וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשדרג את הבית בלי לקרוע את הכיס

בשיתוף שי מתנות, בשיתוף שי מתנות

20.1.2020 / 16:46

איך משדרגים את הבית או את המשרד מבלי להיכנס להוצאות כבדות? חנויות הנוי הפכו לפופולריות מאוד באחרונה. מצאנו את זו שמובילה את התחום בצפון המדינה

שי מתנות. יח"צ,
שי מתנות/יח"צ

"שי מתנות" של שי שאבי קנתה לעצמה שם בתחום הריהוט המשלים לבית, חפצי נוי ואקססוריז. החנות שוכנת בשכונת הדר הרומנטית של חיפה, ברחוב החלוץ 33. לחנות הגענו בהמלצת אדריכלים ומעצבי פנים צפוניים כשחיפשנו להרים כתבת צרכנות על אפשרות נוחה וזולה לשדרוג הבית.

הממליצים ציינו שמדובר במוסד אמיתי, בן 22 שנות פעילות. פסענו פנימה באמצע השבוע וגילינו אימפריה למוצרי נוי ביתיים, ריהוט משלים לבית ואקססוריז. בין השאר ניתן למצוא שם מבחר גדול וייחודי של מנורות תיקרה, שעוני קיר, נברשות, תמונות, ספות, כורסאות, עציצי תיקרה, פסלים, מזרקות, פמוטים, אגרטלים, עגלות תה, שידות, טואלטים, מראות אקסלוסיביות, מזנוני קיר, ברכות בית ועסק, ועד פרחי משי.

לקוחות קבועים שפגשנו בחנות סיפרו בשמחה כי לכל לקוח פריבילגיה מיוחדת: יש אפשרות לקבל את הסחורה במשלוחים בחינם עד לבית המזמין בכל חלקי חיפה, הקריות וטירת כרמל, בקניה מעל 499 שקל.

שי מתנות. יח"צ,
שי מתנות/יח"צ

כמו כן מספק המקום גם שירותי ניפוח בלונים, עיצוב אירועים, קישוטי רכב חתן כלה, עיצוב חופות, ואף ארגון אירועים.

שי מספר: "העסק שלי תמיד מלא הפתעות ותמיד עדכני. למשל בכריסטמס, ביום העצמאות, יום האישה הבינלאומי, חגי ישראל, או ארבעת עונות השנה - בהתאם לכך מבחר סחורת החנות משתנה ומתכוונן למועד החגיגי המדובר. אני מתאים עצמי לקהל הלקוחות ורצונותיו בכל תקופה ובכל מצב. רכשתי הבנה בצרכי הבית, בשילוב הוויזואליה המרשימה לכל חלל ולכל בית. ראיתם בעצמכם את כמות

הלקוחות הקבועים והחוזרים שממלאים את החנות כרגע. יש לנו מאגר לקוחות אינטרנט המזמינים סחורה עד הבית".

אותנו עניין תחום מכירת ריהוט משלים לבית. נתקלנו בחנות באפשרויות עיצוביות רבות ומגוונות. המחירים מצויינים ותמיד יש מגוון מבצעים והנחות עד 70 אחוז מהמחירון! שי כל הזמן עסוק. בימים אלה הוא כבר מתכונן לפסח הקרוב. נראה שלקוחות יוכלו למלא את הבית והמשרד באקססוריז מרשימים ובמחירים מעולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שי מתנות. יח"צ,
שי מתנות/יח"צ

הביקור במקום היה חוויה אמיתית. כל לקוח מקבל ליווי אישי והסחורה ייחודית, כזו שלא רואים בכל מקום. מרגישים שהפריטים נבחרו כאן על ידי מקצוען. זו אפשרות למלא ולקשט את כל הבית בחנות אחת. לכל חדר או חלל ביתי ניתן למצוא ריהוט וחפצי נוי.

גימיק נוסף הוא עניין המשלוחים בחינם לבית הלקוח. לא חייבים להעמיס בעצמכם על המכונית או להיסחב עם הפריטים בתחבורה ציבורית. לפרטים והזמנות: 050-7474627

לפני פרידה ביקש שי לומר: "יש לי זכות גדולה לתת שירות לקהל לקוחות בעל טעם מגוון. ניתן להתייעץ איתי על כל דבר הקשור בעיצוב בית ולמצוא אצלי פריטים שיקלעו לכל טעם ולכל סגנון. רוב הלקוחות מוצאים עניין מחודש בכל ביקור בחנות. אני שואף תמיד להעניק חוויית קניה משמחת לכל לקוח ולפתור כל בעיה עיצובית במידה וקיימת. הסוד הוא לאהוב את התחום בו אתה עוסק".

עמוד הפייסבוק

בשיתוף שי מתנות, בשיתוף שי מתנות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully