וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בנייני מגורים חייבים לדאוג למערכת אבטחה הולמת"

בשיתוף א.ש. מערכות אבטחה, בשיתוף א.ש. מערכות אבטחה

21.1.2020 / 11:59

ביקשנו מנציגי חברת א.ש מערכות אבטחה לנתח עבורנו סקר מקיף ומדאיג שחושף את עובדת היעדרן של מערכות אבטחה בקרב שני שליש מבנייני המגורים בישראל. יצאנו לברר וחזרנו עם המון מידע חשוב

א.ש. מערכות אבטחה. יח"צ,
א.ש. מערכות/יח"צ

הסיפור של הקמת חברת "א.ש מערכות אבטחה" מוכר ברוב הבתים בישראל וסופר כבר אין סוף פעמים. זה 13 שנים שהשותפים מנהלים את העסק המוביל בישראל בתחומו. לפני שני עשורים אחד הבעלים נשדד בעצמו ולא היה ערוך עם מצלמות אבטחה. שיתוף פעולה עם מומחה טכנולוגיה הביא אותו לפתוח עסק בתחום, עסק שיש לו מקום בצמרת הישראלית.

נסענו לרחוב המרכבה 4, א.ת חולון כדי לפגוש את השותפים בחברת א.ש מערכות אבטחה, על רקע הסקר שפורסם באחרונה בו נחשף ששני שליש מבנייני המגורים בישראל אינם מצויידים באביזרי אבטחה מתאימים לשמירה על הרכוש המשותף.

בית העסק מעניק פתרונות של מצלמות אבטחה. החברה דואגת שדיירים בבנייני מגורים ישיגו שליטה ויהיו עם אצבע על הדופק בבניין או בבית העסק. ביקור בעסק גילה לנו שלל אמצעי הגנה ומעקב: מצלמות אבטחה, בקרות כניסה, ניהול מערכות זיהוי רכבים בחניון,

מערכות אזעקה לזיהוי פריצה, תקשורת אלחוטית לחניונים ומערכות כריזה וחירום, הכל תחת קורת גג אחת. החברה מוכרת מאוד מפעילותה בתחום ההייטק ומנוכחות בשטח בבנייני מגורים ומשרדים מובילים.

א.ש. מערכות אבטחה. יח"צ,
א.ש. מערכות/יח"צ

לאחר קריאת הסקר, מספרים המומחים: "ההמלצה הגורפת שלנו היא לעבוד עם קו מוצרים מהחברות המובילות בעולם, המותאמים אישית לצורכי הלקוח ומאופניים על ידי בעל מקצוע המגיע לאתר הלקוח. אנו משתדלים שהמוצרים הנמכרים על ידנו יהיו באיכות הגבוהה ביותר, ולאחר בדיקת איכות קפדנית. תכופות אנו בודקים את מגוון המוצרים הקיימים ומבצעים התאמות לשוק המקומי. יש לנו פתרונות המתאימים בדיוק לבנייני מגורים ומשרדים".

לדברי הבעלים, החברה מחזיקה בתו תקן לניהול איכות ISO9001-2015, תו תקן לניהול של תהליכים בארגון, וכן אישורים ותקנים נוספים ובהם אישור עבודה כספק במשרד הביטחון. החברה משרתת עסקים, בניינים ומשרדים ופעילה בעיקר בפרויקטים חדשים.

על מה אתה ממליץ בהקשר אבטחה לבניינים?

"קיימת מערכות מקצועיות המתאימות לבנייני מגורים, עלות מערכת אבטחה מקצועית תהיה החל מאלפי ועד עשרות אלפי שקלים, וזאת בהתאם לשטח המקום וכמות האזורים הנדרשים לתיעוד והגנה.
מדובר במערכת אפליקטיבית המאפשרת שליטה וניהול מרחוק, המערכת קלה לתפעול וניתנת לשליטה ממחשב או טלפון נייד על ידי דיירי הבניין המורשים או חברת הניהול.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
א.ש. מערכות אבטחה. יח"צ,
א.ש. מערכות/יח"צ

חשוב לבצע תכנון נכון אחרי אפיון הצורך ובהתאם לקבוע את מיקום המצלמות. אחרי ייעוץ אסטרטגי אפשר לבחור ולהחליט לגבי המיקומים הטובים ביותר למצלמות אבטחה לבניין, הוספת מערכות לניהול דלתות מבוקרות באמצעות תגי קרבה או קוד, מערכת לפתיחת שער חניון באמצעות זיהוי מספרי רכב, תקשורת אלחוטית בחניונים ללא קליטה סלולרית ועוד מגוון גדול של פתרונות המתאימים לבניין, נשמח לתת מענה למי שזקוק לשדרוג או להקמת מערכת חדשה".

מה הדרייב שלכם?

"הקמנו עסק שנותן מענה ושקט נפשי ללקוחות, למנוע ולתעד נזקים ותאונות. יש לנו צוותי התקנה הפרוסים ברחבי הארץ. שירות הלקוחות עסוק להביא פתרונות מתקדמים לוועדי הבתים. בנינו עסק מצליח בעל ידע וניסיון. לקוח שעובד איתנו, הוא לא לקוח של פעם אחת, הוא לקוח של שנים".

הבנו ולמדנו שלא צריך לחשוש מהתקנת מערכות כאלה בבניין. זה תהליך פשוט ומתחייב. שמחנו לגלות שקיים ליווי אחרי שלב ההתקנה. בימי החורף מבצעים בחברה גם תחזוקה שוטפת למערכות. עדכוני אבטחת תוכנה, איטום וניקוי מצלמות, החלפת סיסמאות, והכנת מערכות לקראת החורף.
הראיון הקצר הרשים אותנו ואנו שמחים לתת לכם טלפון ליצירת קשר והזמנות- 03-9044788
050-9876444 אלון מחני

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף א.ש. מערכות אבטחה, בשיתוף א.ש. מערכות אבטחה
  • עוד באותו נושא:
  • אבטחה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully