וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חווית האוכל המיוחדת שלא תוכלו לשכוח

בשיתוף אדם מור, בשיתוף אדם מור

20.1.2020 / 9:39

מצד אחד הוא ייתן לכם "שואו" מצד שני נוכחותו לא מפריעה גם בערב אינטימי - השף אדם מור מביא את כל הידע שלו לידי ביטוי בהכנת ארוחות מותאמות לכל לקוח ולקוח

אדם מור. רון אזולאי,
אדם מור/רון אזולאי

אחת המפיקות היתה בעננים לאורך כל השבוע. היא סיפרה לנו כי לכבוד יום הנישואים שלה, בעלה עשה לה הפתעה מטורפת בבית. שניהם אוהבים לצאת למסעדות יוקרתיות, אך הפעם הוא החליט להביא את "המסעדה" לביתם.

ביקשנו לדעת יותר ולמדנו ממנה כי מדובר בשף אדם מור, מי שמתמחה בהכנה של מגוון מנות ייחודיות באירועים פרטיים, סדנאות זוגיות, אירוח ספיישל במסעדות באופן חד פעמי ועוד.

הקונספט סיקרן מאוד את עורך מערכת "המומחים" והוא ביקש שנבדוק לעומק על האיש ועשייתו. מספר מפיקים של המערכת שוחחו עם לקוחות ועם אדם בעצמו, אלו הם הרשמים שהביאו עימם.

כרוב בבישול של לילה בציר בקר מעליו נתח שורט ריב מפורק וציפס בייבי. יח"צ,
כרוב בבישול של לילה בציר בקר מעליו נתח שורט ריב מפורק וציפס בייבי/יח"צ

שני דברים גדולים אדם מור מביא עימו, טעמים יוצאי דופן וחוויה בלתי נשכחת. לקוחות סיפרו לנו על האיש הכי נחמד שהם פגשו, מעט ביישן, אך נעים לשיחה. בזכות הנעימות הזו שלו, גם בארוחה אינטימית בין בני זוג, הנוכחות שלו בסביבה לא רק שלא מפריעה, אלא תורמת לאווירה, כאשר הוא מכין ארוחות גורמה שעונה על הצרכים ולפי הטעמים של הלקוחות עצמם.

מדובר במגוון רחב מכל שכבות האוכלוסייה. חלקם ביקשו תפריט כשר, אחרים העדיפו תפריטים מורכבים יותר שאינם כשרים. זמן הבישולים, ההגשה האישית, כל אלו נעשים תוך כדי נתינת "שואו" מטורף, שאי אפשר ולא רוצים לשכוח.

את ניסיונו בתחום הקולינריה ספג אדם במשך שנים, בלימודים מקצועיים ועבודה מעשית בלא מעט מסעדות נחשבות, שם נחשף לחומרי הגלם השונים, לסגנונות בישול שונות ומיוחדות, את כל אלה בנה לחבילה שלמה אותה הוא מציע ללקוחותיו, כאשר הוא יודע להתאים כל סגנון וטעמים לפי הצורך.

פגשנו את אדם, שאלנו אותו, עם כל הניסיון וידע שצבר, מדוע בחר דווקא בקונספט הזה. הוא הסביר: "אני אדם שלא מרבה להביע את רגשותיו בקלות, אך אני מוצא באוכל כלי לביטוי הרגשות שלי ואת רגשותיי קל לי יותר להביע באמצעות האוכל. האירועים ממלאים אצלי תחושת סיפוק מאוד גדולה כי אין יותר מאושר ממני כאשר אני רואה שלקוחותיי נהנים מהאוכל האיכותי ומהטעמים שאני מעביר להם".

התפריט של אדם משתנה בהתאם לעונות השנה. בחורף למשל הוא משתמש באלמנטים כמו פירות הדר וירקות שורש על מנת לבנות תפריט עם קונספט חם ומנחם, ובקיץ הוא משתמש במגוון פירות העונה המרעננים ושם דגש על דגים ופירות ים המצויים בשפע במהלך העונה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אינטיאס , תותים ושמן שאטה , ופפריקה מעושנת. יח"צ,
אינטיאס, תותים, שמן שאטה ופפריקה מעושנת/יח"צ

על תפיסת עולמו אדם סיפר לנו: "אני מאמין שאוכל הוא כמו זיכרון טוב ,לא משנה כמה זמן יעבור תמיד יהיה נחמד להיזכר בו לכן חשוב לי כשאני מתארח לדאוג שתמיד יזכרו אותי".

אדם מור מגלה לנו עולם קולינרי מיוחד, תוך כדי יצירת חוויה בלתי נשכחת, בפעם הבאה כשתרצו להפתיע את בן או בת הזוג, אתם תדעו למי כדאי לפנות.

ליצירת קשר- טלפון של אדם- מספר טלפון: 054-8325258

דוא"ל: Adamsfood90@gmail.com

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף אדם מור, בשיתוף אדם מור
  • עוד באותו נושא:
  • שף
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully