וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירה במרכז? צוות מישאל יוסופוב ברימקס רמלוד הוא היעד הבא

בשיתוף רימקס רמלוד, בשיתוף רימקס רמלוד

20.1.2020 / 12:19

הערים רמלה ולוד מתפתחות בשנים האחרונות בצעדי ענק. רימקס רמלוד היא הכתובת לכל מי שמעוניין לרכוש דירה למגורים או השקעה בערים הקרובות לתל אביב

רימקס רמלוד. יח"צ,
מישאל יוסופוב והצוות/יח"צ

בשנים האחרונות הערים רמלה ולוד זוכות לעדנה מחודשת בזכות בנייה חדשה, תשתיות משופרות, מערכת חינוך שעשתה לעצמה שם מיוחד בכל הארץ וכמובן, הקרבה לתל אביב. רמלה מונה כ 80 אלף תושבים והעיר מחולקת לפי אזורים חדשים יותר כגון בגין, קריית האמנים, רמת דן וכן אזורי שיכון אשר ברובם מיועדים לפינוי בינוי. ראש העיר הנוכחי מיכאל וידל, משקיע משאבים רבים בפיתוח מערכת החינוך ותומך מאודבתוכניות להתחדשות עירונית.

במערכת צוות "המומחים", ביקשנו לבדוק וללמוד מקרוב אחר תנועות הנדל"ן בערים הללו. לצורך כך שוחחנו עם לא מעט אנשי מקצוע בתחום. כתובת אחת שעלתה שוב ושוב כמי שיוכל לתת לנו את מירב המידע הוא מישאל יוסופוב, יועץ ומשווק נדל''ן, מנהל צוות ברשת רימקס רמלוד המתמחה באזור.

את תחילת דרכו בתחום הנדל"ן מישאל יוסופוב, אב לשלושה תושב העיר רמלה, עשה לפני למעלה מ-6 שנים, לאחר שסיים לימודי תואר ראשון במינהל עסקים והתמחות בשיווק. לקוחות ששוחחנו עימם מספרים כי את הידע הזה שצבר הביא לעבודה מולם, כאשר בנה אסטרטגיות חדשות בשוק, עם חשיבה אנליטית מחוץ לקופסא.

רימקס רמלוד. יח"צ,
מישאל יוסופוב/יח"צ

פגשנו את מישאל בסניף רימקס רמלוד שנמצא ברחוב הרצל 96, ברמלה. מישאל לא לבד. בתחילת שנת 2019 הוא בנה צוות מיומן שמקיף אותו ומונה אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים - שני סוכנים שפועלים מול לקוחות אשר מבקשים לרכוש נכס ומתאמת פגישות שאחראית גם על הבק אופיס של הצוות. מישאל הוא ראש צוות שעובד בעיקר מול המוכרים.

ביקשנו לדעת וקיבלנו את הפרטים המדוייקים על דפוס הלקוחות העיקריים שמתעניין ומגיע לסגור עסקאות כיום ברמלה ולוד. מדובר בזוגות צעירים אשר מגיעים בזכות שכונות חדשות במחירים אטרקטיביים, ומשקיעים שמבינים את הפוטנציאל העסקי הגלום באזור זה.

שאלנו את מישאל על השנה המוצלחת ואיך זה קורה בשוק שנחשב לכזה שעומד במקום. הוא הסביר: "אנחנו כל הזמן לומדים ומתפתחים כיצד להבין טוב יותר את הלקוחות שלנו, זוגות צעירים, משפרי דיור, משקיעים וכל מי שמעניין אותו הנדל"ן. מול כל אחד אנחנו יודעים להעמיד אופציות ואלטרנטיבות שיכולות להוביל לסגירת עסקה במחיר אופטימלי ובמינימום זמן".

נכון לכתיבת שורות אלה, לצוות קיימים מעל 30 נכסים בבלעדיות, ביחד עם מעל 100 נכסים שרשומים במשרד. כך שמעניקים גיוון רב ללקוחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רימקס רמלוד. יח"צ,
קימקס רמלוד/יח"צ

על תפיסת עולמו, סגנון העבודה וערך מוסף שלו ושל שאר הצוות מישאל סיפר לנו: "מעל לכל אנחנו דוגלים בשקיפות מלאה, אין שום צעד שאנחנו עושים מבלי ליידע את הלקוחות שלנו, זו הדרך להשיג 100 אחוז של אמינות. מעבר לזה, אנחנו מציעים מגוון של פתרונות יצירתיים בהתאם לצורכי הקונים או המוכרים.

"אם יש צורך בקידום עסקאות בעזרת ייעוץ משכנתאות וניהול משא ומתן מול הבנקים לקבלת משכנתא משתלמת יותר, אנחנו נכנסים לעובי הקורה ומביאים את התוצאה".

צוות מישאל יוסופוב בחברת רימקס רמלוד, רשמנו לעצמנו לבדוק גם בסוף שנת 2020 על ההתקדמות שלהם ופיתוח של הערים המסקרנות שנמצאות בצמיחה כלפי מעלה.


לפרטים: 050-8834225

כרטיס ביקור דיגיטלי

עמוד הפייסבוק

אתר הבית

בשיתוף רימקס רמלוד, בשיתוף רימקס רמלוד
  • עוד באותו נושא:
  • רמלה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully