וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבתם שאתם מכירים מוסך מעולה? תחשבו שוב

בשיתוף תמם-מגן, בשיתוף תמם-מגן

22.1.2020 / 15:31

העתיד בענף הרכב כבר כאן. מוסך ותיק בן 50 מציג את הבשורה החדשה: שירות כולל למקרה תאונה. המוסך ידאג לגרר, התנהלות מול חברת הביטוח ויתקן לכם את הרכב. תזכרו טוב את השם: מוסך "תמם-מגן"!

מוסך תמם -מגן. יח"צ,
מוסך חמם-מגן/יח"צ

כתבות החורף של המדור כבר סיקרו את רוב תחומי הפעילות העסקית בישראל. עכשיו - תור ענף הרכב. מפיקות המדור ציינו שתאונות הדרכים בחורף הזה גבו מחיר יקר בנפש. הן דיברו על תאונות ואנחנו חשבנו על ענף המוסכים.

החלטנו לבקש המלצות למוסכים מיוחדים שיחזיקו כתבה טובה. קיבלנו כמה עשרות המלצות מחברים, לקוחות, אנשי מערכת ובני משפחות. שם אחד חזר על עצמו פעמים רבות. מוסך "תמם-מגן".

מתברר שחלק מהאנשים שאנו מכירים מקרוב מתקנים שם את הרכב. חבר טוב סיפר שמדובר במוסך וותיק בן 50 ושעובדים בו שלושה דורות של בני משפחה. המוסך שוכן ברחוב הסתת 4 בחולון, מרכז שירות לרכב, מוסך, עם שירותי פחחות וצבע לכל סוגי הרכב. הכל נעשה תחת קורת גג אחת.

מוסך תמם -מגן. יח"צ,
מוסך חמם-מגן/יח"צ

אבל זה לא השוס. כאשר קפצנו לראות את המוסך מקרוב, היה ברור מיד שמדובר במשהו שונה בנוף המוסכים הרגיל שכולנו מכירים. ואז פגשנו שם כמה לקוחות שסיפרו בהתלהבות: "רק עכשיו גיליתם את המוסך הזה? השירות שיש כאן לרכב שנתקע ונפגע בתאונה הוא הטוב בישראל. כבר לא צריך לחפש גרר ולתאם שמאי מחברת ביטוח ותור למוסך... המוסך הזה מטפל בהכל בשבילנו וזמין לנו 24 שעות ביממה כולל בסופי השבוע".

למדנו שמי שקידמו את הרעיון המהפכני הם רום ועדי, דור שלישי למשפחה בעלת המוסך. קפצנו למשרד שלהם ובדרך שמחנו לחוות את הסדר וניקיון המופתי ששרר מסביבנו. המקצועיות פה היא ברמה אירופאית, אפילו הפחים ניצבים בדיוק במקום המיועד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מוסך תמם -מגן. יח"צ,
מוסך חמם-מגן/יח"צ

בתוך המשרד פגשנו במחלקת התביעות שמסייעת ללקוחות להתנהלות מול חברות הביטוח עד להחזרת הרכב בסיום הטיפול לביתכם. השירות הזה הוא שיא החדשות בענף והלקוח כבר לא צריך לעשות בעצמו כלום. המוסך עצמו מארגן שמאי, מתקן את הרכב ומספק לכם רכב חילופי. בסוף התהליך, תקבלו את הרכב המתוקן הביתה!

האמת? חזרנו למערכת המומים ומקנאים. מי חלם שיש כזה שירות, כזו רמת ביצוע, כזה יחס אישי, קשוב בענף הרכב והמוסכים?

אין מה לומר - את המוסך שלנו אנחנו מצאנו. מוסך "תמם-מגן", יש סטנדרט אירופאי בישראל, שווה ומומלץ להכיר.

מוסך תמם - הסתת 4, חולון, 03-5503697

ליצירת קשר

עמוד הפייסבוק

דף נחיתה באיזי

דף נחיתה בדפי זהב

בשיתוף תמם-מגן, בשיתוף תמם-מגן
  • עוד באותו נושא:
  • מוסכים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully