וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריטים שהמסעדה שלכם לא יכולה בלעדיהם

בשיתוף: קירוסקאי פלבם, בשיתוף: קירוסקאי פלבם

26.1.2020 / 13:02

מי שרוצה לפתוח מסעדה צריך לדעת שמוצרי חשמל פשוטים לא ממש עושים את העבודה. כל מכשיר חייב להיות איכותי, וכל פריט במטבח נדרש להוכיח כי הוא עמיד לאורך זמן. אז לפני שאתם מסדרים את המטבח או מרעננים את הציוד הקיים, הנה כמה פריטים עליהם אתם ממש לא יכולים לוותר

קירוסקאי פלבם. קירוסקאי פלבם,
קירוסקאי פלבם/קירוסקאי פלבם

לפני הכול - מקרר תעשייתי

בהנחה שחשובה לכם טריות מוצרי המזון שאתם מגישים, הרי שהפריט הראשון והחשוב מכולם הוא מקרר תעשייתי איכותי. כך תוכלו להבטיח לעצמכם שכל חומרי הגלם והמנות יישמרו בטמפרטורה הנכונה לאורך זמן. כמובן שרצוי לבחור במקרר עוצמתי, לתחזק אותו כהלכה ולוודא שיש לכם אחריות ושירות תיקונים במידת הצורך. במקרה של חברת קירוסקאי פלבם, המקרר שתבחרו ישלב בין האיכות שאתם מחפשים לעיצוב האידאלי ולטכנולוגיה מובילה, וזה בדיוק מה שהמסעדה שלכם צריכה.

לניקיון מהיר - מדיח כלים

כשאנחנו מדברים על ציוד למטבחים תעשייתיים אנחנו מדברים גם על אותם פריטים שעושים לנו את החיים קצת יותר קלים, וכאן נכנס לתמונה מדיח הכלים המקצועי. יש לו לא מעט יתרונות, כמובן. הוא מבטיח לנו היגיינה טובה יותר, הוא עובד מהר והוא חוסך לנו המון זמן ואנרגיות. אם כן, מדיח כלים הוא מרכיב בסיסי בכל מסעדה ובית קפה, בבתי מלון ומוסדות רבים אחרים, ואתם יכולים לבחור את הפתרון האידאלי עבורכם - ממדיח המבוסס על מסוע ועד למדיח כלים עם דלת מתרוממת, הפועל במהירות וביעילות ומתאים למסעדות שבהם תחלופת הלקוחות גבוהה במיוחד.

תנור אבן או פיצה

בין אם אתם מייצרים פיצות או מכינים מאפי שמרים טריים ומפנקים במיוחד, אתם זקוקים לתנור גדול, איכותי וחזק. באגף הזה יש שפע של חלופות שיכולות להתאים לעסקים שונים, לרבות תנורי פיצה, תנורי אבן ייחודיים ותאי התפחה שמקלים על המאפיות וחוסכים לא מעט זמן יקר. אם כן, כשאתם מתכננים את המטבח שלכם ומחפשים ציוד למסעדות, לבתי קפה או למאפיות - רצוי לוודא שאתם בוחרים את הפתרון שמתאים לצרכים המקצועיים שלכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מכונות ברד וגלידה

אחרי שבחרנו את הפריטים הבסיסיים ביותר - תנור, מקרר וכמובן מדיח כלים - יש עוד כמה מוצרים שיכולים לשדרג את העסק שלכם. מכונת ברד היא דוגמה מצוינת, וגם מכונות גלידה, מיקסרים תעשייתיים ואפילו מכונות להכנת סחלב. תכנון נכון הוא שם המשחק, ואם תגיעו אל התהליך הזה כשאתם יודעים בדיוק מה אתם צריכים, איך ייראה המטבח האידאלי ואילו מכשירים יאפשרו לכם להגיש ללקוחות את המוצרים הטובים ביותר, תקבלו החלטות מדויקות ונכונות יותר. הצוות של חברת קירוסקאי פלבם יעזור לכם כבר בשלב הזה, ואתם מוזמנים ליצור קשר עם נציגי החברה בטלפון 03-6533333.

כתבה זו נכתבה בשיתוף פעולה מקומונט - פרסום כתבות באתרים

בשיתוף: קירוסקאי פלבם, בשיתוף: קירוסקאי פלבם
  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully