וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר המטבעות: הלב רחב - העמלות מכווצות

בשיתוף שר המטבעות, בשיתוף שר המטבעות

20.1.2020 / 16:32

סמוך לכיכר רמב"ם הצבעונית ברמת גן נמצא עסק מיוחד להמרת מט"ח והעברות כספים. באנו לקבל שירות ומצאנו משפחה חמה ונדיבה שגם הכניסה אותנו לקצב על הבוקר

שר המטבעות. יח"צ,
שר המטבעות/יח"צ

באחד מימי השבוע, בבוקר גשום מאוד, חיפשנו להמיר את הדולרים שלנו בעסק שנותן שרותי בנקאות, המרות מט"ח, שירותי מימון קבלת אשראי, סליקת כרטיסי אשראי, וכו'. הגענו לתחילת רחוב הרואה ברמת גן בהמלצת חברים. מצאנו עסק לבנקאות פרטית ואישית. מתברר כי המשפחה המנהלת את העסק נותנת אשראי לעסקים ולפרטיים בתנאים טובים.

לדברי הבעלים, השירות כולל המרות מט"ח בשערים זולים יותר מאשר נותנים הבנקים או הדואר. "בעלי עסקים קטנים שמתקשים לעמוד בתנאי אשראי מטורפים של הבנקים ימצאו כאן פתרונות מימוניים שיוכלו לעמוד בהם. אני עוזר להם לשפר במהירות את מצב תזרים המזומנים שלהם. אנו מעניקים שירות של העברת זהב מהירה ישירות לחשבון העסקי של הלקוח. דרכנו תוכלו לבצע גם העברת כספים לחו"ל, קניית מט"ח בכרטיסי אשראי ועוד".

בעלי העסק הם ההורים ליליאן וגדעון הולר והצעירים אורי ומיכאל, משפחה מצויינת. לא במקרה המקום נמצא מול בית החייל. אורי ומיכאל הם יוצאי יחידות קרביות מובחרות. עבור הבנים זוהי דרך מצויינת לשלב עבודה ולימודים, מתוך הבנה מלאה לצרכי הצעירים המתחילים את דרכם.

שר המטבעות. יח"צ,
שר המטבעות/יח"צ

המשפחה חרטה על דגלה לעזור ולחבק את החיילים מתוך אהבה גדולה. חיילים במדים או בהצגת חוגר שרוצים להמיר כסף בזמן השרות עושים זאת ללא עמלה וגם לאחר השחרור כדי לטייל בעולם, ממירים כאן את כספם כמובן בהנחה.

הם מטפלים במסירות בקהל המבוגר. "יש הרבה מבוגרים בלי הבנה בכסף. גם צעירים לעיתים ממהרים ולא שומרים על כספם." אנו מקפידים ללמוד ולהתעדכן מדי יום ומדי שבוע בכל שערי המטבעות והחידושים בתחום ומעבירים את המידע לכל הלקוחות. עבור המשפחה זוהי עבודה בעלת משמעות.

מספר אורי: "אנשים מבוגרים מספרים כי הם מאסו מפקידים שלא מביטים בהם. כאן הם מקבלים הסבר מפורט בגובה העיניים, יחס חם, סבלנות והבנה, גם אם נתנו שרות או ייעוץ בלבד, אנו שמחים לשרת את אותם מבוגרים, שתמיד יוצאים עם חיוך ואנחנו יודעים שיחזרו אלינו."

ביקורנו בבית העסק לימד אותנו שמכאן מתבצעות העברות כסף לאזור אסיה ואפריקה עבור חברות ופרטיים הרוצים להעביר כספים לחו"ל. ראינו במו עינינו אמא למטייל בהודו שנתקע ללא מזומנים, מעבירה דרכם מזומן און ליין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שר המטבעות. יח"צ,
שר המטבעות/יח"צ

מתברר שהמדינה עורכת בדיקות מחמירות על בסיס קבוע לבעלי עסק מהסוג הזה. כדי לקבל רישיון חייבים להיות נקיים מכל רבב. יש בדיקות של המשטרה, הרשות להלבנת הון, רשות המסים, בירוקרטיה מסורבלת מאוד. הפיקוח עושה חיים קשים לכל מי שפעיל בענף.

אחת הלקוחות שפגשנו במקום סיפרה כי סניף הבנק שלה מתקשה לתת שרות לקהל ומקצץ בכוח אדם. הלקוחה, אישה מבוגרת, חוששת לעמוד בתור לצורך קניית מט"ח ומתלוננת על עמלות מופרזות.

"הלקוחות בודקים אותנו כל הזמן ועושים סקרי שוק, כי הם חשופים לרשת האינטרנט, ומודעים היטב לעלויות בעסקי מימון אחרים. אנחנו חשופים ובטוחים ושעות הפעילות שלנו, ברציפות עד הערב, מקלה על החיים".

שר המטבעות

חפשו אותנו בעמוד הפייסבוק

ליצירת קשר:

03-7764020
054-5697552

מייל: ministeryofcoins@gmail.com

בשיתוף שר המטבעות, בשיתוף שר המטבעות
  • עוד באותו נושא:
  • המרת מטבע
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully