וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מהמעופפים: פתרונות ההדברה המתקדמים

בשיתוף זבנג מדבירים, בשיתוף זבנג מדבירים

26.1.2020 / 12:04

היתושים מפריעים לישון, היונים משאירות ריח בלתי נסבל ועוד לא אמרנו מילה על הפרעושים שנטפלים אל חיות המחמד ודיירי הבית. לפני שאתם מחליטים לעבור דירה, יש כמה דרכים פשוטות למדי להיפטר מהם. אתם רק צריכים חברה מקצועית שתדע לספק פתרונות איכותיים לכל סיטואציה

זבנג מדבירים. זבנג מדבירים,
הדברה/זבנג מדבירים

הקץ ללכלוך: הרחקת יונים

אם מסתור הכביסה שלכם הפך להתנחלות שבה היונים הן אלה שמכתיבות את סדר היום, הגיע הזמן לעשות סדר בבלגן. ליתר דיוק, הגיע הזמן להבהיר מי באמת שולט כאן ולהרחיק את הקן, את הביצים ואת לשלשת היונים שהופכת את האזור כולו למטרד סביבתי של ממש. חברת הרחקת יונים בצפון היא הדרך האידאלית לעשות את זה, עם צוות שיגיע אליכם הביתה כדי לפנות את המטרד הקיים, להציב רשת חזקה ואיכותית ולהחזיר את השקט למקום. עם הניסיון והציוד האיכותי של חברת זבנג, הדרך אל הפתרון קצרה ופשוטה יותר מכפי שנדמה לכם.

הקץ לגירודים: הדברת יתושים

באופן כללי אפשר לצמצם את תופעת היתושים בשלל דרכים, מהעלמת מקורות המים העומדים ועד להקפדה על ניקיון יסודי של מאגרי המים וסביבתם. אלא שלמרות הטיפול המונע אתם עדיין עשויים להתעורר בלילה בגלל זמזום היתושים ולמצוא את עצמכם מתגרדים בלי הפסקה. עם חומרים מיוחדים ניתן לבצע הדברת יתושים טובה ומדויקת מאוד, ויש דרכים שונות לעשות זאת - לרבות הדברה ביולוגית, אקולוגית או כימית.

הקץ לאכילת הריהוט: הדברת טרמיטים

היצורים הקטנים האלה מאוד אוהבים עץ, וסביר להניח שתגלו שהם קיימים רק לאחר שתזהו פריטי ריהוט אכולים או משקוף סדוק שהחל להתפורר. למרבה המזל, גם כאן יש מה לעשות ובהחלט אפשר להיפטר מהבעיה הזו עם מדביר בנהריה שיגיע אליכם הביתה כדי לזהות את הבעיה ואת הפתרונות האידאליים עבורה. לרוב ניתן לבצע קידוח במוקדים מוגדרים כדי להחדיר פיתיונות ולטפל בבעיה בצורה יסודית בעזרת אנשי מקצוע אמינים ומנוסים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הקץ למזיקים: חברת הדברה

היצורים המעופפים הם לא היחידים שפוגעים באיכות החיים שלנו. גם נמלים, מכרסמים, פשפשים ומקקים מפריעים לנו בשגרה וחושפים אותנו לזיהומים שונים. חברת הדברה בצפון תדע לזהות את הבעיה במדויק ולהציע לכם את הפתרון הנכון שיעניק לכם ראש שקט לאורך זמן. כך, במקום להסתפק בתרסיס זול שיעלים את המקקים לכמה ימים (במקרה הטוב), חברת ההדברה תספק מענה הרבה יותר איכותי - ולזמן ממושך הרבה יותר. אז לפני שאתם מחליטים לרסס בעצמכם, לפגוע ביונים שלא לצורך או להשתמש בתכשירים שאיכותם מוטלת בספק, אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת זבנג ולהחזיר את החיים למסלולם, בלי מכרסמים ומזיקים אחרים. לבחינת האפשרויות המתאימות ניתן להתקשר לצוות החברה בטלפון 050-5688240.

כתבה זו נכתבה בשיתוף פעולה עם מגזין הדברה של קבוצת מקומונט

בשיתוף זבנג מדבירים, בשיתוף זבנג מדבירים
  • עוד באותו נושא:
  • הדברה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully