וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוויה קולינרית חדשה מלבלבת בירושלים

בשיתוף שינזו, בשיתוף שינזו

19.1.2020 / 17:36

המסעדה המיוחדת הזו בירושלים אינה סתם מסעדה אסיאתית - בסושי החלבי הנהדר שבה משולבים אלמנטים מהמטבח הברזילאי

שינזו. יח"צ,
שינזו/יח"צ

כמה חודשים בלבד לפני סיומה של שנת 2019, מסעדה חדשה מעניינת במיוחד נפתחה בקניון רמות בירושלים, שינזו. בחודשים הספורים שהיא פעילה, אל מערכת "המומחים" הגיעו עשרות פניות והמלצות של לקוחות שאכלו במקום ודחקו בנו, לבדוק ולטעום, זה שווה כתבה הם המליצו.

קיבלנו את ההמלצה ושלחנו מספר מפיקים חברי המערכת, על מנת להתרשם מקרוב, אלו הם הרשמים שהביאו מעיר הבירה.

ירושלים, הרים סביב לה ומסעדות מגוונות בתוכה, אבל שינזו, מסעדה אסייתית חדשה, יצאה מחוץ לקופסא. לא מדובר בעוד מסעדה אסייתית, אלא כזו שהביאה לישראל את בשורת הסושי החלבי בגרסה מפתיעה לגמרי.

שינזו. יח"צ,
שינזו/יח"צ

מערכת "המומחים" גאה לספר לכם על מגוון מנות וטעמים המשלבים את המטבח האסיאתי, בניחוחות דרום אמריקאים. מה זה בדיוק אומר מבחינת התפריט? מגוון ביותר, סושי, סלטים, מרקים, נודלסים, פיש אנד צ'יפס, באנס ועוד רבים אחרים.

מי שאחראי על המנות המסעירות הוא רפאל הסקי, לפני מספר שנים עלה לארץ הקודש מברזיל, החלום שלו היה להביא לארץ קולינריה אשר משלבת בין המטבח האסייתי למטבח הברזילאי, הוא עשה זאת בגדול.

הבסיס לכל המנות הוא אסייתי, ואת הנגיעה הברזילאית השאיר בכל מיני מנות סושי מהממות, עם גבינות מיוחדות מברזיל, כדורי גבינה וסלמון, כאשר מסביב אווירה סמבה לכל דבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שינזו. יח"צ,
שינזו/יח"צ

אנחנו טעמנו מספר מנות, לפתיחה הזמנו את מנת הטונה טאטאקי, מדובר בדג נא מבפנים וצרוב מבחוץ, הטונה היתה צרובה עם ציפוי קראסט, מתובלת עם פלפל גרוס ומלח גס, היא הוגשה לנו על סלט כרוב , גזר, עלי בייבי ואטריות, אורז על רוטב תחמיץ פונזו וויניגרט תפוזים מעל, עושר של טעמים פשוט התנפצו לנו בפה וגרמו לנו לאושר גדול בלב, אם זו רק מנת הפתיחה, התרגשנו לקראת המנה העיקרית.

הזמנו את הסושי גריל גאודה מעושנת, קיבלנו סושי העשוי מסלמון צלוי עם בטטה, עלי בייבי, גבינת שמנת בציפוי גבינת גאודה מעושנת וגבינת שמנת פסטו, השתגענו ממש, לא ידענו אם אנחנו באסיה, ברזיל או אולי איטליה. בין ביס לביס שתינו פינה קולדה וקייפיריניה, כי אם כבר נגיעות מברזיל, אי אפשר בלי כמה קוקטיילים אותנטים.

לאחר הארוחה המשגעת, ביקשנו לשוחח עם רפאל, שאלנו אותו איך עלה לו הרעיון הנהדר הזה, הוא הסביר, "אנשים שמחפשים בילוי ואוהבים לשלב בתוכו אוכל שיעניק להם חוויה אחרת, לכן במשך שנתיים וחצי ישבתי ופיתחתי את התפריט שיהיה מותאם בדיוק לשילוב הזה שחיפשתי בין שני העולמות שאני אוהב, באמונה שזה יקלע גם לטעמים של הלקוחות המקומיים וגם תיירים, לשמחתי זה תפס נהדר".

לשינזו יש שירות משלוחים לירושלים, גבעת זאב והסביבה. המסעדה נמצאת תחת כשרות למהדרין חתם סופר, ורבנות ירושלים מהדרין חלבי.

שינזו, מנות מיוחדות, איכות גבוהה ביותר של חומרי גלם, אווירה ברזילאית שמחה על בסיס וטמעים אסייתים, כיף גדול בירושלים, תבואו, אנחנו ממליצים.

טלפון לבירורים והזמנות: 02-6320200

שעות פתיחה:

א'-ה' שעות: 11:30-23:00
שישי- סגור
מוצ"ש- שעתיים אחרי צאת שבת ועד חצות.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף שינזו, בשיתוף שינזו
  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully