וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי לוקחים הלוואה אונליין לעסק?

בשיתוף MAX עסקים, בשיתוף MAX עסקים

26.1.2020 / 15:54

עסק העומד בפני התרחבות או שצופה ירידה בהכנסות יכול לקחת הלוואה מהירה על מנת להתמודד עם המצב. מתי כדאי לעשות זאת?

הלוואת כסף בבנק. ShutterStock
הלוואה/ShutterStock

עסקים קטנים וגדולים, בעיקר בתחילת דרכם צריכים תמיכה כלכלית כדי להכיל את פתיחת העסק. כאשר העסק עדיין בוסר, הרווחים עדיין לא מכסים את כל ההוצאות. בישראל, בעידן של היום, פתיחת עסק יכולה להיות מאוד מסוכנת ולכן צריך לעשות זאת באופן שקול ומדוד. לקיחת הלוואה אונליין לעסק הינה נפוצה מאוד. מתי יש להיעזר בהלוואה זו?

מהי הלוואה אונליין לעסק?

הלוואה אונליין לעסק הינה הלוואה מאוד זמינה. ברוב המקרים יהיה מדובר על מספר ימים מעת בקשת ההלוואה ועד לקבלתה לחשבון העסק. לעיתים אף, במקומות מסוימים הכסף יעבור אלינו תוך מספר שעות. הלוואה זו אינה עומדת על סכומים עצומים, בדרך כלל סכום ההלוואה לא יעבור את ה-100 אלף שקלים.

יש לקחת בחשבון, מדובר כאן על הלוואה עם ריבית גבוהה ביחס להלוואות אחרות, אך הזמינות שלה מאוד גבוהה. כל עסק יכול להיעזר בהלוואה אונליין, כמובן, יש בדיקות מסוימות שיש לעבור. המקומות מהם ניתן לקבל הלוואה אונליין הם הבנקים, גופים חוץ בנקאיים, קרנות שונות וכן הלאה… חשוב לציין, הלוואות אונליין הן הלוואת לטווח קצר יחסית, יהיה עליכם להחזיר את סך ההלוואה בטווח של כ-5 שנים לכל היותר.

מתי מומלץ לקחת הלוואה אונליין לעסק?

ישנם מספר מקרים בהם יהיה הכרחי לקחת הלוואה לעסק:

● צפי לירידה במכירות - כל בעל עסק צריך להכיר את העסק שלו על כל יתרונותיו וחסרונותיו. יש עסקים שהם פחות פעילים בחורף לדוגמא, בעל המקום צריך להיות מוכן לזה.

כאשר אתם, בתור בעלי עסקים, יודעים שההכנסות שלכם הולכות לרדת, ועדיין יש לכם תשלומים סדירים שעליכם לשלם כמו שכירות וכד', תהיו מוכנים לזה וקחו הלוואה אונליין לעסק. יהיה לכם הרבה יותר קל לקבל הלוואה כאשר העסק יציב.

● פרויקטים - כאשר אתם בוחרים לשדרג את העסק כדי להבטיח הכנסות גבוהות יותר, לדוגמא: מסעדה שבוחרת להרחיב את המקום שלה, להפוך את המקום להיות אותנטי וכך למשוך קהל שונה. במקרה כזה, העלות של השינוי גבוהה, ורצוי לקחת הלוואה אותה תוכלו לפרוס לכ-5 שנים.

כמו כן, יש פרויקטים של חברות בנייה וקבלנים שונים שצריכים לרכוש מוצרים מאוד יקרים כדי לעמוד בדרישות הלקוח, לא תמיד הכסף זמין בעסק ולכן יהיה עליכם לקחת הלוואה כדי לקבל את הפרויקט, זו השקעה לטווח ארוך.

● קריסה - לצערנו, לא כל עסק יכול לעמוד בדרישות הלקוח, ולעיתים אנחנו מגיעים למצבים בהם אנחנו צריכים לסגור את העסק ולשלם חובות. יש חובות שנוכל אותם לדחות ללא כל חשש תביעה אך במקרים בהם אנחנו עדיין לא שילמנו לעובדים את שכרם, עלינו יהיה לקחת הלוואה כדי לכסות את העניין הזה לפחות. הלנת שכר עלולה להביא עלינו חובות הרבה יותר גדולים.

אי-עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

בשיתוף MAX עסקים, בשיתוף MAX עסקים
  • עוד באותו נושא:
  • הלוואות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully