וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לבחור את חברת הפוליש הנכונה לרצפה?

בשיתוף אור הברק, בשיתוף אור הברק

21.1.2020 / 15:36

לא צריך להיכנס לתהליך יקר של החלפת הרצפה - לעיתים קרובות פוליש טוב ייתן לרצפה מראה מבריק וחדש

פוליש לרצפה. pixabay,
פוליש לרצפה/pixabay

אם מראה הרצפה שלכם כבר איננו הכי טוב שאפשר ואתם תוהים האם הפתרון הוא פשוט להחליף את הרצפה הקיימת שלכם ברצפה חדשה, חישבו על פוליש לרצפה. חשוב מאוד שתדעו שאתם מתחילים בתהליך מורכב ויקר של החלפת הרצפות, כשניתן לקבל מראה רצפה נקי וחדש, על ידי ביצוע פעולות פוליש לרצפה שלכם. כל זאת בהתאם לסוג הרצפה בביתכם. פוליש למעשה הוא ביצוע פעולות שונות שמטרתן היא להסיר את שאריות הלכלוך והכתמים מרצפת הבית, ולהעניק לה מראה דקורטיבי מרשים וייחודי.

פוליש לרצפה לכל סוגי הרצפות

כיום ניתן למצוא לא מעט סוגים של פוליש לרצפה. בין הסוגים השונים ניתן למצוא: פוליש קריסטל, פוליש ווקס, פוליש למרצפות בטון, פוליש למרצפות גרניט פורצלן ועוד. על מנת שהפוליש יתבצע בצורה הטובה על מנת להגיע לתוצאה המקסימלית לכל רצפה, חשוב מאוד שחברה מקצועית ומנוסה בתחום תבצע את התהליך. באמצעות התהליך המתאים והחומרים המתאימים, חברת פוליש מקצועית תוכל לבצע את כל סוגי הפוליש הבאים.

1. פוליש לרצפה קריסטל - מדובר על הפוליש הפופולארי והנבחר ביותר כיום שכן, הוא מתאים לכל סוגי מרצפות האבן והשיש. פוליש קריסטל מעניק מראה רטוב למרצפות.

2. פוליש לרצפה ווקס - מדובר על פוליש אשר מסיר כתמים קשים מאוד מרצפות וכן מעניק לה הגנה ואיטום איכותיים. בטרם מתחילים בתהליך מסירים את הווקס הישן מהרצפה, משתמשים בחומרי ניקוי מתאימים להסרת הלכלוך מהרצפה, ומבריקים בעזרת ווקס.

3. ליטוש וחידוש שיש - מכיוון שיש לא מעט בתים המרוצפים בשיש שלרוב כבר ישן, ניתן לחדש אותו. בעזרת מכונת ליטוש אבן מסירים את השכבה העליונה, ומלטשים לאחר מכן בכריות יהלום. בדרך זו גם מסירים שריטות עמוקות שנוצרו בעבר, מחליקים את כל השחיקה שנוצרה במשך השנים, ומגלים מרקם יפה וחדש לשיש. לגבי הברקת השיש, ניתן לבחור בשתי אופציות, הראשונה פוליש קריסטל המשווה לה מראה רטוב, אופציה אחרת היא מריחת סילר על מנת להגיע להברקת מט משי.

4. פוליש לרצפת בטון הוא פוליש שמטרתו היא להביא את הרצפה למצב מבריק. לאחר קרצוף המטח בעזרת מכונת קרצוף, ימרח חומר הברקה אקרילי, ולאחר מכן יוברק בעזרת כרית הברקה. חשוב לציין שעל מנת להגיע לתוצאה מרשימה, צריך להיעזר בציוד חדשני וידע מקצועי, של החברה המבצעת את התהליך.

5. ניתן למצוא כיום גם פוליש לפרקט, פוליש לבטון מחולק וסוגים נוספים של פוליש התואמים לכל סוג של מרצפות באשר הן.

פוליש לרצפת שיש

תהליך פוליש למרצפות שיש חייב להתבצע בצורה נכונה, על מנת שהוא אכן יסב את התוצאה הרצויה למרצפות. תהליך זה חייב להתבצע באמצעות מכונת פוליש לקרצוף, על מנת לנקות את השטח היטב לפני פעולת ההברקה. לאחר ייבוש מוחלט של המרצפות יש אפשרות לבצע פוליש קריסטל למראה רטוב ומבריק, או לבחור במראה מט משי. חשוב מאוד לבצע פוליש לרצפת שיש בצורה נכונה מכיוון ששיש מהווה חומר עדין מאוד, ועל מנת להימנע משריטות על השיש, יש צורך שחברה מקצועית תבצע את התהליך. חשוב לדעת שרצפות שיש ידרשו מדי פעם בפעם חידוש, אך כאשר הן אינן דורשות חידוש, ניתן להסתפק בתהליך פוליש מקצועי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

פוליש לרצפה גרניט פורצלן

כאשר מדובר על פוליש לרצפת גרניט פורצלן, מדובר על פוליש המתבצע באמצעות חומרים מיוחדים ופעולות מיוחדות וזאת בשל הריצוף המיוחד. חשוב לדעת שלא כל חברה העוסקת בביצוע פוליש, יודעת כיצד להתאים את פעולות הפוליש לכלל סוגי המרצפות לרבות מרצפות גרניט פורצלן ולכן, אם יש בביתכם רצפה מעין זו הנדרשת לתהליך פוליש, חשוב לבחור בחברה המנוסה בתחום פוליש למרצפות מעין אלה, על מנת שהתוצאה תהיה הטובה ביותר בסופו של תהליך.

פוליש לרצפה ישנה

כאשר מדובר על פוליש לרצפה ישנה, מדובר על פוליש שניתן לבחור בו עבור כל דירה שבה ישנן מרצפות ישנות. המרצפות הישנות הן בד"כ מרצפות חזקות מאוד, אשר באמצעות תהליך פוליש ניתן להעניק להן מראה חדש וטוב. לכן, אם יש לכם מרצפות ישנות בביתכם ואתם תוהים האם כדאי לכם להחליף אותן, אין ספק שהדבר הנכון עבורכם הוא לבחור בחברת פוליש שתעניק למרצפות מראה טוב וחדש ולחסוך את אי הנוחות והעלות הכלכלית הכרוכות בהחלפת המרצפות הישנות.

חשוב מאוד לזכור שכל רצפה דורשת תהליך פוליש שונה, המתבצע על ידי חומרים שונים ועל ידי פעולות שונות. על כן, בטרם תבחרו את החברה הרלוונטית לתהליך ביצוע פוליש לרצפה מקצועי בביתכם, עליכם לוודא כי מדובר בחברה בעלת ותק וניסיון בתחום זה. חברה מעין זו תסייע לכם להתאים את הפוליש הרלוונטי למרצפות של ביתכם בהתאם לסוגן וכן לבצע את הפוליש באופן מקצועי ומנוסה ובאמצעות החומרים המתאימים.

בשיתוף אור הברק, בשיתוף אור הברק
  • עוד באותו נושא:
  • ניקוי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully