וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוציק, חנות לקטנים גדולה מהחיים

בשיתוף צוציק, בשיתוף צוציק

27.1.2020 / 8:48

מערכת "המומחים" ממשיכה להציג בפניכם כתבות על העסקים הוותיקים ביותר בישראל, כאלה אשר מצטיינים בתחומם. אחד מהם מעניק שירות כבר למעלה מ-40 שנה, צוציק, חנות למוצרי תינוקות שמבוגרים אוהבים לבקר בה

צוציק חנות לתינוקות. יח"צ,
צוציק/יח"צ

מפיקה של מערכת "המומחים", אמא צעירה עם ילדה קטנה ועוד אחד בדרך, נסעה לחיפה כדי להביא לכם, הקוראים, חוות דעת מהשטח על החנות הוותיקה והמקצועית ביותר בישראל בתחום מוצרי התינוקות, אלו הם החוויות שאספה מהשטח.

"צוציק" חנות למוצרי תינוקות היא מהחנויות הראשונות שקמו בארץ בתחום זה, מדובר בעסק משפחתי כאשר היום הדור השלישי הוא זה שמנהל אותה. החנות המקורית היתה בצמוד לטכניון ואוניברסיטת חיפה, אך לפני 22 שנה עברה לשדרות טרומפלדור 53 בעיר. החנות ממוקמת בבניין עם שתי קומות של תצוגה, בצמוד למחסנים שם מאכלסים את כל המוצרים, כאשר יש חנייה צמודה בשפע לנוחות הלקוחות.

הגעתי אליה בשעת בוקר של יום רביעי, הייתי אני ועוד עשרות אימהות צעירות ונשים בהיריון מתקדם. אחת מהן, דורין טלבי, בת 25 מקריית ביאליק סיפרה לנו: "אני בחודש השביעי וזה ההיריון הראשון שלי. אני מאוד מתרגשת והגעתי לחנות קצת מבולבלת, היו לי המון שאלות כי אין לי אחות גדולה שתוכל להדריך עם הניסיון שלה, למזלי קיבלתי פה יחס אישי ושרות אדיב ומקצועי. עברו איתי על רשימה מסודרת של מה צריך יותר ומה פחות וביחד הרכיבו לי חבילת לידה שתחכה לבעלי ארוזה ומוכנה מיד לאחר הלידה, זו היתה חוויה שהרגיעה אותי וזהו, אני כבר לא יכולה לחכות".

צוציק חנות לתינוקות. יח"צ,
צוציק/יח"צ

בניגוד לחברות אחרות שבדקתי, בכל הנוגע לחבילות לידה ובכלל, "צוציק" הם הראשונים להציע מגוון גדול מאוד של 'חבילות לידה' במחירים המשתלמים בארץ, לא סתם פוקדים את החנות שלהם מירושלים, תל אביב, אפילו אשדוד ובעצם מכל הארץ. "אנחנו מציעים חבילות עם כל סוגי המותגים שיש, בנוסף לכך אפשר לבצע שינויים בחבילות לפי בקשת הלקוח. כך שניתן בנוחות מלאה להרכיב את החבילה כבר בבית".

דבר נוסף שמייחד את "צוציק" זו העובדה שיש פה מוצרים של כל הספקים, כי בניגוד לרשתות גדולות, הם לא מחויבים לאף אחד, לכן לא מתפשרים על מוצרים, לא מנסים לדחוף בכוח מוצר של חברה מסויימת, מדובר בצעד שהוא נטו לטובת הלקוחות, זה בא לידי ביטוי באמינות המקצועיות ובמחיר.

שוחחתי עם אורן, אחד מבני המשפחה שמנהלים את החנות. שאלתי אותו לגבי בוסטר מסויים שאני מבקשת לרכוש לילדה, כי אני לא בטוחה איך להרכיב אותו ברכב. אורן אמר, "הגעת למקום הנכון, יש לנו שירות של התקנת כסאות בטיחות לילדים באוטו, זה נושא מאוד חשוב והיום כל אחד חושב שהוא יכול לעשות זאת בעצמו, אבל אנחנו לא משאירים מקום לטעויות, אצלנו זה נעשה על ידי אנשים מורשים בעלי שנים של ניסיון, ואין תחליף לניסיון ידע ומקצועיות, לא כשמדובר בחיים של הילדים שלנו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
צוציק חנות לתינוקות. יח"צ,
צוציק/יח"צ

לסיכום, מצאתי חנות אמינה למוצרי תינוקות, כי השקיפות פה לגבי כל מוצר ומחיר הוא משהו שלא רואים במקומות אחרים, מקצועיות ללא דופי, שירותיות מרשימה. לפני הלידה הקרובה, אני כבר יודעת היכן להגיע, כי גם ל"צוציק" שלי מגיע את הטוב ביותר.

צוציק - המומחים למוצרי תינוק

כתובת: שד' טרומפלדור 53, חיפה

טלפון 04-8220357 / 04-8324069

שירות דרך אפליקציית ווטס אפ: 050-6615123

שעות פתיחת החנות:
א'-ה' 10:00-20:00 | ו' 9:00-14:00
במוצ"ש ובמוצאי חג - סגור

אתר הבית

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף צוציק, בשיתוף צוציק
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully