וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עגליס: מקום שחובה לבקר בו לפני לידה

בשיתוף עגליס, בשיתוף עגליס

20.1.2020 / 14:06

עגלות מכל הסוגים והדגמים, שירות אדיב (ואפילו מקבלים עוגייה) ומחירים תחרותיים במיוחד הופכים את עגליס למקום שחובה לעבור בו לקראת הרך הנולד

עגליס. יח"צ,
עגליס/יח"צ

אחותי הקטנה והנודניקית (ניתן גם לכנות אותה "הקרציה") הפילה עליי תיק, אני מעתה אחראית לכל הקשור לרכישת הציוד לתינוק העתיד להגיע בקרוב. הקרציה בשמירת היריון כבר חודשיים ואסור לה לטייל ולזוז מהספה, כל מה שהיא עושה במהלך היום זה לתת לי הוראות בוואטסאפ, תלכי לשם, תקני לי ותדווחי לי.

אני כבר סגרתי את הבסטה, עם ילד בן 11 ותאומים בני 8 מהממים, כל עולם התינוקות כבר רחוק ממני והספקתי לשכוח מה צריך ומה כדאי. למזלי הרב חברתי לעבודה, דנית, הסכימה להצטרף אליי למסע הבירורים ולפקודתה של הקרצייה נסענו לחנות בהרצליה: עגליס.

איך שנכנסנו קיבלנו משב של ריח תינוקות ועולם קסום של מוצרים מהממים שלא היו כשאני ילדתי את הטרזנים שלי. עוד לפני שהתחלנו במשימה, קיבל אותנו אחד העובדים והציע לנו כוס קפה או תה לפני שמתחילים. זה עוד לא קרה לנו, שנכנסים לחנות ומציעים לך לשתות ואפילו עוגיות מתוקות או מלוחות.

עגליס. יח"צ,
עגליס/יח"צ

הבחור עשה לנו סיור במחלקות השונות כדי שניכנס לעניינים ואז הוצאתי את הרשימה המפורטת שקיבלתי מהקרצייה. קיבלנו גם רשימות מסודרות מהחנות והתחלנו להשוות ולסמן מה צריך, ואילו מוצרים אפשר לחכות למתנות מהחברים והמשפחה, כדי לא לרכוש מוצרים מיותרים.

אחותי נתנה לי 4 מותגים של עגלות שאני צריכה לצלם לה ב-LIVE ולראות מה הכי נכון לה (היא גרה בבניין קומה שנייה ללא מעלית) מה מתקפל הכי טוב, ומה נכנס לרכב פצפון. למזלנו הבחור היה מאוד סבלני והדגים לאחותי בשיחת וידאו את כל הדגמים והקיפולים השונים.

מתברר שיש בעגליס שירות שנקרא "נסיעת מבחן" אז אימצנו את השירות ויצאנו לרחבה בחוץ עם 2 הדגמים הנבחרים שהצלחנו לבחור מתוך ה-4. נסענו במדרכות עם בובה של תינוק המדמה משקל של תינוק אמיתי, לא הפסקנו לצחוק על השם שאנשי עגליס נתנו לתינוק המדומה "הרצל" והמשכנו בטיול שלנו מחוץ לחנות, אני הרגשתי קצת מגוחכת אבל זה בהחלט נתן לנו אינדיקציה מה נוסע יותר טוב ומה יותר מתאים לאחותי. אחותי במסך הסמארטפון נראתה משועשעת שאני מסתובבת בחוץ עם בובה של תינוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עגליס. יח"צ,
עגליס/יח"צ

כשסיירנו במחלקות, הייתי חייבת להתעכב במחלקת התאומים העצומה בחנות. כשאני ילדתי את התאומים שלי היו רק 2 או 3 דגמים. בעגליס מצאתי להפתעתי למעלה מ-12 דגמים והייתי בשוק איך עולם התינוקות התפתח כ"כ מהר ואיזה מזל שאצלי היו רק 2 דגמים וכל הבחירה הייתה מהירה ופשוטה.

למזלי אחרי שנבחרה העגלה, בנוגע לכל המוצרים האחרים, בעיקר חדר הילדים, אחותי כבר הייתה סגורה על הדגמים, העיצובים והצבעים, כך שתכלס, ממש נהנו להמשיך במסע הקניות.

קיבלנו ייעוץ והסברים על מושבי בטיחות, מזרנים, תיקי החתלה, ביגוד ראשוני, פארם וכל שאר הדברים.

מכל חבילת הלידה שהרכבנו הייתי בטוחה שאוטוטו מגיע הנזק של המחיר. להפתעתי, המחיר היה ממש סביר וכל חבילת הלידה (וקנינו מלא, בערך 40 פריטים) לא עברה את רף 6,000 השקלים.

כנראה שאחותי בכל זאת צנועה, כי היו דגמים של עגלות יוקרתיים יותר והיא הלכה על הדגם הפרקטי והנוח כדי שתוכל להעלות הביתה ללא מעלית.

לסיכום אני ממש ממליצה על עגליס, זו הייתה חוויה מתקנת עבורי. חברתי דנית, שרכשה חבילה לפני שנתיים, הייתה מוקסמת מאנשי הצוות ומהיחס והתבאסה שהיא נסעה שעתיים וחצי ממקום המגורים שלה רק כדי לרכוש מספר מוצרים במחיר הרבה יותר גבוה.

חייבת לציין שיש בעגליס גם מחלקת השכרות של עגלות לתקופות קצרות וארוכות ואפילו מחלקת עגלות יד שניה למי שרוצה לחסוך יותר וגם לא לאחסן את העגלה בבית.

ניתן לרכוש את כל המוצרים באתר של עגליס ולקבל משלוח עד הבית, אבל אני חייבת להמליץ למי שיכול להגיע לחנות ולקבל את השירות שאני זכיתי.

לבירורים והזמנות: 09-9510100

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

סרטון תדמית

בשיתוף עגליס, בשיתוף עגליס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully