וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רהיטי הבית הלבן - רהיטים עם שיק יוקרתי במחיר עממי

בשיתוף רהיטי הבית הלבן, בשיתוף רהיטי הבית הלבן

23.1.2020 / 16:06

בפתח תקווה מצאנו חנות רהיטים איכותית שמבט אחד על המחירים בה גרם לנו לשמוט את הלסת מרוב תדהמה

רהיטי הבית הלבן. יח"צ,
רהיטי הבית הלבן/יח"צ

אחת המפיקות של מערכת "המומחים" ביקשה את עזרת שאר חברי הצוות וביקשה המלצה על מקום שבו תוכל לרכוש חדר שינה חדש ויוצא דופן. זרקו לה שמות של פירמות מסויימות, שמות שכולם מכירים, אבל היא התעקשה, אני רוצה משהו ייחודי ושונה. זה הצריך בדיקה מעמיקה יותר ובסיומה מצאנו עבורה את המקום המושלם, "רהיטי הבית הלבן".

שוחחנו עם עשרות לקוחות שרכשו לעצמם רהיטים במקום, בעלי נגריות ואנשים מתחום הריהוט הרחב, כולם העידו על מקום מיוחד שבו ניתן למצוא ריהוט איכותי לבית במחירים הזולים ביותר בישראל. מספר מפיקים של מערכת "המומחים" יצאו לחנות אשר ממוקמת בפתח תקווה, ברחוב אלכסנדר ינאי 8, לבחון מקרוב על האיכות ולעשות השוואת מחירים קפדנית, אלו הם המסקנות שהביאו עימם.

כבר כשהגענו לחלון והצצנו דרך הוויטרינה הגדולה התאהבנו. עשרות רהיטים מכל הסוגים ועיצובים שלא ראינו קודם לכן. הנראות, הצבעים, הגימורים, הכל אלגנטי בצורה יוצאת דופן, לסטנדרט כזה בישראל אנחנו לא רגילים.

המקום היה עמוס בלקוחות מכל רחבי הארץ. שושנה ודב ברנר הגיעו כל הדרך מחיפה. הם סיפרו לנו: "אנחנו רוצים להתחדש בפינת אוכל. הבת שלנו גרה עם בעלה בפתח תקווה והיא אמרה לנו כי אנחנו חייבים לבוא לפה לפני שמבצעים רכישה. חשבנו לעצמנו, פינת אוכל, מה כבר יכול להיות שונה מחנות אחת לשנייה, אבל אין מה להגיד, יש פה עיצובים מעוררי השראה ובמחירים נוחים, הפתעה נעימה, כך שגם הצלחנו לראות את הילדה וגם עומדים לעשות עסקה".


בדקנו גם אנחנו את אזור פינות האוכל. התרשמנו מאוד מאחד הדגמים אשר בנוי משולחן עץ אלון, באורך 1.80 ויכול להיפתח עוד מטר אחד, ביחד עם 6 כיסאות במבחר בדים רחיצים בסכום מצחיק של 2,990 שקלים. היינו בטוחים שמדובר במבצע מיוחד או טעות בכתב, אבל לאחר בדיקה עם אנשי החנות שהיו חביבים מאוד, נאמר לנו כי לא, אלו הם המחירים הקבועים.

רהיטי הבית הלבן. יח"צ,
רהיטי הבית הלבן/יח"צ

עברנו לפינה נוספת בחנות ושם מצאנו שילוב שהשאיר אותו נרגשים במיוחד, סלון נועם פינתי במבחר בדים רחיצים פלוס מזנון ושולחן אפוקסי לבן במבחר שילובי צבעים פלוס חדר שינה קומפלט לבן אפוקסי ומזרון קפיצים איכותי ב-4,500 שקלים בלבד, זה עשה לנו חשק לצעוק כי בעל הבית השתגע!

לכן הלכנו לשוחח עם בעל הבית. שאלנו אותו, איך מצליחים להביא איכות משובחת במחירי רצפה כמעט, הוא הסביר לנו, "היה לנו חזון, להביא שיק יוקרתי במחירים נוחים ללקוחות, יש לנו את הכוח לקיים זאת בשטח כאשר עובדים עם מפעלים מיוחדים משלנו, כשהם באותו הראש הכלכלי ותפיסת העולם, שלא חייבים לקרוע ללקוחות את הכיס כדי להרוויח, להיפך".

לסיכום, לא נותר לנו אלא להודות, הפתעה כזו לא האמנו שנפגוש. מגוון גדול של רהיטים איכותיים, עיצוב חדשני במחירים הטובים בארץ, שירות מקצועי ועושים פה הכל על מנת לבוא לטובת הלקוחות.

רהיטי הבית הלבן, שאפו!

שעות פתיחה : א'-ה 10:00-20:30

ימי ו' - 10:00-14:00
מוצאי שבת - שעה מצאת שבת- עד 22:00

טלפון לבירורים והזמנות- 03-7554494

עמוד הפייסבוק

בשיתוף רהיטי הבית הלבן, בשיתוף רהיטי הבית הלבן
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully