וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסף מותגים זה לא רק שם זה מותג על!

בשיתוף יוסף מותגים, בשיתוף יוסף מותגים

20.1.2020 / 15:20

בפאתי העיר טירה שוכנת החנות של יוסף מסארווה המביאה לאזור את מיטב מותגי האופנה מרחבי העולם ומתעדכנת כל הזמן עם הקולקציות החדשות

יוסף מותגים. יח"צ,
יוסף מותגים/יח"צ

במסגרת מעקב מערכת "המומחים" אחר בתי עסק עם ייחודיות מרשימה, שם אחד בלט לטובה, יוסף מותגים. מדובר בחנות אופנה מובילה כבר עשר שנים בעיר טירה. אלפי לקוחות, תושבי השרון ומבקרים מכל רחבי המדינה כבר מכירים, עכשיו זה התור של מי שעדיין לא שמע.

מספר מפיקים יצאו לחנות, לבדוק מקרוב את השירות, ביגוד ודרך הפעולה, אלו הם הרשמים שהביאו מהשטח.

הגענו לטירה לקראת שעות הערב. בכניסה המזרחית לעיר, ברחוב ראס עאמר 24, אי אפשר היה לפספס את החנות, כאשר ויטרינה גדולה, מוארת ומרשימה קידמה את פנינו, דרכה ניתן היה להציץ ולראות את מבחר מותגי הלבוש המובילים.

החנות היתה עמוסה בלקוחות. יואב בראון, בן 24 מכוכב יאיר, סיפר לנו: "כבר כמה שנים שאת כל פרטי האופנה שלי אני קונה פה, יש פה מבחר עצום ובמחירים שווים יותר משאר הקניונים בסביבה. תמיד מקבלים אותי עם חיוך ומעניקים שירות אישי, כך שמדובר בחווית קנייה מושלמת".

רשימה חלקית של המותגים אותם מביאים מהיבואנים הרשמיים בארץ ובחו"ל הם: Versace, Cavalli Sport , Maschino, Roberto Vino, Pierre Cardin ונוספים.

מי שמנהל את החנות הוא הבעלים יוסף מסארווה. מאחריו ניסיון של שנים רבות בעולם האופנה. לפני כעשר שנים הוא החליט לצאת לדרך עצמאית, לאחר שבדק מה אין וחסר בטירה, הגיע למסקנה שהעיר והאזור כולו צריכים חנות מותגים יוקרתית ושונה, מאז הוא עמוס מבוקר עד ערב עם לקוחות מכל רחבי הארץ.

יוסף מותגים. יח"צ,
יוסף מותגים/יח"צ

לא רק אופנה למבוגרים. בחנות מעניקים כבוד גם לילדים. על המדפים מצאנו עשרות מותגים גם לחבר'ה הצעירים, כך שאין קיפוח אלא דואגים להביא את הלבוש היוקרתי והאיכותי ביותר לכולם.

דבר נוסף שתפס לנו את העין היה מבצע מטורף לחודשי החורף, הנחה של עד 70% על מגוון המותגים החורפיים. אנחנו ידענו לנצל את ההזדמנות הזו מצויין, התחדשנו בכמה פרטי לבוש שעשו אותנו מאושרים.

שאלנו את יוסף, האם כבר יש מחשבות על הליין הבא, של חודשי הקיץ. הוא ענה לנו: "בוודאי, בעולם האופנה לא עומדים במקום, בקיץ כבר מתכננים את החורף ולהיפך, לכן כבר עכשיו אני נערך לקולקציית קיץ רחבה שתכלול מגוון גדול של מותגים איטלקים ממילאנו".

התברר לנו כי למילאנו יוסף מקפיד לנסוע לפחות 6 פעמים בשנה. זה מאפשר לו להביא ללקוחות מעטפת של כמה פריטים במחירים אטרקטיביים ושונים משאר חנויות המותגים.

תשכחו מהסטיגמות על חיקויים, בדיקה קפדנית שלנו העלתה כי יוסף מותגים מחזיק בדגמים מקוריים בלבד, כאשר בקרוב מאוד לבאי החנות מצפה הפתעה נוספת, המעצבת דורין סגול תעצב עבור החנות חליפות אופנתיות לחתנים, כדאי לעקוב מקרוב.

להגיע ליוסף מותגים- ראס עאמר, טירה או בוויז יוסף מותגים ואתם שם!

עמוד הפייסבוק האישי

עמוד הפייסבוק יוסף מותגים

בשיתוף יוסף מותגים, בשיתוף יוסף מותגים
  • עוד באותו נושא:
  • מותגים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully