וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביפו מצאנו את הסמוראי של הדגים

בשיתוף מרכז דגי יפו, בשיתוף מרכז דגי יפו

23.1.2020 / 8:53

בילינו שעתיים ב"מרכז דגי יפו" ולמדנו איך לחתוך את הדגים באומנות. מדובר באימפריה של מאכלי ים טריים שסחטה מאיתנו קריאות התפעלות

מרכז דגי יפו. יח"צ,
מרכז דגי יפו/יח"צ

למערכת "המומחים" הגיעה שמועה שלפיה יש ביפו סמוראי פירות ים ודגים. סיפרו לנו שבחנות מקצועית אחת מטפלים בדגים בצורה שלא ראינו בעבר. חשבנו שזה מצדיק כתבה ומיהרנו לשם. הגענו בשעת הצהריים לרחוב יפת 146 על גבול יפו-תל אביב. בילינו שם שעתיים כדי לצפות בסחורה הכי טרייה בארץ נחתכת בצורות שלא יכולנו לדמיין.

האמת? אין פלא. איברהים הוא דור שני לדייגים מקצוענים, אביו חליל הקים את העסק ב-1980 ומאז הם בעסקי מכירות הדגים ופירות הים. המשפחה חיה ונושמת ים בשעות הבוקר המוקדמות וכל הסחורה בחנות טרייה, מגיעה על בסיס יומי ובאיכות מוקפדת.

האווירה בחנות משפחתית ואינטימית. העובדים מכירים את רוב הלקוחות בשמם ומכירים בעל פה את דרישתו של כל לקוח בנפרד. אחד הלקוחות הקבועים שפגשנו בחנות הסביר: "אין בשום מקום דגים יותר טריים. אתה מגיע לכאן ומתפנק. כאן מנקים לי את הדג וחותכים את הסחורה בשלל צורות לפי טעמי. מסוכן מאוד לרכוש דג ממקום שאינכם מכירים ולכן אני שומר על המקום הזה בקנאות ומגיע מדי חמישי כדי לקנות דגים לשבת".

מרכז דגי יפו. יח"צ,
מרכז דגי יפו/יח"צ

לקוחה אחרת שהגיעה עם בנותיה, סיפרה: "אני מאוד אוהבת סלמון נורווגי שהוא בעיניי יותר איכותי. פעם בשבוע אני מגיעה לרכוש את הדג שלי ומוסיפה מבחר דגים טריים ופירות ים קפואים. לעיתים הם מזמינים לי בהזמנה מיוחדת דג שאין כרגע במלאי".

העובדים סיפרו שבימי שישי הם מתגברים את הצוות שכן התנועה בחנות משולשת. הבחנו ששיטת האריזה בחנות מבטיחה ניקיון וסטריליות. משתמשים כאן באריזה משולשת, במגש עם ניילון נצמד. בזמן שהותנו שם, הגיע אחד מאנשי העסקים הבולטים בתחום הנדל"ן בתל אביב וסיפר שהוא מנסה לשכנע את הבעלים לקבל זכיינות לעסק כזה בשביל קרוב משפחה. בינתיים הוא סיפר שאסף את עובדיו וכולם עברו סדנה לפילוט דגים שהעביר בעלי החנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מרכז דגי יפו. יח"צ,
מרכז דגי יפו/יח"צ

הייתה לנו חוויה מצוינת בחנות. אוירה נעימה, מקום מקצועי, סחורה טרייה, לקוחות מרוצים ועובדים שמעניקים שירות קשוב, יחס חם ואוהב. גם המחירים נוחים.

ערכנו סיור ולמדנו שהסחורה מורכבת מדגי ים טריים, פירות ים טריים (שרימפסים, קלאמרי) ועוד. על שיטת החיתוך המיוחדת סיפר הבעלים: "אני יכול לחתוך בחנות סביצ'ה שיהיה מוכן לאכילה. כל חיתוך שאנשים מבקשים, מתבצע במקום. את הדגים אנחנו שומרים במקררים, מכסים אותם בניילון וקרח, עם הטמפרטורה המתאימה.

אנחנו מייבאים גם מחו"ל. הכי חשוב זה לשמור סטנדרט גבוה כדי להגן על בריאות הלקוחות. דג טרי ומטופל היטב הוא בריא, מזין ודיאטטי".

שעות פתיחה:

שני עד שבת, שעות: 08:00- 18:00

לבירורים והזמנות: 03-6585723, 054-9929664 איברהים

עמוד הפייסבוק

בשיתוף מרכז דגי יפו, בשיתוף מרכז דגי יפו
  • עוד באותו נושא:
  • דגים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully