וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשתלה שגרמה לנו להתאהב

בשיתוף משתלת פאר, בשיתוף משתלת פאר

22.1.2020 / 9:28

משתלת פאר סקרנה אותנו מאוד כשנתקלנו במוצריה בשלל חתונות, אירועים ומסיבות. קפצנו לבקר וחזרנו ירוקים מקנאה

משתלת פאר. יח"צ,
משתלת פאר/יח"צ

חברי מערכת "המומחים" מרבים להסתובב באירועים: חתונות, ברית מילה, בר מצווה, מסיבות, השקות - הכל הולך. בשנה האחרונה שמנו לב שחלק גדול מהצלחת עיצוב האירועים נובע מהצבת צמחים מגוונים ומרשימים. החלטנו להתעניין וגילינו ששמה של משתלת פאר שחוזר על עצמו ברוב האירועים. מתברר שהמשתלה קיימת 50 שנה, מי שנותנים בה כיום את הטון הם הדור השני והשלישי למשפחת פאר, ההורים גלוריה וארנון, עם הבנים נועם ועומר.

קפצנו לביקור כדי לבדוק מקרוב על מה המהומה. למדנו שמשתלת פאר מספקת צמחי נוי, צמחי שמש, צמחים רב עונתיים, שתילים מגוונים, עציצי מתנה, עצי פרי, אדניות מעוצבות, מוצרים נלווים לבית ולחצרות, גדרות וכלי חרס בכל הגדלים. משיחה עם לקוחות קבועים שפגשנו במקום התברר שהמשתלה עוסקת בהקמת גינות ונותנת מענה רחב ויצירתי לכל אירוע.
גלית ברדה, לקוחה שהכרנו במשתלה אמרה: "תכנון החתונה שלנו עבר דרך המשתלה שסיפקה כלים נדירים וצמחים מגוונים שבלעדיים לה. זה שינה את אופי האירוע, כל האורחים ציינו את העיצוב לטובה".

דני בר נתן הוא מפיק אירועים נחשב. הוא אמר: "זה הסוד שלי לעיצוב אירוע. אני אוהב לבוא לפה להתייעץ עם הבעלים. הם מבינים עיצוב וגאונים בצמחייה. כל שיחה איתם מביאה לי רעיונות מעולים והעיצובים שלי מצליחים ליצור רושם חיובי הרבה בזכות הצמחייה הנדירה שיש פה".

משתלת פאר. יח"צ,
משתלת פאר/יח"צ

המשתלה פועלת בשדרות מנחם בגין 112 בהרצליה. מן פינה רחבת ידיים, ירוקה שבה סלעים קטנים ומפלי מים. ביקור במקום גרם לנו להתאהב במהירות. זה מקום מהפנט, נעים, אווירה ביתית ומשפחתית. מצאנו שלל צמחים, עצים, שתילים וכלים מיוחדים. יכולתי לעמוד שעות להסתכל כמהופנטת או להמשיך לחוות את ההליכה הקסומה בתוך סבך הצמחייה, כי אין כמו הטבע.

בסיור שלי פגשתי מבקרים מכל רחבי ישראל. עובדי חברת הייטק עשו שם עצירה כחלק מיום גיבוש.

שיחה קצרה עם הבעלים חשפה בפניי את ביקוריהם של מפיקים ותסריטאים במשתלה. "הם מגיעים באופן קבוע לקחת צמחים מיוחדים להפקות סרטים. בעלי אולמות אירועים הם קהל קבוע פה בשל רצונם לשוות לגן או לאולם מראה ייחודי ובולט. שימוש נכון בצמחייה יכול לשנות לחלוטין את מיצוב המקום. אנו פועלים במרץ כדי לייצר עוד ועוד רעיונות עיצוביים. יש כאן השקעה בחומרי גלם והקפדה גדולה על מגוון צמחים מיוחדים. אנחנו מגדלים ומוכרים עצים בכל הגדלים והסוגים. ניתן לקנות פה צמחי קישוט דקורטיביים טבעיים או צמחי תבלין שיוצרים עיצוב מיוחד לסביבה ולאירוע".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
משתלת פאר. יח"צ,
משתלת פאר/יח"צ

כיוון שהגענו בשיא עונת החורף, התרשמנו מאוד מעבדת שימור הגינות הקפדנית. אנשי המשתלה שתלו פקעות ופרחי חורף ועבדו קשה לשימור הקיים. כאשר יגיע האביב, יסייעו לכם כאן להכין את הגינה שלכם. למדנו שאת צמחי התבלין כדאי ואפשר לשתול במשך כל השנה, הם זקוקים לשמש ולהשקייה יומית במידה.

סיימנו את הביקור מאושרים, המשתלה פשוט עשתה לנו מצב רוח עילאי. אם אתם מתגעגעים לקשר עם האדמה, רוצים לשמוח עם הילדים בפעילות של חווית שתילה, זה ביקור חובה.

בימים אלו החלטנו לקשט את הגינה הקטנה שצמודה למערכת. קבלנו ייעוץ וחומרי גלם מתאימים לעבודה. רכשנו מגוון עצום של צמחים, פרחים ועצים. משתלת פאר פתוחים גם בסופי שבוע, שבתות וחגים.

משתלת פאר - שד' מנחם בגין הרצליה

שעות העבודה
קיץ 7:00-19:00 , חורף 7:00-17:00, שישי 7:00-18:00, שבת 7:00-18:00.

050-5339244

פקס. 09-8325965

peerplant@gmail.com

אתר הבית

עקבו אחרינו בעמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף משתלת פאר, בשיתוף משתלת פאר
  • עוד באותו נושא:
  • משתלה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully