וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוקות זה אנחנו - ראשון לציון: עולם משתלם להורים הצעירים

בשיתוף תינוקות זה אנחנו - ראשון לציון, בשיתוף תינוקות זה אנחנו - ראשון לציון

20.1.2020 / 10:32

השירות אדיב וסבלני, המבחר עצום והמחירים נוחים - תינוקות זה אנחנו - ראשון לציון מכילה את כל מה שזוג הורים צריך בשביל התינוק שלהם

תינוקות זה אנחנו - ראשון לציון. יח"צ,
תינוקות זה אנחנו - ראשון לציון/יח"צ

הידעתם כי בשנת 2019 נשבר שיא של כל הזמנים מבחינת ילודה בישראל? כ-196 אלף תינוקות נולדו רק בשנה הזו. לאור זאת, במהלך השנה האחרונה, מערכת "המומחים" יצאה לבדוק איפה הכי משתלם לקנות מוצרים לנולד החדש.

עם תחילת שנת 2020 אנחנו גאים להציג את מה שמבחינתנו הוא הדובדבן שבקצפת, חנות בשם "תינוקות זה אנחנו" שנמצאת ברחוב הכשרת הישוב 9, ראשון לציון. מספר מפיקות של המערכת יצאו לחנות ואלו הרשמים שלהן.

כאשר נכנסנו לחנות הרגשנו מסוחררות. מדובר ב-800 מטרים של מבחר, מאות סוגים ופריטים סביב עולם התינוקות: עגלות, אופנה וביגוד, כיסאות בטיחות, צעצועים, חדרי תינוקות, הכל מקטן ועד גדול. זמינות המוצרים גבוהה מאוד בזכות במחסן צמוד בגודל 600 מטרים, כזה שנותן מענה מידי לכל המוצרים בסניף.

כשהחנות כה גדולה, שאלנו את עצמנו מהיכן מתחילים? בחרנו להגיע קודם לאזור הבטיחות. בדקנו עשרות כיסאות ובוסטרים, כולם של החברות הידועות ביותר. סקר שוק קצר דרך האינטרנט - השוואת מחירים מול חנויות אחרות, ומצאנו כי לא רק שיש פה את המגוון הגדול ביותר, אלא גם מחירים נוחים במיוחד.

תינוקות זה אנחנו - ראשון לציון. יח"צ,
תינוקות זה אנחנו - ראשון לציון/יח"צ

עברנו למתחם של העגלות. אנחנו ממליצות בחום לכל אמא לבחור היטב את העגלה שעונה לכל הצריכים שלה, החנות מאפשרת מגוון רחב של אפשריות - מדובר בשפע של עגלות מכל המותגים המובילים. גם כאן המחירים זולים יותר משאר המתחרים שבדקנו.

פרמטר חשוב לא פחות ויהיו שיעדו שהוא הכי חשוב עבורם, הוא תודעת השירות. אין זה סוד כי החנות התפרסמה בזכות השירות הנעים, המצחיק והאדיב של האחים אבישי ודקל אהרוני, בעלי החנות וצוות החנות המונה שלושה עשר העובדים שלא הפסיקו לנוע במרחב ולהציע עזרה לכל הלקוחות. לכל שאלה קיבלנו הסבר מפורט, מקצועי וסובלני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תינוקות זה אנחנו - ראשון לציון. יח"צ,
תינוקות זה אנחנו - ראשון לציון/יח"צ

האחים אהרוני האירו את תשומת ליבנו לכך שבחנות תוכלו למצוא גם מגוון רחב של חבילות לידה אשר מותאמות לכל כיס. חבילות אלו כוללת את המענה הראשוני של התינוק במחיר המשתלם ביותר להורים.

בנוסף דקל אהרוני שיתף אותנו כי אחד מהמהלכים שהם מתכננים לשנה הקרובה, הוא שיתוף פעולה עם היבואנים החזקים בשוק, לקניית קונטיינרים מראש, על מנת להוזיל את המחיר לצרכן הסופי ב 20% נוספים משאר החנויות המתחרות.

"להוזיל עוד יותר מהמחירים הקיימים?", שאלנו. "כן", השניים השיבו בחיוך שמאפיין את החנות הזו. ב"תינוקות זה אנחנו - ראשון לציון" פשוט שוברים את החוקים- ואתם רק מרוויחים.

טלפון ליצירת קשר: 03-9628570

עמוד הפייסבוק

בשיתוף תינוקות זה אנחנו - ראשון לציון, בשיתוף תינוקות זה אנחנו - ראשון לציון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully