וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווארמה כחלון: שווארמה שליטפה לנו את הנשמה ביום חורף

בשיתוף השווארמה של כחלון, בשיתוף השווארמה של כחלון

23.1.2020 / 15:31

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אחר שווארמיות ששווה לבקר בהן במיוחד, קיבלנו לא מעט המלצות על שווארמה אחת בנתיבות, שווארמה כחלון

השווארמה של כחלון. יח"צ,
השווארמה של כחלון/יח"צ

קוראים רבים מאזור הדרום יצרו איתנו קשר במיוחד על מנת להמליץ על שווארמה כחלון בנתיבות. אנחנו אוהבים להקשיב לקוראים הנאמנים שלנו, לכן צוות של מספר מפיקים, חבר'ה שאוהבים מאוד את הבשר עם חתיכות השומן העסיסיות הדרימו לנתיבות, אלו הם הרשמים שלהם מהשטח.

במזג אוויר סגרירי יצאנו מתל אביב לנתיבות, מרחק שעה אחת בלבד, קיווינו מאוד כי הנסיעה תהיה משתלמת. כאשר הגענו לרחוב סמלה 71, בסמוך לשוק המקומי בדיוק ב-12 בצהריים, אבן גדולה ירדה לנו מהלב. ספרנו עשרים וחמישה לקוחות שכבר מילאו את השווארמה, מבחינתנו אין תעודת איכות טובה יותר מאשר לקוחות במקום.

משיחות עם לקוחות מקומיים וגם כאלה שעצרו על הדרך, הבנו כי מדובר במוסד לכל דבר, שווארמה כחלון פעילה כבר 32 שנה, חתיכת ניסיון של עבודה עם בשר.

השווארמה של כחלון. יח"צ,
השווארמה של כחלון/יח"צ

הבעלים של החנות, רפי, הוא דמות פופולרית ביותר, כולם הכירו אותו בשמו הפרטי ופנו אליו בשאלות לא רק בדבר הכנת מנה, אלא שאר נושאי היום, פוליטיקה, ספורט וביטחון.

אחד הלקוחות, הרצל פיטוסי, נהג משאית מלוד סיפר לנו, "אני על קו מרכז - דרום כבר עשרים שנה, ככה שהשווארמה של רפי הפכה להיות כמו בית שני עבורי, לפחות פעמיים בשבוע אני עוצר פה למנה של שווארמה עסיסית, לאורך השנים חברים הכווינו אותי למקומות אחרים של בשר בדרום, ניסיתי ותמיד חזרתי לפה, אין מה להשוות מבחינת איכות וטריות של בשר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
השווארמה של כחלון. יח"צ,
השווארמה של כחלון/יח"צ

החנות עצמה בדיוק בגודל המתאים, לא גדולה מדי ולא קטנה, אלא כזו שיודעת לשמור על אווירה עממית וחמימה, בנוסף לשני עמודים של שווארמה איכותית, אפשר להזמין עוד מבחר מכובד של שיפודי בשר שונים, גם פלאפל והכל לצד תוספות חמות וסלטים.

העפנו מבט מדוקדק גם לגבי הניקיון של המקום, כל-כך שמחנו לגלות כי גם בתחום הזה המקום מוביל, הכל נקי ומצוחצח, מבחינתנו זה דבר שהוא בגדר חובה כאשר יוצאים לאוכל בחוץ.

הגיע הזמן לאכול, לאפה שווארמה, טחינה מעל, כמה ירוקים וחריף, מה נגיד לכם, הרבה זמן לא אכלנו ארוחה שהיתה בול פגיעה. הלאפה האוורירית, השווארמה העסיסית, מתובלת כמו שכתוב בספרים, סיימנו אותה שבעים ולמרבה ההפתעה, לא כבדים, בזכות שילוב של מנה בדיוק בגודל ובטעמים הנכונים.

שווארמה כחלון בנתיבות, התענוג היה שלנו, שאפו.

שעות פתיחה: 09:00-22:00 שישי עד 14:30

שוק עיוני נתיבות 71 רחוב סמלה

מספר טלפון- 0524831110

עמוד הפייסבוק

בשיתוף השווארמה של כחלון, בשיתוף השווארמה של כחלון
  • עוד באותו נושא:
  • שווארמה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully