וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משדרגים את המשרד? הכירו את הטיפים החשובים באמת

בשיתוף קיוביק ריהוט משרדי, בשיתוף קיוביק ריהוט משרדי

26.1.2020 / 12:35

עיצוב המשרד משפיע על העסק כולו. הוא משפיע על סביבת העבודה לחברי הצוות, על הנוחות שלהם ואפילו על האופן שבו הלקוחות שלכם תופסים אתכם. אז לפני שאתם נכנסים למשרד החדש או מרעננים את הנוכחי יש כמה נושאים שכדאי לתת עליהם את הדעת

הכי בסיסי: שולחן עבודה

בין אם אתם עובדים לבד מהבית או שוכרים משרד עם צוות שרק ממשיך לגדול, הרי שהריהוט הבסיסי הוא החשוב ביותר. בפרט אנחנו מדברים על שולחן משרדי רחב ידיים, כזה שמאפשר לכם לעבוד בנחת ובצורה מסודרת. אם אתם אוהבים לפזר על השולחן כלי כתיבה, מחשבונים וגם ניירת ויומן פגישות, אתם בהחלט זקוקים לשולחן גדול ומרווח, ואם יש לכם מגבלת מקום רצוי להתמקד בשולחן קצת יותר פרקטי - עם מגירה נשלפת למקלדת והגבהה למסך המחשב. בחברת קיוביק תמצאו המון פתרונות יצירתיים כדי שתוכלו לבחור את המענה המדויק לצרכים האישיים שלכם, ושל כל אחד מהעובדים.

קיוביק ריהוט משרדי. קיוביק ריהוט משרדי,
קיוביק ריהוט משרדי/קיוביק ריהוט משרדי

עניין של נוחות: כיסא משרדי

שולחן גדול ופרקטי יאפשר לכם להתמודד בגבורה עם ערימות הניירת, המחשב הנייד וכל פריט אחר שאתם צריכים בהישג ידכם, אבל יש פריט אחר שמשלים אותו, והוא הכיסא כמובן. יש היום לא מעט כסאות משרדיים שיכולים להתאים לכל אדם, ולפני שאתם בוחרים את הצבע המועדף עליכם ודאו שהכיסא נוח לישיבה ממושכת. הוא אמור לספק תמיכה לגב, ורצוי שתוכלו לשלוט בגובה ובזווית - בהתאם להעדפות האישיות שלכם. אל תשכחו לבחור כסאות ייעודיים אשר עונים על מטרות שונות, מכיסא לחדר הישיבות ועד לפינת ישיבה במבואה או במטבח.

קבלת פנים: דלפק הקבלה

כשהלקוחות מגיעים לבקר, מישהו אמור לקבל את פניהם, וזו בדיוק הסיבה להציב דלפק קבלה מרשים בסמוך לדלת הכניסה. גם כאן יש מגוון רחב של חלופות ועיצובים, לרבות דלפקים צרים למשרדים קטנים יותר או דווקא פתרונות המותאמים לארגונים גדולים עם מספר עמדות קבלה במקביל. תוכלו לבחור את הסגנון המתאים לכם (רטרו או מודרני), את הגוון האידאלי (לבן או שחור) וכן את גובה הדלפק. בקיצור, אופציות לא חסרות - רק צריך לבחור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

התמונה הכוללת: ריהוט לכל פינה

אחרי שסיימנו לתכנן את המשרד שלכם ואת דלפק הקבלה, זה שמקבל את פניהם של הלקוחות שלכם, הגיע הזמן לבחור ריהוט משרדי גם לאזורים אחרים במתחם. במטבח תוכלו לבחור בין דלפק לשימוש הצוות, או שולחן אוכל מרווח סביבו יאכלו כולם יחד. תוכלו לתכנן כיסאות או ספות למבואה, שולחן ארוך לחדר הישיבות וגם כונניות ומדפים כדי לשמור על הסדר במשרד. חברת קיוביק מציעה לכם מבחר רחב של פריטים בשלל סגנונות ועיצובים, ואתם מוזמנים לפנות אל חברת קיוביק לתכנון המשרד שלכם בטלפון: 03-7712299.

כתבה זו נכתבה בשיתוף פעולה עם BUYLINKS - קניית קישורים איכותיים של קבוצת מקומונט

בשיתוף קיוביק ריהוט משרדי, בשיתוף קיוביק ריהוט משרדי
  • עוד באותו נושא:
  • משרדים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully