וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההמבורגר המשגע של Brothers Local Burger

בשיתוף Brothers Local Burger, בשיתוף Brothers Local Burger

26.1.2020 / 9:37

שווה ליסוע עד קריית אונו בשביל המבורגרים שבהתחלה נראים רגילים אבל עם הביס הראשון הם מפתיעים. לא תאמינו כמה המבורגר יכול להיות מיוחד

Brothers Local Burger. יח"צ,
Brothers Local Burger/יח"צ

מזה מספר חודשים הגיעו למערכת "המומחים" המלצות מצד לא מעט קוראים, אשר דחקו בנו לבדוק מקום מסויים בקריית אונו שבו אפשר למצוא המבורגרים יוצאים מן הכלל. עורך המערכת החליט לדחות את הבדיקה עד לתחילת השנה החדשה ועכשיו הגיע הזמן, ,Brothers Local Burger הסיפור, האנשים והטעמים מאחורי קציצת הבשר המפורסמת.

בני משפחת גורן ניהלו במשך 20 שנה את גן האירועים והקייטרינג הידוע בשם "אוקטגון". את הטון בין המחבתות והסירים נתן בן המשפחה, שי. בין היתר ברזומה שלו ניתן למצוא לימודי בישול ברשת בתי הספר לבישול המפורסמת בפריז, קורדון בלו, עבודה במסעדת וונג של השף הנחשב ז'אן ז'ורז', וחיי ריאליטי כאן בישראל, בתוכנית הבישול המצליחה "המטבח" לצד השף עזרא קדם.

לאחר ניהול מוצלח של "אוקטגון", שי, ביחד עם שני אחיו, ניר וגל, ביקשו להגשים חלום שכולו אהבה אישית, המבורגרים. במשך תקופה ארוכה חשבו על מסעדה שתביא לקהל הישראלי טעמים ייחודים ומנות מיוחדות.

Brothers Local Burger. יח"צ,
Brothers Local Burger/יח"צ

מספר מפיקים של צוות "המומחים", חבר'ה שאוהבים בשר, הגיעו למסעדה שעשתה לעצמה שם גדול בשנה וחצי האחרונות, Brothers Local Burger ברחוב המייסדים 1, פארק רייספלד בקריית אונו, אלו הם הרשמים שלהם מהביקור.

הכניסה למסעדה הזכירה לנו דיינר אמריקאי, צבעים ששידרו דבר אחד, המבורגר חם. סביב דוכן אחד ארוך, התקהלו לא מעט לקוחות אשר ביקשו להזמין לעצמם ארוחה, עמדנו ביחד איתם בתור. אחד הלקוחות, תמיר עייני, בן 23 מגני תקווה אמר לנו: "זו הפעם הרביעית שלי פה השבוע, אני ממש מכור לטעמים שיש פה, גם אתם?"

התביישנו להגיד לו שזו הפעם הראשונה שלנו במקום ומיד העפנו מבט בתפריט, מצאנו שם מספר מנות המבורגר לבחירה, מי שרוצה לגוון יכול לבחור גם מנות של חזה עוף או שניצלונים ונקניקיות, כאשר כולם מוגשים בכל מיני ורסיות מגניבות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
Brothers Local Burger. יח"צ,
Brothers Local Burger/יח"צ

בחרנו לעצמנו שתי מנות, את "אח גדול", קציצה אחת של 300 גרם, בתוך לחמנייה פריכה, עם חסה, עגבנייה, מלפפון חמוץ ובצל סגול, המנה השנייה "המבורגר טבעוני" - הייתה המבורגר עשוי מעדשים, סלק וקמח חומוס, שמוגש גם הוא עם חסה אייסברג, עגבנייה, מלפפון חמוץ ובצל סגול מנה נוספת הינה "קריספי צ'יקן" חזה עוף בציפוי קראנצ'י.

אנחנו מוכרחים להודות, בתחילה חשבנו לעצמנו, נו, עוד המבורגרים דומים למקומות אחרים, אבל כאשר פתחנו את הפה ולקחנו ביס, בבת אחת כל הטעמים יחד התפוצצו לנו בפה וגרמו למוח שלנו להסתובב. לא יכולנו לשים את האצבע על הסיבה, אבל זה פשוט היה שונה לחלוטין מכל המבורגר אחר שטעמנו בארץ, גם המנה הבשרית וגם זו הצמחונית. כמובן שישנם גם סלטים ואופציה למנות ללא גלוטן.

בלענו את ההמבורגרים ולרגע רצינו להזמין מנה נוספת, אבל נזכרנו כי נשלחנו למשימה והיא כללה שיחה עם הבעלים, בני משפחת גורן, אז ביקשנו את האחים לכמה דקות ושאלנו אותם איך למען השם הם הצליחו לקחת מנה שעל פניו אין כבר מה לחדש בה, ולהכניס לתוכה טעמים כל-כך מיוחדים ושונים. הם הסבירו לנו: "זה שילוב של כמה דברים ביחד. קודם כל יש לנו ספק מיוחד של בשר שמכין לנו את הקציצות המיוחדות שלנו על פי מתכון מסוים שאותו כמובן לא נגלה. המלפפונים החמוצים הם בהכנה ביתית שלנו ויש גם עשרה סוגי רטבים לבחירה, לכן הקומבינציה ביחד עושה את ההבדל".

ב- Brothers Local Burger קיים מועדון לקוחות שבו קיימים למעלה מ-350 חברי מועדון. המועדון מקנה אפשרות לצבירה של כסף בקנייה הבאה- 10% בימי ראשון, 5% בשאר הימים, ו-20% ביום הולדת, בכל ארוחה, שבסופו של דבר שווים עוד מנות טעימות- בהחלט מועדון משתלם!

בהמשך הדרך האחים מתכננים לפתוח סניפים נוספים ברחבי הארץ, עד אז שווה להיכנס לאוטו ולנסוע כל הדרך לקריית אונו, תמצאו פה את ההמבורגרים הכי טובים בסביבה, באחריות.

ישנם משלוחים בבקעת אונו וגם עם תן ביס וסיבוס (לעסקים).

ליצירת קשר: 03-6351372

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

אתר הבית

בשיתוף Brothers Local Burger, בשיתוף Brothers Local Burger
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully