וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נבחר את חברת הניקיון לאחר שיפוץ הנכונה

בשיתוף קלינינג סרוויס, בשיתוף קלינינג סרוויס

21.1.2020 / 16:06

הבית אחרי השיפוץ אולי בנוי כחדש אבל הוא ממש לא נראה ככה. כדי להגיע למראה הסופי המושלם כדאי לשכור חברה שתנקה אותו באופן מקצועי ויסודי

ניקיון לאחר שיפוץ. pixabay,
ניקיון לאחר שיפוץ/pixabay

תמיד לאחר שיפוץ בבית נשארים לא מעט לכלוכים קשים להסרה ולשם כך, אנו זקוקים לניקוי בעזרת חברת ניקיון לאחר שיפוץ. לא מעט פעמים אנו נתקלים בחברים או משפחה שלנו שמשפצים את ביתם, וזה נותן לנו חשק לחדש. זה מתחיל תמיד "נבצע רק שיפוץ של החדרים הרטובים" ולאחר מכן זה ממשיך, "נחליף רצפה", "נחדש את המטבח", "נחדש את התריסים והחלונות" ובקיצור, שיפוץ כללי בבית.

אבל תמיד לאחר שיפוץ כללי בדירה או בבית, הבית נראה כמו לאחר פוגרום. הקירות בחדרים הרטובים מרוחים בצבע, החלונות כולל המסגרות נצבעו, שלא נדבר על המסילות שמלאות באבק ואפילו אבנים. הרצפה החדשה שרק החלפנו נראית זוועה, הצבע נמרח בכל פינה והפנלים נמרחו בכל חומרי השיפוץ. אתם חושבים מאיפה להתחיל לנקות אבל כשאתם רק מתחלים, אתם מבינים מהר מאד שכנראה אתם צריכים להיעזר, בחברת ניקיון לאחר שיפוץ.

ניקיון לאחר שיפוץ מה הוא כולל?

חברה מקצועית לשירותי ניקיון לאחר שיפוץ תנקה תריסים וחלונות, שירותים אסלות, כיורים חרסינות וקרמיקות, ארונות בכל הבית, וכמובן פנלים ורצפה.

באיזה ציוד נעזרת החברה?

חברת ניקיון לאחר שיפוץ מגיעה עם כל הציוד המתאים לכך שזה כולל, שואבים מקצועיים לשאיבת מים ואבק, ומכונת פוליש לקרצוף הרצפות. כלים נוספים הם שפכטלים מיוחדים לגירוד הצבע והלכלוך, ניירות מים מיוחדים, מגבי חלונות מקצועיים וכמובן מגוון חומרי ניקוי המתאימים לכל סיג של לכלוך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כיצד ניקיון לאחר שיפוץ מתבצע?

חברת ניקיון לאחר שיפוץ מקצועית מגיעה בבוקר יום העבודה, עם מספר עובדים שהוכשרו לביצוע עבודה מסוג זה. תחילה יפרקו את החלונות ממקומם, יגרדו את הצבע בעזרת שפכטלים מהחלונות בזהירות רבה למניעת שריטות שיישארו, ולאחר מכן כמובן הברקתם. את המסגרות ינקו היטב מכל מריחות הצבע, יסבנו וישטפו את כל המסילות, וישאבו את המים המלוכלכים בעזרת שואב מים.
לחדרים הרטובים הטיפול מעט שונה. לאחר גירוד בשפכטל של כל חומרי השיפוץ מהקירות, מורחים חומר מיוחד לפירוק הרובה שנמרחה, תוך כדי זהירות מרבית לברזים ולנירוסטה. בעזרת ניירות מים ישפשפו את הקירות לניקוי מוחלט של כל כתמי הרובה וישטפו בעזרת צינור עם ברז ביקורת את הקירות. הברקת הברזים והנירוסטה גם כן נעשית בחומרים המתאימים לכך, עם מטליות מיוחדות שאינם משאירים סימנים. חברת ניקיון לאחר שיפוץ מחזיקה בדרך כלל נשים המטפלות בכל נושא של ניקוי הארונות בדירה או בבית. הניקוי נעשה על ידי שאיבה מוקדמת של כל הלכלוך הגס, ולאחר מכן במטליות לחות ויבשות.

פוליש לרצפה לאחר שיפוץ

חברת ניקיון לאחר שיפוץ כפי שהזכרנו מבצעת גם שירות של פוליש לרצפה, ניקיון לאחר שיפוץ מחייב כל חברה העוסקת בכך, להעסיק אנשי פוליש. העובד שמגיע לבצוע עבודה זאת, עובר הכשרה מקצועית לטיפול בכל סוגי הרצפות לדוגמה. רצפת שיש הטיפול בה שונה מאד מטיפול בגרניט פורצלן, החומרים שונים וגם העזרים הנלווים למכונה. תחילה ינקה העובד את כל שאריות הצבע והלכלוך מהפנלים בעזרת שפכטל גירוד, ולאחר מכן בנייר מים להסיר את מה שנשאר, לשיש הצבע יוסר בעזרת מטלית וחומר מתאים. קרצוף הרצפות עם המכונה גם כן נעשה עם כריות קרצוף מיוחדות לשיש על מנת להסיר את כל כתמי הצבע, וברצפות שונות אף שימוש ברשתות מיוחדות לשיוף והסרת הצבע. חברת ניקיון לאחר שיפוץ גם תדע להתאים את סוג הפוליש להברקת הרצפה למשל, על שיש ישתמשו בפוליש קריסטל, ולרצפה פשוטה בחומר אקרילי.

חברת ניקיון לאחר שיפוץ כיצד נבחר?

כשאנו מחפשים חברת ניקיון לאחר שיפוץ בביתנו צריך לזכור, לא מעט חברות שרלטניות מפרסמות עצמן כחברות המבצעות ניקיון לאחר שיפוץ. חברות אלו מקיימות הזמנות טלפוניות ומספרות על עצמן המון סופרלטיבים. חברות אלו מפרסמות במתכוון מחירים זולים ולא הגיוניים ומסרבות להגיע לתת הצעת מחיר במקום. אז כיצד חברות אלו למעשה עובדות עליכם? הקבלן המבצע מגיע בבוקר יום השירות ומספר לכן שהעובדה שסוכמה אינה תואמת את מה שקורה בפועל. הוא יספר לכם שמי שביצע את השיפוץ לכלך את הדירה יתר על המידה, וכמובן שיתחיל את המשא ומתן מחדש. הוא יספר לכם שצריך ללטש את הרצפה ושזה מאד יקר, ואז יבקש להכפיל את המחיר במקרה הטוב, ובמקרים מכוערים אף ישלש וירבע. חברות רבות משתמשות בחומרים קשים הפוגעים בברזים ובנירוסטה, ובכמויות מים הגורמים לרהיטים להתנפח.

חברת ניקיון לאחר שיפוץ בוחרים כך

תמיד עדיף לקבל המלצות מחברים או מכרים שכבר השתמשו בשירות ניקיון לאחר שיפוץ, אם אין כאלה היכולים להמליץ נהגו כך. בקשו מהחברה לשלוח נציג שיגיע לביתכם וייתן, את הצעת המחיר בכתב. תתאמו ציפיות מראש ובקשו הסבר כיצד מתבצע הניקיון, באיזה חומרים משתמשים, ומי הצוות שהם מעסיקים. בקשו המלצות מהזמן האחרון שביצעה החברה באזור שלכם, ובדקו את ההמלצה היטב, שאין זה איזה ממליץ סדרתי. וזכרו תמיד, חברת ניקיון לאחר שיפוץ מקצועית תוכל לתת לכם המלצות בשפע, היות שעל מנת להיות מקצועית היא צריכה לעבוד בתדירות גבוהה.

בשיתוף קלינינג סרוויס, בשיתוף קלינינג סרוויס
  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully