וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

simcare משפרת את איכות החיים!

בשיתוף simcare, בשיתוף simcare

26.1.2020 / 9:10

מפיקות מדור המומחים הן פחדניות גדולות כשזה מגיע לנושאים טכנולוגיים. שלחנו אותן לפגוש את האנשים הכי מתקדמים בתחום והן חזרו עם מסקנה ברורה: פחות חשש טכנולוגי, יותר איכות חיים!

simcare. יח"צ,
simcare/יח"צ

"סים-קר" היא חנות אינטרנטית מטורפת ברחוב הרימון 10, גבעת שמואל. החנות מייבאת, משווקת ומתקינה מצלמות אבטחה חכמות ואלחוטיות, עצמאיות וניידות. הכול מבוסס תקשורת סים-קארד וגם ווי-פיי. הבשורה על אפשרות לטעינת המצלמות בצורה עצמאית מאנרגיית השמש הקפיצה אותנו לחנות כדי לברר.

תני אהרוני הוא אחד משלושה בעלים שמפעיל עסק מצליח מאוד כבר 17 שנה. העסק מונה כמה צוותים שכל אחד מהם אחראי לתחום אחר. שלחנו את המפיקות שלנו כדי להבין מה אפשר לעשות על מנת שהחיים שלנו יהיו קצת יותר קלים מבחינת טכנולוגיה. מחלקת הלוגיסטיקה קלטה אותנו כמבקרים והצמידה לנו מארח חכם ויעיל.

הסיור ערך כשעה וחזרנו עם כמה מסקנות: אפשר להגן על היקר לנו 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע ולהיות שקטים. יש אבטחה ומיגון מהדור הבא בישראל, בשיטה סלולרית 4G. וגם - החיים משתפרים אם מישהו מסביר לך מה כדאי לעשות בתחום הטכנולוגי והמתקדם הזה.

לקוח קבוע שפגשנו במקום סיפר לנו: "ב- SIMCARE יודעים להתאים ללקוחות את המצלמה המתאימה לצורך. אני עובד איתם כבר עשור במספר עסקים שבבעלותי ולאחרונה רכשתי גם ציוד אבטחה לביתי הפרטי. הבנתי שכל בית, חצר, עסק אם הוא ביישוב או במושב ואפילו לצרכי חקלאות, חשוב שיצטייד בציוד הגנה מתאים

simcare. יח"צ,
simcare/יח"צ

ברגע שהבנתי עם מי להתייעץ ומצאתי אנשים הגונים, חכמים, שלא דוחפים סחורה בכוח אלא מנסים להבין, להקשיב ויודעים לייעץ ולכוון, עשיתי קפיצה משמעותית בביטחון האישי".

לקוחה מושבניקית שפגשנו באחת המחלקות אמרה: "החבר'ה פה יודעים להתאים מצלמות ניידות שמקבלות תקשורת עם סים קארד כמו בטלפון סלולרי. זה מאפשר לנו ניידות ועצמאות. אפשר לקחת את המצלמות וכל הציוד לכל מקום, לפרוס אותו בקלות לפי המקום שחשוב כרגע לאבטח. המצלמה שומרת על המקום באמצעות התראות ישירות לניידים דרך אפליקציה ידידותית ומקצועית. ההתראות נשמרות בגיבוי ענן כחודש ללא עלות וכוללות כרטיס זיכרון. המצלמה מאפשרת אינטרקום דו כיווני לצורך תקשורת עם הצד השני. אפילו יש אינפרה רד לראיית לילה מצוינת"

בעת הסיור שלנו במקום, למדו המפיקות כי הייחודיות של ציוד האבטחה טמונה ביכולתן לעבוד על בסיס התראת שמע! לדוגמא: כאשר אנו נניח את המצלמה בחדר בו שוהה התינוק שלנו, אנו נקבל התראה לנייד במידה והוא יתעורר ויתחיל לבכות. אותה המצלמה עברה תקןROSH בין לאומי. בחברה מציינים כי קיימת מצלמת ציידים שעובדת על סוללות פנימיות שנטענות מאנרגיית השמש.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
simcare. יח"צ,
simcare/יח"צ

הסים קארד שולח אלינו לניידים התראה שנשמרת בגיבוי ענן. המצלמה כוללת אינטרקום וראיית לילה ואף עמידה במים על פי תקן בין לאומי ip66. ב- SIMCARE ניתן למצוא גם את מצלמת ה-is07, מוצר בלעדי ל- SIMCARE שמסתובבת 360 מעלות תוך מעקב אוטומטי אחרי דמויות אנושיות, בזום גדול, הקלטות ועדכונים בהתראה לאפליקציה.

הייחודיות של המצלמה ISO7 Camera הזאת היא האלגוריתם שניקרא: AL ALARM כלומר, בינה מלאכותית . המצלמה יודעת לזהות ממרחק רב דמויות אנושיות, להינעל עליהן, לעקוב אחריהן ולהקליט את האירוע.

הפעילות כוללת שידור ההתראה ישירות לאפליקציה או לתוכנה. בחברה מעדכנים שזוהי מצלמה שהותקנה ביישובים, מועצות, עיריות, בשטחי חקלאות, בשטחים פתוחים וכצורך הגנה, אבטחה ושמירה על רכוש יקר.

המפיקות שלנו הגיעו בלי שום מושג ואחרי שעה של ביקור התחילו לשאול שאלות ענייניות ולהתמצא בשטח. נראה כי חברת SIMCARE הרימה את רמת האבטחה לקומה הבאה. מצלמות חדישות, גיבוי מערכתי סולארי והכל מותאם לתפעול ותפקוד 24/7, בקיץ ובחורף וגם לחדרי פיקוח ובקרה.

אחד ממנהלי החברה נזכר: "בעקבות מקרים של שכחת ילדים במכונית, הצלחנו לפתח מצלמה ספציפית שתתריע על מקרים כאלה. תוך כדי חדירה ומחקר של שוק המצלמות המקומי, מצאנו שהטכנולוגיה מיושנת, מגושמת, מסורבלת, ומצריכה עלויות גבוהות של התקנה ומתקינים ובנוסף רובן אינן שולחות כלל התראות לאפליקציה. זו הייתה הסיבה לשיווקה של מצלמת ISO1 שהיא ניידת, עצמאית וניתנת להתקנה פשוטה על ידי הלקוח, בסיוע סרטון פשוט שנמצא באתר שלנו. במצלמה זו יש אינטרקום דו כיווני איכותי,ראיית לילה מצוינת, הקלטה ע"ג כרטיס זיכרון,החברה מספקת אחסון ענן חינמי לחלוטין שאינו מוגבל במספר סרטוני התראות יומיות.

התחום הסולארי שבו רכשנו מיומנות, ניסיון וידע, משתלב בתחום מצלמות האבטחה ומייעל אותו. הדברים הפכו יותר פשוטים והמחירים הוזלו. מטעי אבוקדו, שבילי גישה לנכסים, מתחם ציוד מכני הנדסי ועוד מיקומים שבעבר לא היו נגישים למצלמות אבטחה, נפתחו ומכילים את מערך המיגון והאבטחה בקלות.

נראה כי מצאנו חברה שיש לה יתרון טכנולוגי וציוד חדשני. הדברים נשמעים מורכבים, אולם בחברה הופכים אותם לפשוטים והמחירים הוגנים וסבירים, בנוסף לשירות התמיכה האיכותי.

הטכנולוגיה, שמירת הנתונים, אורך חיי הסוללה ואיכות הציוד מהווים כאן יתרון ממשי למקרה הצורך. אפשר לרכוש מצלמה שמשדרת באונליין את ההתראה ישירות לנייד ושומרת את האירוע בגיבוי לענן. המצלמה כלל לא צריכה את הטענת הסוללות, מאחר והפאנל הסולארי ממחזר את האנרגיה חזרה לסוללות באופן שוטף גם בחורף מצלמת ציידים לשביל ולשטח ISO3 .

לפני פרידה הבנו שבחברה מייבאים מצלמות לאחר בדיקת מומחים ובירור אישורים ותקנים מתאימים. כך הם חוסכים את פערי התיווך הקיימים בשוק ומספקים ישירות ללקוח.

בעל החברה מסכם: "המוטו שלנו הוא שעסקה טובה היא שכל הצדדים מרוצים. אני מאמין ומתעניין בקדמה הטכנולוגית שתורמת לנו באורח החיים ומשפר את איכותם. אני נוסע על רכב חשמלי בתצרוכת של 5 אגורות לקילומטר ובאיכות נסיעה גבוהה מהרגיל. בהקבלה אלו מסכי המגע של היום לעומת המכשירים הניידים של 1990. מי שלא יעבור לרכב חשמלי בקרוב, יישאר תקוע עם רכב בצריכת דלק כמו שנתקעו עם טלפון החוגה בבית. אנו מאמינים בקידום טכנולוגי , בעלות מופחתת ובייעול החיים".

תחקיר המפיקות העלה כי הבעלים הינו מנהל רשתות, מוסמך מיקרוסופט ועל שמו פטנט טכנולוגי בתחום אנרגיה טבעית מתחדשת - pioneer magic generator , נתמך ע"י מכון התקנים ומשרד הפטנטים האמריקאי והינו בשלב טכנולוגי המייעד אנרגיה מתחדשת לרכבים חשמליים 100%.

לפרטים נוספים: 03-9046005

עמוד הפייסבוק

אתר הבית

בשיתוף simcare, בשיתוף simcare
  • עוד באותו נושא:
  • אבטחה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully