וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית חכם מבית אודיו מוטיב ו-4G לשליטה מלאה בבית או בעסק

בשיתוף אודיו מוטיב, בשיתוף אודיו מוטיב

26.1.2020 / 14:48

בעזרת חברת אודיו מוטיב המתמחה במתן פתרונות טכנולוגיים בתחום הבית החכם מבית 4G קיבצנו עבורכם מספר יתרונות בתחום ה- smart home לבית ולעסקים לשנת 2020, קריאה מהנה

אודיומוטיב - בית חכם  שי ואבישג ברקליפה. יח"צ,
אודיומוטיב - בית חכם שי ואבישג ברקליפה/יח"צ

בית חכם מהווה טכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת לשלוט במגוון רחב של מכשירי חשמל במתח נמוך, באמצעות חיבור WI-FI או חיבור קווי בלבד.

בקרה ותפעול: מתריסים חשמליים ועד מערכת ההשקיה ותאורה

עם מערכת בית חכם תמיד נוכל להיות בבקרה על המתרחש בבית, בחצר ובעסק. מערכת מתקדמת מאפשרת תפעול נוח וידידותי של מגוון מוצרי חשמל בבית או בעסק, לרבות שליטה על:

• גופי התאורה

• מערכות המיזוג בקיץ

• מערכות אזעקה

• מערכות ההשקיה

• דודי השמש או גופי החימום

• מצלמות אבטחה

• אינטרקום

• מערכות סאונד

פאנלים מעוצבים או אפליקציה (יישומון) לשליטה מרחוק

השליטה ותפעול של מערכת הבית החכם מתאפשרת בכמה דרכים.

1. אפליקציה (יישומון) ייעודית מותאמת למערכות אפל ו אנדרויד - של חברת 4G בסמארטפון או מהמחשב. אנו יכולים להתעדכן ולהגדיר פקודות באפליקציות מכל מקום בו אנו נמצאים בעולם.

לדוגמא ,במהלך נסיעה לחו"ל נזכרנו שלא הפעלנו את האזעקה או כאשר אנו בעבודה ושכחנו לסגור את האורות בבית, או לכבות את דוד החשמל, ניתן בקלות להתחבר למערכת מהסמארט פון כדי לסגור או להדליק.

2. פנל מעוצב - במרחב הביתי או העסקי יש מגוון של פנלים דקורטיביים, בעיצובים חדשניים בגדלים וגוונים שונים המתאימים לכל נישה אפשרית בבית החל מהסלון ועד לחדר המקלחת, אשר שיאפשרו שליטה, בקרה ותפעול מלא על כל המתרחש בבית בהישג יד ובקלות.

התקנה של חיישני טמפרטורה וחיישני תנועה, תרחיב את אפשרויות השליטה שלנו ותאפשר לנו להגדיר בקשות מתוחכמות יותר שיקלו על חיינו על פי תרחישים מוגדרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בית חכם עוזר לנו לחסוך בחשמל

יוזמת הבית החכם נולדה מהמחשבה כי היא תסייע לחסוך כמות עצומה של אנרגיה וכפועל יוצא, לחסוך כסף (וגם להפחית את זיהום האוויר). לדוגמא, שליטה על מכשירי חשמל בזבזניים כגון מערכות קירור ומיזוג, תנורי חימום ומערכות הסקה, כיבוי אורות בשעות מסוימות במהלך היום. שימוש חכם ושליטה על מערכות בתחום המסחרי בהיקפים גדולים כגון בתי חולים, בתי מלון, קניונים אשר משפרים ומייעלים את השימוש והצריכה של מכשירי החשמל בהתאם לתרחישים מוגדרים מראש במערכת הבית החכם מביאים לחסכון של מאות ועד עשרות אלפי שקלים.

שימוש בחיישני טמפרטורה ולחות מאפשרת למערכת להגדיר כי המיזוג וההשקיה יפעלו בהתאם לטמפרטורות, שעות ביום ובליל, שינוי הכמות באופן אוטומטי במהלך חילופי עונות ובהתאם לדרגות לחות ספציפיות, כך שיעבדו בהתאם לצרכים האופטימליים אותם הגדרנו.

חיישני תנועה המזהים תנועה במרחב מפסיקים את השימוש במכשירים זוללי חשמל בהיעדר אנשים בחדר או במקום בו הם מותקנים.

דירות ובתים פרטיים | בתי מלון או בתי חולים | יאכטות ועוד...

בתים, בתי עסקים, צימרים ובפרט מלונות. שנהנים מטכנולוגיית הבית החכם מבית 4G חוסכים הרבה מאוד כסף, בזכות היכולת לשלוט במכשור החשמלי של כל האגפים במבנה בקלות ובנוחות.

בתי מלון, בתי חולים - אלו מבנים בעלי מספר עצום של חדרים המחולקים לאגפים. הם מאוכלסים ברוב הזמן בתפוסה חלקית ולא מלאה ובתי המלון בפרט עובדים לפי עונות אשר בחלקן המלון נמצא ב 35% תפוסה. אודיו מוטיב מתמחה בהתקנת מערכות בית חכם מתקדמות לשליטה על האגפים השונים המובילה לחיסכון עצום במשאבים וכח אדם.

ניתן לשלוט על מערכות התאורה ברמת האגף, הקומה או החדר.

אורחי המלון נהנים משליטה טכנולוגית ונוחות מקסימלית בחדרים עם עיצוב חדיש הממצב את המלון ומעניק חוויה חדשנית לתייר אשר מזמין שירות חדרים.

בנוסף, חיישני תנועה המשולבים עם קאונטר, מסייעים לזהות כאשר אורחי המלון יוצאים מחדרם ומכבים את התאורה ואת מערכות המיזוג באופן אוטומטי. כאשר האורחים שבים, המערכות יתעוררו לחיים וינעימו את שהותם, ניתן כמובן לתזמן זאת מרחוק כך שבחודשי הקיץ החמים אורחים חוזרים לחדר ממוזג.

בצ'ק אין, טרם הגעה של אורחים לחדרם לראשונה, ניתן להפעיל את מערכות המיזוג והטלוויזיה בערוץ המלון בכדי להתכונן לבואם, ולייצר רושם ראשוני יוקרתי ונעים.

מערכות הבית החכם אף מסייעות לאמוד כמה אנשים שוהים בכל חדר, בכדי להבטיח כי כאשר שני אנשים שילמו על חדר הם לא מאכלסים בו כמות גדולה יותר של אנשים. שימושי ביותר לבעלי צימרים.

מערכות הבית והמלונאות החכמות הן השקעה משתלמת, המביאה לחיסכון עצום באנרגיה שבטווח הארוך מתורגם לחיסכון כספי נאה.

בניית תרחישים בהתאם לדפוסי ההתנהלות שלנו בבית או במשרד ברוכים הבאים לאוטומציה

מערכות הבית החכם מבית אודיו מוטיב מקלות משמעותית על חיינו מכל בחינה. מיקסום של היכולות של המערכת מקבל ביטוי בדמות תכנות של תרחישים, רצף פעולות מתוכנן לפי שעות או אילוצים אחרים עליהם נפרט מקלים על חיינו בצורה משמעותית.

לדוגמא: רוצים להתעורר בכל בוקר ביקיצה טבעית? כוונו את התריסים החשמליים לשעת הזריחה המשוערת והם יוגפו בדיוק בזמן בו תרצו להתעורר (פתרון מעולה להורים בינינו שלא רוצים להתעמת עם הילדים בבוקר) לתת לטבע לעשות את שלו.

אוהבים להגיע למשרד עם מוזיקה של בוקר או לחלופין לשנות אווירה בערב, ניתן לתכנן את הפלייליסט באמצעות האפליקציה שתנגן מה שתרצו בשעה שתרצו. אתם יכולים להוסיף לזה את הטמפרטורה הרצויה על ידי שליטה במזגן.

שומרי השבת והציבור הדתי נהנים מהיתרון בימי השבת בקדושה בה אנו מצמצמים את הפעולות שלנו למינימום ההכרחי ונמנעים מהפעלה של מכשירים חשמליים - נוכל לתכנן ולבצע מראש ללא התערבות מצידנו את כל מערכות החשמל בבית לרבות תאורה.

טכנולוגיית 4Gואודיומוטיב שילוב שירות ואיכות לא מתפשרים

4G המותג הבינלאומי פועל בכדי לקדם ולשווק מגוון יוזמות בתחום הטכנולוגי. מעבר לטכנולוגיית הבית החכם, 4G מתמחים בייצור של מכשור טכנולוגי למטרות רפואיות, מטרות חינוך, שדרוג התעשייה ועוד.

אודיו מוטיב, בבעלות שי ואבישג ברקליפה, שחקנים מובילים בתחום ההתקנות ותכנון מערכות של הבית החכם ויבואנים בלעדיים של טכנולוגיית 4G . החברה מסייעת להתאים לכל חדר, בית או עסק את המערכת הנכונה והיוקרתית ביותר.

בעלי חברת אודיו מוטיב שמים דגש רב על העיצוב והיופי של המערך הטכנולוגי: החוש העיצובי (שי ברקליפה הינו מעצב פנים ומהנדס סאונד בנוסף להיותו מומחה בתחום ה-smart home ) בשילוב עם הידע האדריכלי וניסיון עשיר של 20 שנים בתחום האודיו והנדסת סאונד, מסייעים לשלב את פרטי הבית החכם בבית בהרמוניה נאה ונעימה לעין.

אודיו מוטיב היא One stop shop שמלווה אותנו מרגע הרכישה, ואחראית להליכי ההקמה והתפעול של מערך הבית החכם.

אודיו מוטיב מספקת לנו את השירותים הבאים באופן ישיר או עקיף:

- תשתית בית חכם אלחוטי - עדיפה כאשר המבנה המיועד להתקנת המערכת לא נמצא במצב של שיפוץ או בניה

- תשתית קווית - עדיפה מפני שמבטיחה חיבור ישיר ויציב , הזרמת תקשורת ללא מקטעים או תקלות. חברת אודיו מוטיב מלווה את הלקוח כבר משלב התכנון האדריכלי לקבלת תוצאות מיטביות הן מבחינת איכות המוצר והן מבחינה עיצובית והתאמה לסטנדרט שהלקוח חלם לקבל

- רשת

- חשמלאי

- מצלמות אבטחה

- התקנת אזעקות

- קולנוע ביתי

- מערכת חשמל חכמה

החברה תדאג להתקין ולזמן את כל הגורמים הנחוצים, כך שנהנה משימוש אופטימלי בטכנולוגיה.

החברה עומדת בפני הלקוח 24/7.

התחייבות לאחריות מ- א' ועד ת', מבטיחה כי אנשי מקצוע יוודאו שהמכשור שלנו תקין ועובד באופן מיטבי. במידה ויתרחשו תקלות או שלא נדע כיצד לנצל את מיטב המערך החכם שלנו, העזרה היא במרחק של שיחת טלפון.

לדברי אבישג "אנו הראשונים שמגיעים והאחרונים שהולכים"

מובילים חדשנות בתחום ה-smart home בפרויקטים מסחריים בישראל

לאחרונה נבחרו אודיו מוטיב להוביל וללוות את פרויקט הדגל של דיזיין סיטי design city מתחם העיצוב החדש במישור אדומים וסביבת ירושלים האמור לתת פתרון עיצובי לכמעט מיליון תושבי הסביבה.

פרויקט אדריכלי ברמה בינלאומית, אשר מעניק לשותפים בו לעשייה וכמובן ללקוחות טעימה מהעתיד הטכנולוגי והעיצובי בישראל.

בשיתוף אודיו מוטיב, בשיתוף אודיו מוטיב
  • עוד באותו נושא:
  • בית חכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully