וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינוי דירה - מתי משתמשים ואיך לבחור איש מקצוע?

בשיתוף עדי פינויים, בשיתוף עדי פינויים

21.1.2020 / 15:02

לפעמים אנחנו רוצים לפנות דירה במהירות ולא יודעים איפה להתחיל - בדיוק בשביל מקרים כאלה יש חברות פינוי מקצועיות כמו עדי פינויים

פינוי דירות. עדי פינויים,
פינוי דירות/עדי פינויים

פינוי דירה זו מטלה שלא כיף לבצע, אבל ישנות מספר סיבות מרכזיות לבצע אותה: החל ברצון לעצב מחדש את הבית, דרך העמדת בית בבעלותכם למכירה או להשכרה ועד פשוט פינוי מקום. מכל סיבה שהיא, עבודת הפינוי יכולה להיות מעט מאתגרת, בלשון המעטה, במיוחד כאשר אתם צריכים לבצע אותה בכוחות עצמכם. כדי שלא לעמוד חסרי אונים נוכח הבלגן, חברת עדי פינויים מעמידה לרשותכם שירות מקצועי של פינוי דירות. מה כולל השירות ומתי יהיה הזמן הנכון להיעזר בו? כל הפרטים לפניכם.

איך מתחילים?

כאשר מדובר בפינוי הדירה לא תמיד כולנו נדע מאיפה בדיוק להתחיל. מה עושים קודם? איזה שיטת אריזה תהפוך את המשימה למהירה יותר? היכן נשים את כל הציוד שאין לו שימוש? כמה זמן ייקח? איך נוביל את הכל ולאן? שאלות אלו יכולות להוביל לעומס רגשי, לצד העומס הרגשי שנובע מתהליך הפינוי עצמו. חברת פינוי דירות מקצועית למעשה מפשטת עבורנו את התהליך עם צוות פינוי דירות מנוסה שמגיע אל הנכס ביום ובשעה שתואמו ועוזר לארוז ולפנות את התכולה מהדירה, מפנה פסולת לאתרים מורשים ומוסר רהיטים שאין להם שימוש לאנשים הזקוקים להם.

לאילו מטרות שירות פינוי דירה מתאים?

שירות פינוי דירה מתאים למטרות רבות ומגוונות. אם למשל אתם עומדים לפני שיפוץ ועליכם לפנות את החלל, תוכלו להזמין צוות פינוי דירות מנוסה. אם לאורך השנים אגרתם המון רכוש ועכשיו אתם רוצים לפנות לעצמכם מקום ולהיפטר מכל מה שלא רצוי, או שקיבלתם בית בירושה וברצונכם לפנות אותו כדי להעמיד אותו למכירה או להשכרה - שירות פינוי דירות בהחלט יכול להועיל לכם. שירות זה יהיה רלוונטי גם אם יש לכם רהיטים ישנים שאין לכם צורך בהם יותר ואפילו כאשר אתם זקוקים לשירותי אריזה ופריקה לפני מעבר דירה.

בכל מקרה, אם אינכם בטוחים, תמיד תוכלו לברר מול חברה שמתמחה בתחום זה אם השירות לו אתם זקוקים הוא חלק ממעטפת השירותים שהיא מעניקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

כיצד בוחרים אנשי מקצוע שמתמחים בפינוי דירות?

כדי שעבודת הפינוי תתבצע ביעילות ובמסגרת פרק הזמן הרצוי, קיימת חשיבות רבה לבחירה נכונה של אנשי המקצוע שיבצעו את העבודה. ישנם פרמטרים שונים שעליכם לקחת בחשבון לפני שתבחרו בצוות שילווה אתכם לאורך התהליך ביניהם: שנות ותק וניסיון, מקצועיות, היקף ואופי השירותים, עלויות אם ישנן, המלצות על החברה מטעם לקוחות קודמים, הציוד שבו נעשה שימוש, עמידה בתקנים ובחוקי עזר עירוניים וגם התרשמות אישית שלכם.

אל תשכחו שעבודת הפינוי גובה מחיר רגשי גבוה וחשוב מאוד שהצוות שילווה אתכם לאורך העבודה הסיזיפית יעשה זאת ברגישות ועם חיוך על הפנים. כמו כן, מומלץ לבחור בחברה ששירותיה המקצועיים זמינים בכל הארץ, בכל שעות היממה כך שתוכל להגיע אליכם, ולא משנה היכן אתם מתגוררים.

בשיתוף עדי פינויים, בשיתוף עדי פינויים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully