וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאפיית המפגש גרמה לנו לרצות לעבור לגור בחיפה

בשיתוף מאפיית המפגש, בשיתוף מאפיית המפגש

20.1.2020 / 9:19

עם סמבוסקים אלוהיים, סלטים נהדרים, שירות חם ואוהב ואופציות נהדרות לטבעונים, מאפיית המפגש היא בהחלט שיקול חשוב בבחירת מקום מגורים

מאפיית המפגש. יח"צ,
מאפיית המפגש/יח"צ

מערכת צוות "המומחים" ממשיכה להביא לכם כתבות תחקיר לאחר בדיקה קפדנית של בתי העסק השונים ברחבי ישראל. במסגרת התחקיר, הגענו לחיפה, לבית עסק בשם מאפיית המפגש אשר ממוקמת בשדרות ההסתדרות 82 בעיר, מאפייה אשר חיה ובועטת כבר 26 שנה.

מספר מפיקים של המערכת נסעו למאפייה באמצע יום חורף סגריר ואלו הם הרשמים שהביאו מהמקום.

גשם זלעפות קידם אותנו כאשר נכנסו לעיר הצפונית, כל מה שיכולנו לעשות הוא לפנטז על סמבוסקים טריים שיחממו לנו את הלב והנשמה. כאשר הגענו למאפייה גילינו כי אנחנו לא היחידים שביקשו להגשים את הפנטזיה הזו. יחד איתנו לקוחות רבים שצבאו על הדלתות, ומספר שליחים שממהרים עם שקיות מלאות באוכל משובח ללקוחות מאזור הצ'ק פוסט והסביבה.

מאפיית המפגש. יח"צ,
מאפיית המפגש/יח"צ

לאחר שהסדרנו את הנשימה, התפנינו לטעימות. מצאנו מבחר עצום של סמבוסקים וביניהם גם מבחר טבעוני - המאפייה גם בעלת תו ה"vegan friendly", והאמת שמעולם לא ראינו מבחר כה גדול במאפיות אחרות ברחבי הארץ.

במאפיה תמצאו גם פיצות אישיות וטוסטים בהרכבה אישית עם כל התוספות ללא הגבלה וכמובן ישנן גם אופציות טבעוניות לכל המוצרים, כאשר כל הטוב הזה נאפה בתנור אבן עתיק ומיוחד.

הסמבוסקים היו ממולאים בגבינות עשירות ותוספות מעולות. פשוט וואוו. אם רק היינו יכולים להעביר במילים את החמימות וטעמים שעשו לנו שמח בפה, וכל הטוב הזה נעשה במקום בעבודת יד! היינו חייבים לשבת כדי להירגע, עד כדי כך.

אחד הלקוחות, אורי מאיר, בן 56 מנשר, צחק ואמר לנו: "רואים שאתם חדשים פה, כולם מרגישים מסוחררים כאשר מגיעים וטועמים את המאפים בפעם הראשונה. לשמחתי המאפייה הזו נמצאת מרחק נסיעה של 15 דקות מהבית שלי, כך שאני יכול לעצור פה כמה פעמים בשבוע. אוי ואבוי לי אם אני לא מביא גם כמה מאפים לאשתי, גם היא מכורה לסמבוסקים שלהם".

אורי המליץ לנו לנסות את הסמבוסק פיצה הידוע. הקשבנו לעצתו ולאחר שטעמנו ביקשנו לקום, לחבק ולנשק אותו. איזה אושר, לרגע עברה בנו מחשבה של לרצות לעבור לגור פה בסמוך למאפייה.

ולא רק סמבוסקים. מצאנו גם סלטייה מרשימה ביותר, זו מורכבת משלושה גדלים של סלטים בהרכבה אישית, כל אחד על פי טעמו. מרכיבים איכותיים, רטבים מגוונים, הכל טרי טעים ולא פחות חשוב, הכל כשר! בהשגחת חתם סופר בני ברק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאפיית המפגש. יח"צ,
מאפיית המפגש/יח"צ

יש שמועות חזקות שבקרוב יכנס לכאן מוצר חדש חם ולוהט, תפוח אדמה מוקרם אשר כבר נמצא בהרצה בסניף קרית חיים.

לפני כשנתיים למאפייה בשדרות ההסתדרות הצטרף סניף נוסף, ברחוב אחי אילת 32 בקרית חיים, כך שגם תושבי הקריות נהנים מנקודת מפגש קרובה לביתם, כאשר גם שם ישנו שירות משלוחים לכל אזור הקריות, בכל יום עד חצותץ. השירות דואג להביא להם את שיבקשו במהירות מירבית.

היה לנו קשה להיפרד ולחזור למרכז, אבל שום דבר לא נשאר לנצח. רגע לפני שאמרנו לשלום, הזדמן לנו לשוחח עם בעלי המקום, מתן ומושיקו נאור (שהם למעשה הדור השני במאפייה אשר נוסדה ע"י אביהם אלי נאור), שאלנו אותם על הפלא שבבעלותם, הם חייכו ואמרו, "אצלנו המאכלים הם הרבה מעבר לבצק, מילוי ואפייה, כי הם מגיעים יחד עם רגש, חום ואהבה למקצוע ולכל לקוח. פעילות של 26 שנה היא גאווה גדולה, לנו וללקוחות שלנו, אנחנו עם הפנים קדימה לעוד 26 שנה".

דבר אחד בטוח, אנחנו נהפוך להיות חלק מאותם לקוחות שימשיכו להגיע כל הדרך למאפיית המפגש כמה פעמים בשנה, ועוד שנה ועוד.

לבירורים והזמנות:

04-8412611 סניף הצ'ק פוסט (הסניף הראשי)

04-8665602 סניף קריית חיים

עמוד הפייסבוק

בשיתוף מאפיית המפגש, בשיתוף מאפיית המפגש
  • עוד באותו נושא:
  • מאפייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully