וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות המחשבים שרואה את האדם שמאחורי המסך

בשיתוף רז מחשבים, בשיתוף רז מחשבים

20.1.2020 / 10:07

עם שירות אישי לכל לקוח, אלפי לקוחות מרוצים וצוות מקצועי של 12 אנשים, ניכר שדניאל רז באמת אוהב את עבודתו- ואתם מרוויחים!

רז מחשבים. יח"צ,
רז מחשבים/יח"צ

אחד הסימנים לאיכות של עסק הוא פרק הזמן בו הוא פעיל. במסגרת תחקיר צוות "המומחים" אחר עסקים אשר נמצאים בשטח לאורך שנים רבות, מצאנו את רז מחשבים שמדורג גבוה בגוגל עם מאות חוות דעת שכולן 5 כוכבים. התרשמנו והחלטנו לברר מה הסוד של רז מחשבים.

כאשר הגענו לחנות-מעבדה ברחוב ברקת 9 בפתח תקווה, המחשבה הראשונה שעלתה לנו לראש הייתה כי מדובר בחנות קטנה ומטריפה. בכניסה עמד פסל של שלד בדמות "מלצר" עם מגש סוכריות ממכרות. בין המחשבים והציוד ההיקפי נמצאות גולגולות ודמויות מסרטים מפחידים, אבל האנרגיות היו מיוחדות. עשה לנו רושם כי לא מעט לקוחות שהגיעו ומגיעים לחנות, נשארים לשוחח עם הבעלים על הרבה מעבר לתיקון או רכישת מחשב. כאילו היה זה מפגש חברתי לכל דבר.

כבר בתחילת השיחה, דניאל הציע לנו "קפה ומאפה עם בחור יפה" לאחר שהוציא מאיתנו חיוך, כבר הבנו שמדובר באדם של אנשים לא פחות משל מחשבים. מצאנו את עצמנו בחנות הרבה מעבר לזמן שתכננו להישאר, נשאבים לסיפורים מרתקים... אין ספק שדניאל רז הוא שילוב של טכנאי מחשבים, סטנדאפיסט, מנטור ופסיכולוג.

רז מחשבים. יח"צ,
רז מחשבים/יח"צ

ההיסטוריה של דניאל רז עם עולם המחשבים החלה בתום השירות הצבאי, אז למד ניהול רשתות וסיים את הלימודים עם תואר מנהל רשתות מוסמך מטעם מיקרוסופט. תוך כדי תנועה הבין שהוא מעדיף לעבוד עם אנשים ועבור אנשים והחל את דרכו כעצמאי ובשנת 2001 הקים את העסק 'רז מחשבים' שבבעלותו. עד היום צבר העסק אלפי לקוחות מרוצים ונושא את חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט.

רז מחשבים נותנים שרות מחשוב מלא ללקוחות פרטיים ועסקיים החל ממעבדת תיקונים לכל סוגי המחשבים ומכירת מחשבים וציוד היקפי.

חלק מהשירות של רז מחשבים כולל תיקון חומרה (מסכים, לוחות אם) של כל סוגי המחשבים התקנת תוכנות/מערכות הפעלה, מדפסות, טיפול בווירוסים, שחזורי מידע, רשתות, גיבויים בענן, שירות טכנאי לבית הלקוח/העסק ועוד.

פנינו לאחת מאלפי הלקוחות של רז מחשבים, גלי האוזר, בת 44 מרמת אפעל. היא סיפרה לנו: "אני רואת חשבון ועובדת מהבית. המחשב הוא כלי העבודה הכי חשוב שלי, בכל פעם שיש לי בעיה או צריכה לרכוש מוצר נוסף, אני מגיעה לחנות הזו. זה לא רק שהם קרובים לביתי, אלא השירות החברותי, המקצועי ובסופו של דבר גם ההרגשה שהם מעניקים, שלא מנסים למכור משהו בכוח, אלא מנסים להתאים רק בדיוק מה שצריך, זה בשבילי שווה הכל. הרבה פעמים הם גרמו לי לוותר על קנייה, נניח של מחשב חדש, כי הסבירו לי שמשתלם לי יותר שיגדילו עבורי זיכרון במחשב, במקום לקנות אחד חדש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רז מחשבים. יח"צ,
רז מחשבים/יח"צ

כאמור, מדובר בצוות מקצועי הכולל 12 אנשים, לא כולל את דניאל רז הבעלים. שלושה טכנאי PC, ארבע אנשי סיסטם, טכנאי אלקטרוניקה, טכנאי מדפסות, טכנאי תשתית וטלפוניה, טכנאי מצלמות ואשת גרפיקה ופרסום.

עשינו השוואות מחירים של ציוד היקפי לעומת מקומות אחרים , מצאנו כי רז מחשבים אומנם לא החנות הכי זולה בארץ אך המחירים בהחלט אטרקטיבים והכי חשוב שכמות הלקוחות העצומה, אינטראקציה מולם, והמחמאות שהם חילקו מכל עבר על השירות ומקצועיות שקיבלו, מעידים כי פה יודעים להעניק הרבה מעבר לרק מחיר זול.

כששאלנו את דניאל לאן ממשיכים מכאן לאחר 19 שנות פעילות, הוא השיב לנו: "אנחנו בדרך להתרחבות לתת מענה ושירות לכל עבודות הגרפיקה הדיגיטלית והמודפסת כולל מיתוג עסקים וגם פתיחת סניף נוסף עומדת על הפרק".

ולבסוף שאלנו את דניאל: "מה הסוד שלך? איך אתה שומר על מקום 1 בגוגל עם חוות דעת שכולן 5 כוכבים? זה לא משהו שרואים כל יום". הוא חייך ואמר: "אצלנו אין לקוח לא מרוצה! אני מתייחס לכל לקוח שמתקשר או מגיע גם אם אינו לקוח שלי עם מלוא הסבלנות והיחס והמון פעמים נותן שירות ללא עלות סתם כי בא לי. אני תמיד מעמיד את עצמי במקום הלקוח.
אני מאוד אוהב את מה שאני עושה וזו לא קלישאה. אני מגיע כל בוקר עם תשוקה לעבודה ולמרות שכסף זה חשוב הוא לא השיקול העיקרי שלי.
כל מחשב מקבל ממני טיפול כאילו היה זה המחשב שלי כולל ניקיון חיצוני ובלחץ אוויר והרבה לקוחות לא מזהים את המחשב שלהם כשהם מגיעים לאסוף אותו.

"כל הבדיקות והאבחונים במעבדה נעשים בחינם ולעיני הלקוח ואנו המעבדה היחידה בארץ שעושה את זה. אני לא גובה שקל מלקוח שאינו מרוצה ולשמחתי לאחר 20 שנות פעילות אני יכול לספור אולי 2 כאלו".

בהתחשב במוניטין שעשה לעצמו בעסק הראשון, לנו אין ספק כי את ההצלחה הוא יוכל לשחזר גם בפרוייקטים החדשים.

רז מחשבים - רח' ברקת 9, קריית מטלון, פתח תקווה

ליצירת קשר:
משרד: 074-7030888
נייד: 054-4332331
שעות פעילות:
א'- ה'- 9-18
ו'- 9-13:30

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף רז מחשבים, בשיתוף רז מחשבים
  • עוד באותו נושא:
  • מחשבים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully