וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם השוקולד: כל השוקולד שאהבתם בחו"ל נמצא בכפר סבא

בשיתוף עולם השוקולד, בשיתוף עולם השוקולד

22.1.2020 / 15:41

כבר לא צריך ליסוע לחו"ל בשביל ליהנות ממגוון שוקולדים עצום - מספיק להגיע לכפר סבא שם עולם השוקולד מציעה מכל טוב

עולם השוקולד. יח"צ,
עולם השוקולד/יח"צ

אחת האהבות הכי גדולות של חברי צוות "המומחים" הוא שוקולד. אין יום שבו לא מכרסמים במשרד מתוקים מכל הסוגים, מי שמביאה לישיבות הצוות לא מעט מתוקים מיוחדים, היא חברת מערכת אשר מתגוררת בכפר סבא. כאשר עלתה השאלה מהיכן היא משיגה אותם, היא השיבה, מה זאת אומרת, בעולם השוקולד.

עורך המערכת שלא הכיר את השם או את החנות, ביקש ללמוד על המקום. לצורך כך מספר מפיקים יצאו לאזור השרון ולעיר כפר סבא, לחנות עולם השוקולד במרכז העיר, ברחוב רוטשילד 64, אלו הם הרשמים מהמקום.

הגענו לעולם השוקולד וכבר מהרגע הראשון הרגשנו כמו ילדים קטנים, הריחות המתוקים, המבחר העצום של עשרות סוגים של מתוקים, היינו שיכורים ולא מיין, אלא מאושר.

עולם השוקולד. יח"צ,
עולם השוקולד/יח"צ

מדובר בחנות אשר פועלת כבר 15 שנה, כאשר מעבר לשוקולדים, ניתן לבנות מתנות של אריזות שוקולד ומתנות ליום הולדת וסידורים שונים בכל הגדלים ולכל מטרה ולכל אירוע.

פגשנו בחנות מספר לקוחות. אחת מהן, אורית מצליח בת 33 מכוכב יאיר, סיפרה לנו: "אני עובדת בכפר סבא ופעם בשבוע אני עוצרת כאן על מנת לחדש את המלאי בבית, הילדים שלי מחכים בקוצר רוח ליום שבו אני מגיעה עם ים של שוקולדים מכל הסוגים. אני חייבת לציין שלא מצאתי פה דברים לא שווים או לא טעימים, אלא מגוון עצום של איכות וטעמים במחירים מצחיקים. בעלי נדהם כל פעם מחדש מהכמות הגדולה ומהמחירים הנמוכים".

הבעלים של החנות הוא שי נסירי, כבר 25 שנה שהוא עובד בתחום השוקולד. לפני 15 שנה החליט לפתוח את החנות בכפר סבא במטרה להביא מוצרים שאין בארץ, עולם השוקולד מתמחה בלדאוג לכם לשוקולדים שאכלתם עד עכשיו רק בחו"ל ולא מצאתם בארץ עם כל החברות והמותגים הידועים בעולם כגון lindt ,Cadbury ,Ferrero ,hershey's וכו'.

שי מספר שכל עשרה ימים מגיע לחנות מבחר עצום וחדש של שוקולדים אשר לא נראו בשום מקום אחר בארץ ונותן ללקוח חווית קנייה חדשה כל פעם מחדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עולם השוקולד. יח"צ,
עולם השוקולד/יח"צ

בעולם השוקולד עובדים בשיתוף פעולה עם מותגים ישראלים איכותיים ובין היתר גם משווקים מותג בשם אמפולה אלפחורס ארגנטינאים שמכינים בעבודת יד בטעמים שונים, כמו כן משווקים את גלידת פינגויין הידועה מכפר סבא שהוקמה ב1951 אשר מייצרת גלידה איכותית שהרבה ישראלים גדלו עליה באזור השרון ובכלל.

המשכנו להסתובב בין המדפים, נדהמנו מהמותגים המיוחדים, ההרגשה היתה שכל אירופה הגיעה לכפר סבא, דברים שלא ראינו קודם לכן בשום חנות או רשת בארץ וגם לא בדיוטי פרי, פשוט שוקולדים סופר ייחודים.

תוך כדי השהות שלנו בחנות, באו והלכו עשרות לקוחות, קצב של תחנת רכבת ממש, מי שלא יכול להגיע לכפר סבא אבל סקרן ללמוד על מבחר השוקולדים העצום, יכול לעשות זאת דרך אתר האינטרנט של החנות או בפייסבוק ואינסטגרם בו אפשר להתעדכן על כל המבצעים ועל שוקולדים חדשים שיצאו לשוק והגיעו ישירות לחנות, שירות משלוחים מחכה לכל הזמנה מגיע לכל פינה בארץ לא כולל אילת וים המלח, שירות מסירה של שליח עד מפתן הדלת.

מספר טלפון להזמנות - 09-7668112
מספר טלפון נייד - 0542019695

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף עולם השוקולד, בשיתוף עולם השוקולד
  • עוד באותו נושא:
  • שוקולד
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully