וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם המושבות היא גם אם כל הפיצות

בשיתוף פיצה פאפאס, בשיתוף פיצה פאפאס

21.1.2020 / 16:17

מערכת "המומחים" סורקת את ישראל בחיפוש אחרי המסעדות הכי טובות שאתם עוד לא מכירים. למערכת הגיעו המלצות על אלפי בתי עסק שמתמחים בכל סוגי המזון. השבוע החלטנו ליפול על פתח תקווה. חזרנו מלאי תקווה

פיצה פאפאס. רועי שלמה,
פיצה פאפאס/רועי שלמה

"פיצה פאפאס" הכשרה זה חתיכת סיפור. הכל התחיל כאשר הרמנו פרוייקט כדי לעשות כתבות על המסעדות השכונתיות הכי טובות שאתם עוד לא מכירים, בכל רחבי הארץ. למערכת הגיעו אלפי המלצות, על אלפי מסעדות מקומיות. קיבלנו עשרות המלצות על פיצריה מפתח תקווה והחלטנו לדגום אותה.

את רועי שלמה, הבעלים הכרנו דרך עמוד האינסטגרם ולכן לא הופתענו למצוא אותו במסעדה ברחוב שלומית 2, פתח תקווה. המקום קיים כשלוש שנים וזוכה לתהילה עצומה בקרב תושבי השכונה שמוכנים להישבע שזו הפיצריה הכי טובה בגוש דן.

האמת? הם לא טועים. כבר מהפתח מצאנו אווירה של פיצה שכונתית ונעימה. מרגישים שהכל נעשה באהבה. שמחנו להתיישב ולהכיר כמה עשרות לקוחות קבועים שסיפרו בהתלהבות שהפיצה מזכירה טעם של פעם, כזה שקשה לשחזר כיום. חומרי הגלם מצוינים, הגבינה אמיתית ואיכותית, הרוטב של הפיצה נעשה במקום.

פיצה פאפאס. רועי שלמה,
פיצה פאפאס/רועי שלמה

לדברי הלקוחות - המוצר מגיע חם וטרי. קיבלנו שירות נעים וקשוב. יחס אישי וחם והתפעלנו מהניקיון הנפלא ששרר במקום. בתפריט ניתן לחגוג על סלטים בהרכבה אישית עם ירקות טריים, פסטות, רביולי, אצבעות גבינה, זיוות, מלאווח, לחם שום, מאפה פאפאס - קינוח בצק עלים במילוי שוקולד. דגמנו גם עוגת גבינה, מלבי ובוואריה. ההכשרה הינה בד"צ בית יוסף.

רועי מצליח להחזיק את המקום בעזרת צוות עובדים מיומן. כל לקוח שמגיע לפיצרייה פונה אל רועי בשמו הפרטי, מכירים אותו ואת הפיצות שלו בשכונות הסמוכות. המקום שמח ועמוס סועדים רוב שעות היום.

הקהל מורכב מתושבי השכונה, חילונים, דתיים ומשפחות שלמות.
בסעיף המבצעים שקיימים אצל "פאפאס פיצה", מצאנו מגש פיצה ענק ב-58 שקל שמגיע לשולחן עם בקבוק שתייה גדול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פיצה פאפאס. רועי שלמה,
פיצה פאפאס/רועי שלמה

שני מגשים בינוניים מגיעים עם בקבוק שתייה גדול ב-80 שקל במקום 104 שקל. מכאן למדנו שהמחירים הוגנים לגמרי. מחירים לכל כיס.

רועי מספר: "מה שמייחד את העסק שלי זו הגישה והיחס האישי ללקוחות. הרבה לקוחות מגיעים אלי בגלל הטעם וחוזרים פעם בשבוע. בניתי מקום שמשרה אווירה חמימה, כל אחד מכיר את השני. בגיל 16 התחלתי לעבוד בפיצה ומאז אני בעסקי הפיצריות.

יצאנו משם שבעים ומאוד מרוצים. טלפון לבירורים והזמנות
077-7994551

שעות פתיחה: א-ה שעות: 12:00-01:00 (משלוחים עד 00:30)
יום ו'- סגור

מוצ"ש- שעה אחרי צאת שבת עד 01:30 (עד 01:00 משלוחים).

בשיתוף פיצה פאפאס, בשיתוף פיצה פאפאס
  • עוד באותו נושא:
  • פיצה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully