וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברים דירה? הנה כמה טיפים לעיצוב שלא חשבתם עליהם

בשיתוף ענת שמעוני זינגר, בשיתוף ענת שמעוני זינגר

20.1.2020 / 15:34

מעבר דירה הוא הזדמנות לעצב את ביתכם החדש כראות עיניכם. קבלו כמה הצעות שיעזרו לכם לעבור לגור בבית חלומותיכם

עיצוב הבית. pixabay,
עיצוסב הסלון/pixabay

מעבר דירה יכול להיות אירוע מלחיץ. אתם צריכים לסדר את כל החפצים בארגזים, לקרוא לחברת הובלות, להוביל את החפצים שלכם ולארגן אותם מחדש. אך אם נשים בצד את כל הלחץ, נראה שמעבר דירה הוא הזדמנות נהדרת לארגן את הדירה שלכם מחדש ולעצב אותה בדרך שונה ומרעננת. אספנו בשבילכם כמה טיפים מקוריים שיעזרו לכם לארגן מחדש כמה פינות בדירה הנוכחית שלכם.

טיפ 1: בוחרים את העיצוב המוביל

איזה מראה אתם רוצים להעניק לבית שלכם? האם אתם מעוניינים במראה ביתי ונעים? במקרה זה, עיצוב כפרי יכול להתאים לכם במיוחד. עיצוב זה דוגל בשימוש בחומרים מן הטבע, כך שאם תמיד רציתם פינת אוכל מעץ, זה הזמן לרכוש אותה. כמו כן, תוכלו להוסיף עיטורים שונים. מנגד, אם רוצים לקבל עיצוב נקי, אסטטי וסימטרי, העיצוב המודרני יתאים לכם יותר. עיצוב זה מתמזג עם הצורה הגיאומטרית של הבית. הוא אינו מעודד גיבוב של תמונות, שטיחים ועיטורים שונים, אלא בתמונה אחת גדולה בסלון ושטיח אחד, רצוי בצבע אחיד. נוסף על כך, במסגרת העיצוב המודרני משתמשים לא פעם בחומרים כמו אלומיניום, גבס או זכוכית.

טיפ 2: לא אוהבים בלגן? מצאו דרך לארגן את הדברים

בין אם מדובר בחדר אמבטיה, חדר שינה או הסלון, כדאי להכניס ארונות וארוניות על מנת לשמור את החפצים בפנים. בדרך זו, הבית ייראה מסודר ונקי, ואתם לא תצטרכו לעמול קשה כדי לנקות אותו בכל יום שישי בעודכם מרימים את החפצים.

אם אתם רוצים לשדרג את העיצוב, תוכלו להתקין קרש מעץ בכל מקום שתחפצו ולהדביק עליו צנצנות ריקות מפלסטיק. הצנצנות יכולות לשמש לעיצוב פריטים קטנים כמו כלי איפור או מברשות שיניים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טיפ 3: רוצים לקבל עיצוב מקורי? השתמשו במה שיש לכם בבית

יש לכם בבית צלחות יפות שאתם לא משתמשים בהן או קעריות מעוטרות שפשוט יפות מכדי להשתמש בהן? תוכלו לתלות אותן על הקירות הלבנים באמצעות חוט עבה וכמה מסמרים. ניתן לעצב את הכלים בכל דרך וצורה שתרצו.

טיפ 4: הוסיפו ירוק לבית שלכם

רוצים להתחבר אל הטבע גם כשאתם בבית? הוסיפו עציצים כראות עיניכם. לצורך העניין, אם בחרתם לעצב את הבית בעיצוב מודרני, ניתן להעמיד בטוב טעם עציצים גדולים ובודדים בחדרים. במקרה שבו אינכם רוצים לטפל בעציצים או שאתם חוששים שהם ינבלו, אפשר למקם גם עציצים מפלסטיק, העיקר שיעניקו את הירוק שמסביב. כמובן, אם בחרתם בעיצוב כפרי, תוכלו לשלב עציצים אמיתיים ופרחוניים כראות עיניכם. מעבר לכך, מי אמר שהעציצים חייבים להיות על הרצפה? הדירה שלכם תקבל עיצוב משודרג, אם תשלבו גם עציצים תלויים ואפילו מטפסים.

טיפ 5: סורגים כיסויים לידיות

אמא שלכם אוהבת לסרוג? או אולי אתם אלה שעוסקים באומנות הזו בזמנכם החופשי? דרך טובה לשדרג את העיצוב הנקי שלכם היא לסרוג ידיות צבעוניות למגירות הארונות שלכם. הידיות הצבעוניות יתאימו במיוחד לארונות בעלי צבע אחיד וחדגוני כמו לבן או חום.

טיפ 6: התאורה שעושה את הבית

בשנים האחרונות עיצוב גבס הולך וצובר תאוצה, ולא בכדי. רבים מעדיפים את תאורת הגבס מכמה סיבות. ראשית, תאורה זו משתלבת היטב עם העיצוב של הבית. הגבס הוא חומר גמיש שאפשר להיעזר בו על מנת ליצור מגוון רחב של עיצובים. ושנית, מי אמר שהתאורה צריכה להיות לבנה או צהובה? תוכלו לבחור תאורה בצבע שונה כמו כחול או סגול, על מנת לשדרג את האווירה בסלון הפרטי שלכם.

זאת ועוד, עליכם להחליט על סוג התאורה בכל אחד מהחדרים. כך למשל, תאורה חזקה וטובה מתאימה יותר למטבח או לסלון, שכן בחדרים האלה מתרחשת פעילות תמידית. לחדרי השינה, לעומת זאת, תתאים תאורה עמומה יותר, אשר תיצור תחושה של רוגע ושלווה.

טיפ 7: לשחק עם הגוונים בבית

מי אמר שקירות הבית שלכם צריכים להיצבע בלבן בלבד? צביעה של קיר שלם יכולה לעשות את השינוי בבית. בנוסף לכך, חשוב לזכור את ההשפעה של הצבעים על חללי הבית. בעוד צבעים בהירים מעניקים לו תחושה של מרחב, הרי שצבעים כהים יותר נוטים "להקטין" את חלל החדר. משום כך, הכול תלוי בסוף האפקט שאתם מעוניינים ליצור בבית. מטבע הדברים, הצבעים יוצרים בקרבנו תחושות. לדוגמה, אם תחליטו לצבוע את קירות חדר האמבטיה בצבע אפרסק בהיר, תיצרו בו תחושה חמימה גם בחורף. ואם תצבעו את קירות חדר השינה בצבעי לילך, תזכו לאווירה מרגיעה ומפנקת.

ראינו שיש דרכים רבות לעצב את הבית שלכם. אם זו הפעם הראשונה שאתם עוברים דירה או מעוניינים בעיצוב נועז בדירה שלכם, אך לא יודעים במה להתחיל, מעצבת פנים מקצועית ומנוסה תשמח לעזור לכם. אתם מוזמנים לשטוח בפניה את החלומות העיצוביים הפרועים ביותר שלכם ולהתחיל בעבודה.

בשיתוף ענת שמעוני זינגר, בשיתוף ענת שמעוני זינגר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully