וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החורף כבר כאן, אז איך בוחרים דוד בצורה נכונה?

בשיתוף טופ דודים, בשיתוף טופ דודים

23.1.2020 / 10:45

אין דבר יותר גרוע מלהיתקע ביום חורף גשום ללא מים חמים במקלחת. כך תדעו אם אתם צריכים לתקן את דוד השמש או שהגיע זמן להחליפו ולאיזה דוד

דודי שמש. ראובן קסטרו
דוד שמש/ראובן קסטרו

קר בחוץ, וגם הגשמים לא פסחו עלינו בחורף שהביא עמו חודש ינואר של העשור החדש. לבטח, אנו מברכים על כך. אבל מה יהיה עם המים החמים במקלחת? השמש לא נראית לעין, וזה הזמן לדאוג לדוד השמש או החשמל שלכם. איך עושים זאת נכון? באמצעות הפורטל טופ דודים תוכלו להבין בדיוק מהו גודל הדוד הנדרש לכם, איזה סוג, ואף לקבל מספר הצעות מחיר, להשוות ולחסוך כסף רב. אך בטרם תיגשו לאתר, נקצר את הדרך עוד קצת לעבר מקלחת חמה ונעימה במאמר זה.

כבר יש לכם דוד ובכל זאת אין מים חמים?

לפני שמחליפים לדוד שמש חדש, מומלץ לבדוק את הדוד הקיים. ישנם תיקונים רבים שהם למעשה חלק מבלאי סביר של הדוד, ועלות של תיקון דוד שמש תהיה בהכרח נמוכה משמעותית מאשר רכישה והתקנה של דוד חדש. אז מה צריך לבדוק? ובכן, מכיוון שאנו לא נמצאים בחודשים החמים של השנה, אין צורך כרגע לבדוק את הקולטים, שכן אין יותר מדי שמש בתקופה זו. אז מה אפשר לעשות? ובכן, החלפת פלאנג' יכולה לפתור את הבעיה. החלפת פלאנג' תעלה לכם בין 550 ל-750 שקל, וזה כולל גם גוף חימום, מאיץ, תרמוסטט, וניקוי כללי של הדוד מאבנית. למידע נוסף על מחירים - תוכלו לבקר במחירון דודי השמש המקיף של 'טופ דודים'.

טיפלתם ותיקנתם, ועדיין אין מים חמים?

זה הזמן להתחדש בדוד חדש, אבל כיצד בוחרים דוד שמש נכון? ובכן, ישנן חברות רבות ומצוינות אשר מספקות דודי שמש איכותיים. ההמלצה שלנו היא לקבל מספר הצעות מחיר שונות, מטכנאי דודי שמש שונים, לבקש מהם הצעות לסוגים שונים ולבחון איזה מחיר אתם רוצים לשלם. מומלץ לבקש מהטכנאים להציע לכם חברות מוכרות בלבד. באמצעות "טופ דודים" תוכלו לעשות זאת בקליק, או בחיוג חד פעמי למוקד הטלפוני של האתר, והם כבר ידאגו להפנות אליכם בעלי מקצוע למתן הצעות מחיר. רוצים לדעת איך זה עובד? צפו בסרטון:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

לא רק מחיר, דעו מראש איזה דוד שמש נחוץ לכם

בטרם תיגשו להצעות, עליכם לדעת מה בכלל נחוץ לכם. ובכן, הפרמטרים שעליכם לדעת מראש הם נפח הדוד הנדרש לכם, ועליכם אף לדעת היכן הולך להיות ממוקם הדוד. נתחיל בפרמטר הראשון, נפח הדוד - הנפח הנכון עבורכם תלוי במספר הנפשות בבית ובצריכת המים. זאת אומרת, אם הדוד מיועד לנפש אחת, אולם זו אוהבת להיות נקייה יתר על המידה, ונצרכות 4 מקלחות ביום, דוד שמש בנפח 30 ליטר לא יתאים לצרכים שלכם. אולם, אם נחשב מקלחת אחת לכל נפש בבית, אפשר לקטרג זאת כך: דוד שמש בנפח 80 ליטר יתאים מאוד לזוג, דוד בנפח של 120 ליטרים יתאים למשפחה צעירה, קרי זוג + ילד. במידה ואתם נדרשים לנפח אחר, הנה טבלה המסבירה עוד:

איזה גודל דוד צריך. טופ דודים,
איזה גודל דוד נחוץ לך/טופ דודים

מיותר לציין - ככל שנפח הדוד גדול יותר כך גם מחירו מתייקר, אולם אנו ממליצים לרכוש את הדוד שבאמת יתאים למספר הנפשות ולשימושו בביתכם, ולא לחסוך בנפחו. באשר למיקום הדוד, הדבר רלוונטי לנוכח העובדה שיעילות הדוד ותצרוכת החשמל שלו משתנות לנוכח מיקומו, ולכן על טכנאי הדודים לדעת מראש היכן ממוקם הדוד. דאגו לבדוק זאת בטרם תקבלו הצעות מחיר על מנת לחסוך הפתעות מיותרות בהמשך.

הכתבה מוגשת בשיתוף עם טופ דודים

בשיתוף טופ דודים, בשיתוף טופ דודים
  • עוד באותו נושא:
  • דודי שמש
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully