וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפל בוקס כבר אכלתם?

בשיתוף הפלאפל של חיים, בשיתוף הפלאפל של חיים

23.1.2020 / 9:58

"הפלאפל של חיים" בבעלות חיים ומנשה רג'ואן, מייצר לנו פטנטים. הפטנט האחרון שלו - "פלאפל בוקס" הביא אותנו למקום לטעום. היה מטורף!

הפלאפל של חיים. יח"צ,
הפלאפל של חיים/יח"צ

"הפלאפל של חיים" ברחוב סוקולוב 66, הרצליה, קיים מ-1996 ועשה לעצמו שם בכל רחבי ישראל. כולם מדברים עליו, כולם מדרגים אותו בין הפלאפליות הבולטות בישראל.

עוד נגיע לזה... קודם נספר לכם על הצ'יפס המיוחד, תפו"א מטוגן שעושים במקום. זה מה שהדליק אותנו בביקור שערכנו שם. דגמנו פלאפל, סביח, חביתות וחומוס פול. שמחנו לגלות שהחומוס מוכן במקום.

מבחר הסלטים מרשים ונעשה ממש מול עינינו. לקוחות קבועים שפגשנו במקום רוכשים סלטים לסוף השבוע ומדווחים כי חומרי הגלם במקום טריים ומוקפדים. כולם נשבעו שזה המקום הכי מקצועי שבו אכלו פלאפל.

הפלאפל של חיים. יח"צ,
הפלאפל של חיים/יח"צ

מנת הפלאפל של חיים ומנשה מגיעה גדושה ומלאה בכל טוב, בין המנות המפנקות ביותר שאכלנו, שני הסניפים נורא אותנטיים ברמת הדלפק פלאפל ממש כמו בעבר, כמובן שהשירות שלהם הוא זה מה שמחזיר להם את הלקוחות באופן יום יומי, חיוך רחב מאוזן לאוזן וחיבור מיוחד עם כל לקוח.

לקוחה קבועה אמרה שבעלה שף מקצועי והוא עצמו טוען שבמבחן הטריות, הטעם והעקביות, זה מקום מנצח. אפשר למצוא את ה"פלאפל של חיים" גם באפליקציית "וולט".

ועכשיו לתכל'ס... קראנו על הפטנט החדש של חיים פלאפל בוקס. הגענו לבעל הבית וביקשנו לטעום. חיים שלף קופסה נקיה שמלאה בכל טוב: סלטים טריים, פלאפל משובח, צ'יפס מיוחד המורכב מתפוחי אדמה שמצופים במקום, טחינה טרייה, חומוס בעבודת יד. כל זה בלי הפיתה, לשומרי משקל. אפשר לקבל פיתה מחיטה מלאה. המקום מקורה נגד גשם והלקוחות מכירים את חיים ומקבלים יחס אישי, חם ואוהב.

לקוחות אוהבים שכאן מכינים הכול מחדש מדי יום ולא שומרים עודפים. אחת הלקוחות זוכרת את עצמה קונה פלאפל ממש מהיום שהוא נפתח. היא אוהבת לקנות חומר לפלאפל לצורך הכנה ביתית. פגשנו שם גם לקוחות שהגיעו לביקור מולדת מאירופה. גם הם רכשו את העיסה לפלאפל בייתי. ומספרים שתמיד בביקור בארץ לוקחים איתם עיסה לאירופה חלקם מדגישים שפלאפל זה אוכל צמחוני וטבעוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הפלאפל של חיים. יח"צ,
הפלאפל של חיים/יח"צ

חיים ומנשה מספרים על לקוחות קבועים בכל רחבי העולם שבאים לקחת את עיסת הפלאפל לארצם לקוחות מאיטליה ארצות הברית גרמניה וכו.

במהלך הביקור שלנו הגיעו למקום חיילים מחטיבת גולני. הם סיפרו לנו שהמקום מארח בקביעות את מירוץ גולני ומספק אוכל בחינם. תכנית העבודה מדברת על השקת סניפים נוספים מלבד זה שנפתח באחרונה ברחוב אחוזה 81 ברעננה. לדעתנו, זה עסק שחייב להיות בכל עיר ולו רק בגלל שאפשר לקנות הביתה סלטים, פלאפל, חמוצים וחריפים שמוכנים במקום מדי יום וצ'יפס כדי לארח ביד נדיבה. דמיינו לעצמכם ארוחת שישי שכזו... ח ג י ג ה!

למתפנקים יש גם גזוז של פעם ולימונדה שמכינים במקום. אין מה לומר - מרגישים שהטעם, השירות, הטריות והעקביות, מככבים כאן כבר 23 שנה.

להזמנות ובירורים:09-9540981

עמוד הפייסבוק

בשיתוף הפלאפל של חיים, בשיתוף הפלאפל של חיים
  • עוד באותו נושא:
  • פלאפל
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully