וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 קונספטים לחופשה רומנטית בחורף

בשיתוף מלונות דן, בשיתוף מלונות דן

26.1.2020 / 16:07

החורף מגיע וזוגות רבים מנצלים זאת לפסק זמן מהעולם והתקדמות בעצמם. הבאנו לכם 3 דוגמאות לחופשות נהדרות בארץ

חופשה חורפית. pixaday,
חופשה רומנטית/pixaday

חופשה רומנטית היא בדרך כלל כזו שפשוט מאפשרת לכם להיות יחד כמה שיותר, בלי הרבה רעש והמולה. עבור חלקנו, מדובר בחופשה שתאפשר להגשים חלומות יחד, ועבור אחרים, מדובר בחופשה שתהווה אי של שקט משותף בתוך מרוץ החיים. בישראל קיימים כמה וכמה אזורים מושלמים לחופשות כאלה, דווקא בחורף, כשאנחנו נוטים להתרכז יותר בעצמנו. עבור המאמר הבא, בחרנו לכם שלושה רעיונות מעולים לחופשה זוגית בארץ, אבל ניתן בהחלט לאמץ אותם גם להזדמנויות אחרות. קבלו אותם.

חופשה רומנטית בעיר העתיקה

אנחנו מודים שהיסטוריה היא לא הקונספט הכי מזוהה בעולם עם רומנטיקה, אבל יש המון זוגות שיעריכו או אורות העיר העתיקה בירושלים כשמחשיך, או את הסמטאות הרבות שניתן להסתובב בהן ביחידות עם מבנים ציוריים ואוויר צלול, כמו שיש רק בירושלים. כדי להפוך את החופשה הזו למושלמת, דאגו לעצמכם לחדר עם נוף לעיר העתיקה, הזמינו מקום מראש באחת ממסעדות היוקרה שקיימות בעיר (וקיימות לא מעט!), ופנקו את עצמכם באחת האטרקציות הזוגיות הקיימות בירושלים. קבלו טיפ קטן נוסף, בירושלים קיימת סצנת מוזיקה ייחודית עם המון הרכבים חדשים אשר משלבים בין המוזיקה המסורתית והאוריינטלית, לחדשה ומודרנית יותר, רק אם אתם בעניין כמובן, הזמינו לעצמכם כרטיס זוגי להופעה כזו במקום חם ומקורה שיגרום לכם להרגיש בבית ויהווה בילוי מושלם לערב זוגי רומנטי בבירה.

חופשה רומנטית באילת

דווקא בגלל שאנחנו בחורף, אנחנו מרשים לעצמנו לספר לכם כי אילת יכולה בהחלט להפוך למקום רומנטי למדי בתקופה זו של השנה - בלי הרבה תיירים, בלי הרבה רעש, עם המון מקומות ללכת אליהם ומזג אוויר קריר ונעים שמצד אחד עדיין מעורר בכם את הצורך להתכרבל ביחד, אך מן הצד השני לא קריר מדי כדי למנוע מכם לצאת החוצה ולבלות. אז כן, גם בחורף הזה באילת ניתן למצוא מזג אוויר חמים יותר מאזורים אחרים בארץ, וודאי שמהאזור ההררי וכיום, גם מאזור המרכז. לכן, חופשה חורפית באילת תגרום לכם עדיין להרגיש בחורף, אבל פשוט תאפשר לכם גם לא לקפוא מקור בחוץ. כשחושבים על זה לעומק, יש באילת את כל מה שאתם צריכים עבור חופשה זוגית מפנקת: מלונות ברמה הגבוהה ביותר בארץ, אטרקציות מכל הסוגים שאתם רק יכולים לחשוב עליהן, מסעדות גורמה יוקרתיות, טיילת עם נוף מדהים גם בחורף, ואפשרויות רבות לבילוי יחדיו, בהתאם לתחומי העניין שלכם. ישנם לא מעט מלונות באילת שמציעים דילים מיוחדים לחודשי החורף בהם התפוצה אינה בשיאה, ועל כן בהחלט משתלם יותר לנפוש באילת בחורף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

חופשת סקי בארץ!

אולי לא ציפיתם לזה כאן, אבל יציאה לחופשת סקי בארץ יכולה דווקא להיות רעיון לא רע בהתחשב בעניין המרחקים והמחירים הזולים יותר. נכון שאפשר לעשות סקי רק בחרמון, אבל קחו בחשבון שהחרמון הוא לא המקום היחיד שיורד בו שלג באזור, כך שאתם בהחלט יכולים לקפוץ לעוד אתרים במרחק לא רחוק מהחרמון ולמצוא בהם שלג לבן עם פחות מטיילים. מה שעוד אפשר למצוא בארץ, אלה אפשרויות לינה מפנקות כגון צימרים רומנטיים ומפנקים במיוחד עם ארוחות בוקר ישראליות, נחלים זורמים (כיאה לחורף הגשום הזה) והמון המון אפשרויות טיול בצפון.

לסיכום: ירושלים, אילת או החרמון?

לא משנה איזה חופשה רומנטית תבחרו לכם, זכרו להפוך אותה למיוחדת ומשמעותית באמת עבור שניכם, עם חוויות, אטרקציות מיוחדות וכאמור - הרבה זמן איכות ביחד.

בשיתוף מלונות דן, בשיתוף מלונות דן
  • עוד באותו נושא:
  • חופשות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully