וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום שעושה כבוד לדגים ולצ'יפס

בשיתוף פיש אנד צ'יפס, בשיתוף פיש אנד צ'יפס

26.1.2020 / 17:17

לא צריכים לטוס לאנגליה בשביל לאכול פיש אנד צ'יפס ראוי. דוכן חדש נפתח בנמל יפו ועל פי כל העדויות - הוא טוב כמו המקור

פיש אנד צ'יפס. יח"צ,
פיש אנד צ'יפס/יח"צ

עורך מדור "המומחים" ביקש מאיתנו למצוא את בתי עסק לאוכל החדשים ביותר בישראל, מקומות מיוחדים שמביאים ערך מוסף מבחינת טעמים ומיקום. לאחר מספר ימים שבהם שוחחנו עם עשרות אנשי מקצוע הקולינריה ועם לא מעט לקוחות במסעדות, שם חדש צץ לפתע פתאום, החנות של הדייגים פיש אנד צ'יפס.

שני מפיקים של המערכת יצאו לנמל יפו, שם לפני שלושה חודשים צמח לו דוכן דגים חדש, אלו הם הרשמים שלהם מהשטח.

הגענו לנמל יפו ביום שלישי בשעות הצהריים המוקדמות, לחנות קטנה בשם "פיש אנד צ'יפס". לא יכולנו לפספס אותה משום שתור ארוך השתרך בכניסה, כך שנאלצנו לחכות מספר דקות עד שגם אנחנו יכולנו להיכנס פנימה להתרשם מקרוב.

פיש אנד צ'יפס. יח"צ,
פיש אנד צ'יפס/יח"צ

כאשר הגיע התור שלנו גילינו מקום לא גדול, אבל עם ויטרינה עשירה בדגים מכמה סוגים, ברבוניות, פירות ים, שרימפסים, קלמרי, ועוד ספיישלים של פלמידות לבנות, לוקוס ודגים טריים נוספים.

מי שמנהל את המקום הוא ג'קי זקריה, מאחוריו 35 שנות ניסיון בתחום, קודם לכן היה לו עסק לדגים במיקום אחר בנמל, אך בעקבות בנייה מחודשת נאלץ לעזוב ולעבור למיקום החדש.

את הרעיון לדוכן פיש אנד צ'יפס הוא קיבל לאחר ביקור באמסטרדם, שם ראה איך המקומיים יודעים להביא לשטח את השילוב המצויין של דג ותפוחי אדמה פריכים.

טעמנו גם אנחנו, דג קוד ביחד עם מנת צ'יפס, הטעמים היו מושלמים, הנוף של הים השתלב מצויין, לא רק אנחנו נהנו מאלו, גם ג'ון ספנסר, תייר בריטי שאכל בסמוך אלינו. ביקשנו ממנו לשמוע חוות דעת של מישהו שמגיע ממקום שבו לפיש אנד צ'יפס יש מקום של כבוד, הוא שמח לבשר לנו כי הטעם היה בדיוק כמו בבית, רק שהשמש היפואית והים הפכו את החוויה לטעימה עוד יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פיש אנד צ'יפס. יח"צ,
פיש אנד צ'יפס/יח"צ

המחירים אטרקטיבים ביותר, כל המנות כולן הן עד 50 שקלים למנה, בהתחשב במבחר העצום של דגים מטוגנים לצד צ'יפס עסיסי שמקבלים, זה אפילו מחיר מציאה.

לילדים יש מנה מיוחדת, פילה בס שמשמש תחליף לשניצל, גם הוא מגיע עם צ'יפס ושתייה.

החנות של הדייגים פיש אנד צ'יפס, מקום נקי, מזמין, מבחר גדול של דגים מכל הסוגים, צ'יפס מושלם ואווירה מנצחת, את תעודת האיכות של מדור "המומחים" הוא מקבל ביג טיים.

"פיש אנד צ'יפס" נמל יפו-תל אביב, (האנגר 1).

לבירורים והזמנות: 03-6030437

עמוד האינסטגרם

בשיתוף פיש אנד צ'יפס, בשיתוף פיש אנד צ'יפס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully