וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 דרכים מקוריות לשדרג את השמחה שלכם

בשיתוף אדם עידן דילים לאירועים, בשיתוף אדם עידן דילים לאירועים

26.1.2020 / 9:46

יום החתונה הוא יום מרגש ומיוחד, אבל בהחלט עשוי להתיש, בוודאי אם אתם משתוקקים להפוך את האירוע לחוויה בלתי נשכחת. אז איך תעשו את זה, ואיך תשדרגו גם את חגיגות בר או בת המצווה? הנה כמה רעיונות מצוינים שיבטיחו לכם הפקה שגם האורחים שלכם לא יפסיקו לדבר עליה

אדם עידן. יח"צ,
אדם עידן/יח"צ

במקום בופה: דוכני מזון

אם גם לכם נמאס מהבופה הקלאסי באירועים, זה שמשלב בין סיגרים בשמן עמוק למאפים חסרי השראה, דוכני מזון לאירועים מאפשרים לכם לשבור שגרה ולעשות את זה בסטייל. עמדה מקסיקנית, דוכן שווארמה, דים סאם וקצת פיש אנד צ'יפס, וכל דוכן מעוצב בקפידה ועם המון טעם טוב. מאחר והאוכל הוא מרכיב חשוב בכל אירוע, בין אם אתם מפיקים חתונה, בר מצווה או חגיגה פרטית אחרת, כדאי יהיה למצוא דרך מקורית לעורר את בלוטות הטעם. חברת אדם עידן תעזור לכם לבחור בין שלל אפשרויות מלהיבות כדי שתעניקו לאורחים חוויה קולינרית ומשובחת באמת.

לא רק מגנטים: אטרקציות לחתונה

המגנטים זוכים לפופולריות רבה, ובצדק, אבל יש עוד היום שלל דרכים נפלאות להעניק לאורחים מזכרת מהערב הגדול הזה. תמונות על גבי בלוקים מעץ הן דרך אחרת, וגם מחזיקי מפתחות יעשו את העבודה. יש כמובן עוד לא מעט אטרקציות לאירועים וחתונות, לרבות שילוב של מופע כנריות או שזירת פרחים. כשהאורחים שלכם מסתובבים בקבלת הפנים או על רחבת הריקודים עם זר שהוכן עבורם במקום, לא רק התמונות ססגוניות, אלא האירוע כולו.

דברו אליי בפרחים: זרים מיוחדים

לצד סידורי הפרחים הקלאסיים יש עוד מגוון אטרקציות לבר מצווה שיכניסו צבע, עניין ותפאורה מצוינת לסטורי באינסטגרם. כך אפשר להציב אותיות פרחים בכניסה לאולם, או לשלב כאן עמדה של שוזרת פרחים, כמובן. השדרוגים הקטנים האלה משפיעים על האווירה כולה, וגם בלי להשקיע הון תועפות על עיצוב האולם תוכלו לשדרג את החוויה ולהפוך את המקום לחגיגה צבעונית ועשירה בניחוחות. עם כל הצבעים האלה, תהיו בטוחים שאין לאף אחד צורך בפילטר מיוחד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

לדפוק כניסה: עם ברבור או אפיריון?

כלת בת המצווה ממש רוצה להרגיש נסיכה, והאמת היא שלגמרי מגיע לה. בכל זאת לא חוגגים יום הולדת 12 בכל יום, וזהו אירוע מרגש עבורה - ועבור החברות הטובות שלה. כדי להעניק לה את התחושה הזו אפשר לתכנן לה כניסה בלתי נשכחת, למשל על אפיריון המובל על ידי בני המשפחה, או כשהיא מופיעה מתוך לב ענק במרכז הרחבה. בין שלל אטרקציות לבת מצווה, הכניסות המיוחדות תמיד מקבלות מקום של כבוד. אז לפני שאתם מרכיבים את האירוע הגדול, מתכננים את לוח הזמנים המוגדר ומחברים את פיסות הפאזל - היעזרו באנשי הצוות של אדם עידן וצרו עמם קשר בטלפון 03-6103333.

הכתבה פורסמה בשיתוף עם פורטל אירועים של קבוצת מקומונט.

בשיתוף אדם עידן דילים לאירועים, בשיתוף אדם עידן דילים לאירועים
  • עוד באותו נושא:
  • אירועים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully