וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה מוזיקלית: כך תעניקו מתנה בלתי נשכחת

בשיתוף קליפ נולד, בשיתוף קליפ נולד

26.1.2020 / 13:16

אבא חוגג יום הולדת עגול וכולם משתפים פעולה כדי להעניק לו מתנה מיוחדת. הנסיכה מציינת 12 אביבים ואתם רוצים להפתיע אותה עם קליפ שיקפיץ את האנרגיות. אין ספק שיש לנו המון סיבות נהדרות להפתיע את האנשים שאנחנו אוהבים, ויש גם דרך נהדרת ופשוטה למדי לעשות בדיוק זאת

קליפ נולד. קליפ נולד,
קליפ נולד/קליפ נולד

כל הסיבות לתכנן קליפ משפחתי

דמיינו לעצמכם את הרגע הזה באמצע החתונה שבו יופיע על המסך קליפ מיוחד שהפקתם מראש - ללא ידיעת הזוג הנרגש. באותה המידה תוכלו להפתיע את אימא במסיבת הפרישה שלה לגמלאות, או את בת הזוג רגע לפני הצעת הנישואין המרגשת. הפקת קליפ היא תמיד חגיגה אמיתית, וזה לא משנה את מי אתם עומדים להפתיע. עם ליווי מקצועי בשלבי התכנון, ההפקה והעריכה, תקבלו תוצאה משגעת שתלווה אתכם הרבה אחרי שהאירוע יסתיים. באולפן "קליפ נולד" תקבלו את המעטפת החשובה הזו, בדרך ליצירת קליפ שמח ומקפיץ ברמה הגבוהה ביותר.

יום הולדת עגול? מכינים שיר

אם אתם משוררים בסתר לבכם, יום ההולדת של ההורים או של בת הזוג הוא ההזדמנות שלכם להוציא את הכישרון הזה החוצה. תוכלו לכתוב שיר בעצמכם, לשכתב טקסט לשיר קיים או פשוט להפיק קליפ משיר שחתן יום ההולדת אוהב במיוחד. אם נמאס לכם לכתוב ברכות ליום הולדת שנשמעות די אותו הדבר, הנה ההזדמנות לשבור שגרה, להפתיע ולהפגין יצירתיות בדיוק כמו שאתם אוהבים. ברקע תוכלו לשלב תמונות וסרטונים מהעבר או לתכנן את התסריט לקליפ שלכם.

בת מצווה? תנו לה לשיר

כלת בת המצווה רוצה להגשים חלום, לשיר את השיר האהוב עליה או ולהפוך לכוכבת - ולו לערב אחד בלבד. קליפ בת מצווה הוא ההזדמנות שלה לעשות את זה, ואתם יכולים להיות חלק בלתי נפרד מההפקה הזו. אתם רק צריכים אולפן הקלטת מקצועי שבו תוכל להרגיש שהיא לכל הפחות אריאנה גרנדה, ועם צוות הפקה מיומן תוכלו לתכנן תסריט לקליפ, לגייס את החברים הטובים ואת המשפחה ולהתחיל לצלם בכל לוקיישן שבו תבחרו, בין אם בסטודיו ובין אם בשטח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הפתעה לאורחים - ולכוכבי האירוע

בין אם האירוע כולו שלכם ואתם ממש רוצים להפתיע את האורחים שלכם, ובין אם אתם מוזמנים לחתונה של החברים הכי טובים, אולפן הקלטות מקצועי ואיכותי הוא כל מה שאתם צריכים כדי לעשות את זה נכון. השיר שתקליטו יכול להפוך בקלות להמנון המשפחתי החדש, בין אם תכתבו אותו בעצמכם או תבחרו שיר שהמילים שלו מדויקות כאילו נכתב עבורכם. כך או כך, צוות "קליפ נולד" יהיה שם בכל שלב בדרך, בין אם אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים ובין אם אין לכם עדיין רעיונות מוגדרים. כדי להפיק את הקליפ המשפחתי או הקבוצתי שלכם אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האולפן כבר עכשיו בטלפון 03-7447571.

הכתבה נכתבה בשיתוף פעולה עם מגזין צרכנות של קבוצת מקומונט

בשיתוף קליפ נולד, בשיתוף קליפ נולד
  • עוד באותו נושא:
  • קליפים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully