וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון לציון יודעים לעשות סושי

בשיתוף בלאק אנד ווייט, בשיתוף בלאק אנד ווייט

21.1.2020 / 9:01

איך אנחנו יודעים? ביקרנו בסושייה "בלאק אנד וויט" במרכז העיר ונחשפנו לקונספט חדשני: ארוחה מצויינת במחיר נוח יש צדיק בישראל

בלאק אנד וויט. אסף קרלה,
בלאק אנד וייט/אסף קרלה

לא זול בכלל לאכול במסעדות ישראליות. כשמדובר בסושי, זה יקר עוד יותר. חיפשנו מסעדת סושי ששומרת על הגינות מבחינת התמחור ושקהל צעיר ומגוון יכול להרשות לעצמו לבלות אצלה. למערכת הגיעו עשרות המלצות וביניהן בלט מאוד שמה של סושיה במרכז ראשון לציון ברחוב רוטשילד 111. לקוחות קבועים של המקום סיפרו שהשף והבעלים הוא דמות מוכרת מאוד בעיר וברזומה שלו ניהול מטבחים מובילים.

החלטנו להתנסות. קפצנו למסעדה והתרגשנו מהכניסה. ריח נעים מסביב, מוזיקה מגניבה ומקפיצה, עיצוב מיוחד, בקיצור - אווירה סופר נעימה. האוכל מבוסס על חומרי גלם מוקפדים, מוגש בצורה מעניינת ונראה שקיימת מחשבה והשקעה בלקוחות. תוך כדי אכילה הבנו שהצלחת המקום אינה מקרית. עשרות שליחים פסעו פנימה כדי להאכיל את דיירי המשרדים והבתים הממוקמים בשכונה. במקום עצמו, ניתן לשבת בתוך המסעדה או מחוצה לה.

בלאק אנד וויט. אסף קרלה,
בלאק אנד וייט/אסף קרלה

לקוחות קבועים שפגשנו במקום סיפרו שהאוכל תמיד טרי ומוגש בצורה שעושה חשק לאכול. כל חומרי הגלם מבוססים על טהרת המטבח האסייתי. המפיקות שלנו התלהבו גם מהניקיון המופתי ששורר במקום.

המקום חוגג ארבע שנים ואנו הגענו בדיוק בשבוע החגיגות כדי לבחור מספר מנות מהתפריט. שמחנו לקבל המלצה על סושיית בוטיק, במחירים נורמטיביים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בלאק אנד וויט. אסף קרלה,
בלאק אנד וייט/אסף קרלה

מבחר המנות במקום נתן פתרון גם לצמחוניים שבינינו ואפשר היה לגוון בין מעדני הדגים הטריים לבין מנות אסייאתיות אחרות למי שלא חובב סושי.

חלק מהרולים שהוגשו לנו, נראו והרגישו כמו יצירות אמנות.

השירות היה קצבי ומהיר ומאוד אדיב. נראה שכאן מצאו נוסחה להפוך את הסושי לאוכל רחוב שמתומחר בהגינות ומוגש באופן עדכני ומיוחד. בין הלקוחות הצעירים, המשפחות והבוגרים שפגשנו במקום, היו גם זוגות שנהנו מאווירה רומנטית בשעות הערב.

כל מנה מוגשת בשפע. בקיצור, הפתעה נעימה שתגרום לנו לשוב לפה במהרה.
ישנם משלוחים לראשון לציון והסביבה.

טלפון ליצירת קשר- 03-9619999

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף בלאק אנד ווייט, בשיתוף בלאק אנד ווייט
  • עוד באותו נושא:
  • סושי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully