבעוני, ללא מוצרי חלב וללא ביצים. לקוחות קבועים ששהו שם סיפרו לנו בגאווה שכל המוצרים נעשים במאפייה, אין שום דבר שנקנה מבחוץ. לדבריהם, כאן משתמשים בחומרי הגלם הכי טובים שיש בשוק, לא מתפשרים.

עוגיית כעכ המפורסמת של מאפיית ארץ הצבי. יח"צ,
עוגיות כעכ של מאפיית ארץ הצבי/יח"צ

במקום מכינים גם עוגות ללא סוכר כגון: עוגות גבינה, עוגות מוס ופחזניות.

עוגייה טעימה במיוחד אשר נעשית במאפייה- עוגיית "כעכ" (יש שקוראים להם "כעכים" הינה עוגייה פשוטה אך טעימה במיוחד שהיא מתכון סודי של האמא של הבעלים, אמא רחל. אנשים מגיעים במיוחד לטעום ולקחת מהם הביתה, טעמנו ובהחלט מומלץ.

למאפייה חשוב לתרום לקהילה ולכן עובדות במאפייה 2 עובדות שמגיעות מ"פרויקט שיקום" זהו פרויקט שמשלב עובדים עם קשיים רגשיים וגופניים במסגרת עבודה עם קהל.

המקום נקי מאוד ונראה שבעל הבית מקפיד מאוד בהכנת הדברים. רוב הלקוחות מכירים אותו ואחד את השני. האווירה משפחתית, ביתית. אפשר ממש לחוש בשירות האישי, האדיב, ביחס החם, נעים להיות שם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאפיית ארץ הצבי. יח"צ,
דניאל הבעלים של מאפיית ארץ הצבי/יח"צ

צפינו בתהליך ההכנה של המילפיי, הרי בגלל זה הגענו. האמת? למן השנייה הראשונה ידענו שהמפיקה צדקה. אופן ההכנה לימד אותנו על האהבה הגדולה בה ניגש הבעלים למלאכה. טעמנו ופשוט נפלנו מהרגליים. טעם גן עדן. המרקם, הטעמים, ההכנה המדוייקת - שווה נסיעה לשם.

הבעלים סיפר לנו על ניסיונו העצום בתחום. "אני עוסק באפייה כבר 42 שנה. עבדתי כטכנולוג מזון במשך 11 שנה, ייעצתי ועזרתי למאפיות גדולות בארץ להיפתח. עד היום מאפיות נעזרות בי ומבקשות עצות ואני עוזר לכולם באהבה גדולה. אני עושה הכל לבדי. בימים אלה אני שוקל מעבר למקום גדול יותר וקרוב לכאן. ברצוני להרחיב את העסק ולהגדיל את התפריט. אוסיף פסטות, סלטים ועוד. שילוב של מאפייה ושל קונדיטוריה. כל זה לא יפגע במדיניות שלי לגבי התמחור. אני תמיד חושב על הלקוח ושומר על מחירים סבירים"..

" מאפיית ארץ הצבי", ברחוב בעלי המלאכה 17, נתיבות

טלפון- 08-9934829
שעות פעילות: א'-ה' 6:00-22:00
שישי עד שעה לפני כניסת שבת, ומוצ"ש שעה אחרי כניסת שבת עד 00:00

היתה לנו חוויה נהדרת, דגמנו מוצרים מופלאים ומילפיי נדיר. כיף גדול למצוא פנינות ישראליות שכאלה. רוצו לשם.

עמוד הפייסבוק

בשיתוף מאפיית ארץ הצבי, בשיתוף מאפיית ארץ הצבי
  • עוד באותו נושא:
  • מילפיי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully