וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את הנגרייה הנחשקת ביותר בישראל

בשיתוף נגריית ירמוק, בשיתוף נגריית ירמוק

20.1.2020 / 10:52

נגריית ירמוק בכפר קאסם מבצעת עבודות ללקוחות פרטיים וללקוחות מסחריים כמו קניונים, בתי קפה ועוד. בזכות עבודה עם חומרים איכותיים ומקצוענות, התוצאות מדהימות

נגריית ירמוק. יח"צ,
נגריית ירמוק/יח"צ

אחד המפיקים של מערכת "המומחים" עבר לבית פרטי לאחד מהמושבים הנחשבים באזור המרכז. לרגל חנוכת הבית הוא הזמין את חברי המערכת כולה. כשהגענו, ביקשנו לערוך סיבוב התרשמות ברחבי הבית. הכל היה מעוצב בטוב טעם, אבל כאשר הגענו למטבח, לא יכלנו שלא להזיל ריר מקינאה. השילוב של עיצוב כפרי מודרני השאיר אותנו המומים ממש.

הגימורים, הצבעים, המחשבה והחוכמה במבנה של כל ארון, הנוחות בפתיחה של כל מגירה. דרשנו בתוקף לדעת מי הגאון שבנה זאת עבורו. הוא השיב לנו - "נגריית ירמוק". עורך המערכת ציווה עלינו תכף ומיד: "מחר בבוקר אתם בודקים מקרוב במי מדובר ומעלים כתבה". מילאנו אחר ההוראות וזו התוצאה.

נגריית ירמוק עובדת בעיקר עם מהנדסים, מעצבי פנים ולקוחות פרטיים. היא מתמחה בהכנת ריהוט לבית שלם, מטבחים, מדרגות, ארונות אמבטיה, חיפויי קיר, דלתות מעץ מלא ושאר עבודות נגרות שונות.

נגריית ירמוק. יח"צ,
נגריית ירמוק/יח"צ

הנגרייה פועלת כבר שלוש שנים תחת ניהולו של ירמוק בן ג'מיל. ביחד איתו עובדים עוד שמונה נגרים מנוסים ביותר. כאשר הגענו לנגרייה בכפר קסאם, עקבנו במשך דקות ארוכות אחר מקצוענים בפעולה. היה מרגש לראות איך הם יודעים לנגן ממש עם כלי העבודה, ולהוציא לפועל עבודות שהשאירו אותנו פעורי פה.

לא הפתיע אותנו לגלות כי הנגרייה ביצעה עבודות עבור הקניונים הגדולים ביותר ברחבי הארץ, בתי קפה מפורסמים, משרדי התיירות השונים וחנויות בגדים של מעצבים. לאחר ששוחחנו עם כמה מהם, התברר לנו שבעבודות הגדולות הם קיבלו בונוס, אחריות של כמה שנים גם עבודות הפירזול השונות שנגריית ירמוק ביצעו עבורם.

שוחחנו עם ירמוק בן ג'מיל, שאלנו אותו מה סוד הקסם ואיך הם מצליחים להגיע לביצוע של עבודות ברמה עולמית. הוא השיב לנו: "אנחנו עובדים עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר, אחרת אי אפשר להגיע לרמות הגימור ועיצוב שהלקוחות שלנו מבקשים. כמובן שיש גם משקל לניסיון ויכולת עבודה של כל הנגרים כולם, ביחד אנחנו מרכיבים חבילה שלמה מוצלחת".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נגריית ירמוק. יח"צ,
נגריית ירמוק/יח"צ

עם ההצלחה בא גם הביקוש, לכן ממש בקרוב עתיד להיפתח סניף גדול של הנגרייה באזור ברקן, זה אמור לתת מענה רחב לכל חנויות הרהיטים בארץ במחירים נוחים ביותר.

מספר טלפון לבירורים והזמנות - 054-7332701

עמוד הפייסבוק מצבעת ירמוק

עמוד הפייסבוק נגריית ירמוק

בשיתוף נגריית ירמוק, בשיתוף נגריית ירמוק
  • עוד באותו נושא:
  • נגרות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully