וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן עדן לפרקט וקרמיקה באור יהודה

בשיתוף אלפא פרקטים וקרמיקה, בשיתוף אלפא פרקטים וקרמיקה

21.1.2020 / 9:27

כתבות החורף שלנו מתרכזות בעסקים שקיבלו המלצות רבות מהגולשים. "אלפא פרקטים וקרמיקה" מובילה את הרשימה בתחומה, קפצנו לאור יהודה כדי לבדוק וחזרנו מאוהבים

אלפא פרקטים. יח"צ,
אלפא פרקטים וקרמיקה/יח"צ

מקצה כתבות החורף שלנו מסקר עסקים שמככבים בצמרת רשימות המלצות הגולשים במדור. חיפשנו המלצות לענף הפרקטים והקרמיקות, על מנת לבדוק סוגי ריצוף ופרקטים לשיפוץ הבית. בעקבות המלצות רבות הגענו לרחוב יוני נתניהו 5, באור יהודה לאלפא פרקטים וקרמיקה.

כבר בכניסה פגשנו שם את הבעלים של החנות, אבנר (אלפונסו) ארביב. גילינו שאלפונסו הוא איש צבא ותיק שמנהל את העסק שלו בהצלחה ונחשב לאחד המובילים בתחום. "אלפא פרקטים וקרמיקה" הוא מתחם תצוגה מרשים, המתמחה ומאמין בהתאמה אישית לכל לקוח.

לקוחות שפגשנו במקום סיפרו שהחנות מתמחה בכל סוגי רצפות הפרקט, דקים או שטיח, הכל על פי טעמו האישי של הלקוח. המגוון כאן עצום ונראה כי מוצרי העיצוב לבית ולגינה בעלי איכות גבוהה.

מצאנו במקום חומרי גרניט פורצלן וקרמיקה מכל הסוגים, כלים סניטרים (אסלות, ברזים, כיורים) ריהוט לחדרי אמבטיה, דלתות, מקלחונים ופרקטים.

אלפא פרקטים. יח"צ,
אלפא פרקטים וקרמיקה/יח"צ

במחלקת הפרקטים גילינו מגוון גדול בהנחה רגילה או בהנחת "פיש בונד" (שידרת דג) שזו התקנה בצורה של אלכסונים המדמים שידרת דג. בעל החנות הסביר: "הטכנולוגיה מייצרת פרקט למינציה שבלתי ניתן להבחין שאינו פרקט עץ אמיתי. הפרקט שאנחנו מוכרים הוא של חברת "QUICK STEP" שהוא עמיד במים ועבר תהליך מיוחד נגד שריטות. הפרקט הזה מכוסה שכבת סיליקון שמונעת חדירת מים".

לקוחות קבועים שהכרנו במקום חילקו מחמאות בשפע, במיוחד לגבי איכות חומרי הגלם והשירות של צוות המתקינים המיומן. נציג הצוות סיפר שכל המתקינים עוברים השתלמויות בארץ ובעולם. "אנו משתלמים ומתקדמים בפיתוחים ובכל השיטות המיוחדות של תיקון פרקטים. ברור לנו שחווית הרכישה של הלקוח עוברת דרכנו".

למדנו שבחירת הפרקט היא חשובה, צריך לבצע התאמה מדויקת לצרכים. בתחום הקרמיקה נעשה שימוש בגרניט פורצלן וקרמיקה בגדלים ואיכויות שונים. יש מבחר מוצרים, חומרים ומגוון מחירים רחב. לדברי הבעלים, כל החומרים עברו בדיקה ואישור של מכון התקנים.

לאתר הפרקטים

שיטוט בחנות הבהיר לנו שהקרמיקה מלווה בחוויית עיצוב ומראה אופנתי שמשתנה בחנות משתדרגים ומתעדכנים בהתאם לחדשנות בשוק . בחנות מתמחים בזכוכיות לפי דרישת הלקוח ובהתאמה מוחלטת לחדר האמבטיה שלו. גילינו שם מעקה זכוכית, ויטרינות ומחיצות זכוכית.

לאתר הקרמיקה

העסק קיים מ- 1990, ומשרת לקוחות בעלי טעמים שונים. יש המעדיפים חומרי עץ ופרקטים. לקוחות אחרים מחפשים פרקטיות ולכן יבחרו בלימינציה. מעצבות פנים המלוות את הלקוחות גודשות את החנות ונהנות מאוד להציג ללקוחותיהן את שלל האפשרויות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלפא פרקטים. יח"צ,
אלפא פרקטים וקרמיקה/יח"צ

אליס זאנו מעצבת הפנים שפגשנו שם אמרה: "תהליך העיצוב עובר בחנות מקסימה ונדיבה שכזו. הכל תלוי בטעם הלקוח ובתקציב שהוא מעמיד לרשותי. צוות היועצים בחנות מקצועי והסחורה כאן מגוונת, מצויינת ובמחירים הוגנים. זה עוזר לי למצוא התאמה בין חלומות וציפיות הלקוח לבין תמונת האמת של העיצוב הסופי".

התרשמנו משירות מקצועי ואישי. כל לקוח שמגיע מקבל ייעוץ מקצועי בלי התחייבות. נציג החברה מגיע לבית הלקוח ונותן לו המלצות. לקוח שמגיע נחשף לסל המוצרים המלא .

כרגע מציגה החנות מבצע לפרקט מעץ מעושן של חברה אירופאית 160 שקל למטר כולל מע"מ. המבצע משתלב עם מחירים נוחים בכל החברה.

לפני שעזבנו הודינו לבעל החברה וסיפרנו שהיתה לנו חוויית שירות נעימה ומקצועית מאוד. החנות ממוקמת במרכז אור יהודה ומחזיקה בחניה פרטית ללקוחות. אנו התאהבנו וממליצים בחום לבקר שם.

ליצירת קשר:

03-5333093
050-5274712

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף אלפא פרקטים וקרמיקה, בשיתוף אלפא פרקטים וקרמיקה
  • עוד באותו נושא:
  • פרקטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully