וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת NG בנווה צדק - מסעדה אחת שכדאי להכיר

בשיתוף מסעדת NG, בשיתוף מסעדת NG

22.1.2020 / 14:08

בלב נווה צדק הציורית שוכנת מסעדת הבשרים NG המציעה מגוון בשרים איכותיים, יינות מתאימים, מקום לאירועים וגם ארוחות ברברים

NG בשרים. יח"צ,
מסעדת NG/יח"צ

נווה צדק היא שכונה ידועה בתל אביב. מדובר באחת השכונות הוותיקות, והיא הוקמה עוד בשנת 1887, במטרה לספק פתרון לבעיית הצפיפות ששררה אז ביפו. היום ניתן לטייל ברחובותיה של נווה צדק ולראות איך הישן מתמזג עם החדש. לצד מבנים ישנים שעליהם מופיעות תגיות שנועדו לציין אירוע היסטורי, נבנים בתים חדשים. ובתוך בניין אבן עתיק אפשר למצוא חנות בוטיק מודרנית לכל דבר ועניין.

עושים כושר בנווה צדק

לנווה צדק סמטאות צרות למדיי, כך שאם אתם מגיעים ברכב, מומלץ לחנות מחוץ לשכונה ולטייל בה רגלית. תוכלו גם להגיע אליה באופניים ולרכוב להנאתכם ברחוב שבזי. כמובן, כאשר אתם יוצאים ביום קיצי וחם, חשוב להצטייד בכובע ומיימיה, שכן ההליכה בשכונה יכולה להיות ארוכה ומתישה מעט. אך אל דאגה, נווה צדק אינה רק בניינים עתיקים וציונים היסטוריים. יש בה גם פאבים, ברים ומסעדות שבהחלט ישיבו לכם את נפשכם לאחר הליכה ארוכה. את אחת המסעדות האלה כדאי לכם להכיר במיוחד - הלוא היא מסעדת הבשרים NG הפועלת משנת 2003.

מסעדה בלתי נשכחת: מסעדת הבשרים NG

NG מספקת חוויית אירוח מרתקת לכל מי שמבקר בפעם הראשונה בנווה צדק, וגם למי שגר בשכנות. המסעדה מציעה את השילוב המושלם בין בשר ויין, על מנת לספק את החוויה הקולינרית המושלמת. המסעדה פתוחה בכל ימי השבוע, וגם בסופ"ש, כך שאתם יכולים ליהנות ממטעמים איכותיים בכל רגע שתחפצו.

התפריט העשיר של מסעדת הבשרים הוא תפריט מגוון הכולל מעדנים מיוחדים כמו כבד אווז אפוי, בשרים מעושנים, נתחים על העצם, סטייקים, NG בורגר, המבורגר ספיישל ועוד. כמובן, לצד הבשרים האיכותיים, מוגשות גם תוספות שנועדו להגביר לכם את התיאבון: לחם הבית, סלט עגבניות צבעוני, סלט קיסר, קרפצ'יו סלק ותוספות מגוונות אחרות.

ומה אתם שותים? המסעדה מציעה את מיטב היינות המשובחים הקיימים דוגמת מרלו, אניגמה, שרדונה, גשם לבן, שאטו גולן, שמפנייה וכדומה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
NG בשרים. יח"צ,
מסעדת NG/יח"צ

מסעדה לכל אירוע שרק תבחרו

מסעדת NG מציעה לערוך אצלה אירוע של עד 60 איש. הצוות של המסעדה אף יכול לספק לכם ציוד נלווה כמו מקרן או מסך על מנת שתוכלו להציג מצגות שונות ומגוונות. אז אילו אירועים כדאי לחגוג עם אסאדו טוב ושאטו מעודן? קבלו רק כמה מהם:

• אירוע חברה - כל יום כיף לעובדים צריך להסתיים בסופו של דבר באוכל. חברות הייטק, צוות מורים, צוותים רפואים או כל צוות אחר של חברה או איגוד שמחים להתארח במסעדה בשרית ולאכות מנות נדירות שלא טועמים כל יום.

• ברית - ברית מילה הוא אירוע משמח הכולל התקבצויות של דודים, דודות וכל בני המשפחה המורחבת סביב הרך הנולד. אין כמו לערוך את האירוע במסעדה טובה המספקת אוכל משובח.

• בר מצווה/ בת מצווה - כידוע, הצעירים צריכים להוציא הרבה מרץ וגם לגדול. וכדי לגדול, חשוב לאכול אוכל טוב ומלא בוויטמינים וחלבונים. בשר אדום, מעבר להיותו טעים, מספק גם רכיבים בריאים.

• חתונה קטנה - ישנם זוגות אשר מעדיפים לוותר על החגיגה באולמות הגדולים ולחגוג במסעדה קטנה, רק עם האנשים שהם אוהבים. במקרה זה, מסעדת בשרים היא רעיון נהדר, שכן היא מספקת אוכל איכותי בדומה לזה שהאורחים היו טועמים באירוע גדול. וכידוע, האוכל הוא עיקר האירוע.

• יום הולדת - יש לכם חבר קרניבור שלא יכול לחיות יום אחד ללא בשר? עשו לו הפתעה גדולה וקחו אותו למסעדת הבשרים NG - מתנת יום ההולדת המושלמת לכל אוהבי הבשר.

• מסיבת שחרור - סוף כל סוף השתחררתם מהצבא. רגע לפני שאתם מחליטים אם לצאת לטיול ארוך בחו"ל או להתחיל ללמוד, כדאי לקחת פסק זמן, לנשום, להירגע ולחגוג את אירוע השחרור שלכם במסיבה בתוך מסעדת בשרים איכותית. כאן תטעמו מטעמים שיישארו אתכם לאורך זמן.

• מסיבת סיום סמסטר - אולי אתם סטודנטים תפרנים, אך גם לכם מגיע להתפנק מדיי פעם. אם המבחנים כבר מאחוריכם, אתם מוזמנים לקפוץ למסעדת הבשרים האיכותית וליהנות מכל מה שהיא מציעה.

אטרקצייה כזו לא רואים בכל יום

למסעדת NG יש אטרקציה מיוחדת שנקראת ארוחת ברברים. כן, זה בדיוק מה שאתם שומעים. כאן מציעים לכם הזדמנות חד פעמים לאכול כמו פעם - בעזרת הידיים. תוכלו ליהנות מהאטרקציה בימי ראשון, בראשון לכל חודש או להזמין אותה מראש, בתנאי שאתם מביאים אתכם 8 אנשים לפחות. אז מה אפשר לאכול בעזרת הידיים? תתפלאו, לא מעט. התפריט כולל לחמים טריים, בקר מעושן, רטבים, ירקות צלויים, תירס בחמאת אזוב, אסאדו ועוד. כמובן, אל תשכחו את היין שיוגש לכם לצד הארוחה.

אז אם אתם מעוניינים להרגיש כמו אבירים אמיתיים מימי הביניים ששבו מהקרב רעבים, או רוצים לספק חוויה מיוחדת לילדים ולאפשר להם לאכול בעזרת הידיים, השאירו את הנימוסים בצד, הזמינו את האטרקציה הייחודית ולא תצטערו על כך.

בשיתוף מסעדת NG, בשיתוף מסעדת NG
  • עוד באותו נושא:
  • בשר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully