וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את חנות הטבק הכי מיוחדת בישראל

בשיתוף הממלכה TLV, בשיתוף הממלכה TLV

21.1.2020 / 12:38

נרגילות מכל הסוגים, טבק מגוון ובמחירים ללא תרות וסיגריות אלקטרוניות למכביר - לא סתם אנשים מגיעים במיוחד לתל אביב כדי להגיע לממלכה TLV

הממלכה TLV. יח"צ,
הממלכה TLV/יח"צ

תשכחו מכל מה שידעתם עד כה על חנויות טבק, רשת אחת שכבר מפוזרת בכמה מוקדים בארץ, שינתה את התחום מקצה לקצה - "הממלכה TLV". מספר מפיקים של מערכת "המומחים" הגיעו לסניף המרכזי ברחוב דרך ההגנה 72 בתל אביב ויצאו מסוחררים מהחוויה.

ברגע הראשון שנכנסו לחנות חווינו הרגשה של המקומות המגניבים באמסטרדם, מגוון הנרגילות הצבעוניות השתלבו נהדר בנוף ויצרו אווירה קוסמית. במשך עשרים דקות הסתובבנו ובדקנו את מאות המוצרים ואביזרי העישון השונים, עשרות סוגים של נרגילות, כולל אמי דלוקס, נרגילה שנחשבת בכל העולם למובחרת מכולן, מבחר ענק של טבק, משהו מטורף ממש, מכל הסוגים, ריחות וטעמים, פחמים, מכשירי אידוי (וופורייזרים), כאשר דגש גדול הם שמים דווקא לסיגריות אלקטרוניות כולל שמנים.

בין בדיקה של מוצר אחד לשני, סרקנו גם את אינטרנט על מנת לעשות השוואת מחירים לחנויות אחרות שביקרנו בהן. אין מה לדבר, האיכות ומחירים של "הממלכה "TLV בלטו מאוד לטובה.

הממלכה TLV. יח"צ,
הממלכה TLV/יח"צ

בזמן השהות שלנו בחנות, נכנסו עשרות לקוחות, נשים וגברים מכל הגילאים. חיים שלום, בן 32 מחיפה סיפר לנו: "אני עובד בראשון לציון, פעם בשבועיים אני יורד מהרכבת במיוחד בתל אביב, להגיע לפה, להצטייד בטבק איכותי במחיר הכי טוב שמצאתי. חוץ מזה אני תמיד מגלה פה דברים חדשים שהם מביאים, מייבאים מחו"ל וכיף לשוחח עם הבעלים, הוא סוג של אנציקלופדיה של עולם העישון, ככה שמעבר לקנייה עצמה, זו אחלה ביקור סביב עולם שאני מאוד אוהב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הממלכה TLV. יח"צ,
הממלכה TLV/יח"צ

בשנה האחרונה הרשת התפתחה בגדול. נכון לעכשיו מעבר לחנות בתל אביב, יש עוד ארבעה סניפים - בראשון לציון, בית שמש, ירושלים ומודיעין, בקרוב מאוד אמור להיפתח הסניף השישי בנתניה.

בין אם אתם אוהבים את תרבות העישון, לבד או עם אנשים מסביבכם ובין אם אתם מנסים להפסיק ומחפשים אחר תחליף איכותי, ב"הממלכה "TLV אתם תמצאו את כל המידע, מוצרים איכותים ובמחירים הכי טובים בשוק.

הממלכה TLV

דרך ההגנה 72 ת"א

נתי עטיה
03-5256166

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף הממלכה TLV, בשיתוף הממלכה TLV
  • עוד באותו נושא:
  • טבק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully