וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסך שהוא פיקס לרכבים של כולנו

בשיתוף אוטו פיקס, בשיתוף אוטו פיקס

19.1.2020 / 14:53

מוסך אוטו פיקס באשדוד הוא עסק משפחתי המעניק שירות מקצועי באמצעות מכשור חדיש יחד עם יחס אדיב במיוחד

אוטו פיקס. יח"צ,
מוסך אוטו פיקס/יח"צ

אחד הדברים שתמיד מחממים לנו את הלב, אלו הם עסקים משפחתיים קטנים שמעניקים שירות גדול ורחב. מערכת "המומחים" גאה להציג, אוטו פיקס, מוסך אשר מציע שירותי מכונאות לרכבים פרטיים ולרכבי שטח מכל הסוגים. מספר מפיקים יצאו אל השטח והמוסך, אלו הם הרשמים שלהם מהמקום.

ביום חמישי בבוקר הגענו לרחוב העבודה 32 באשדוד, למוסך אוטו פיקס, מוסך משפחתי שמנוהל בחמימות על ידי שניים, אבנר ואורי, אבא ובן.

במוסך פגשנו מספר לקוחות שחיכו עד גמר הטיפול ברכבם. שוחחנו עם ערן צמח, תושב העיר. הוא סיפר לנו: "אין לי תקלה ברכב אלא אני עושה טיפול 10,000, אני מכיר את אבנר כבר שנים, איש עבודה ישר והגון, כבר לא מייצרים בעלי המקצוע שכאלה, אם הרכב שלכם באמת חשוב לכם, זה המקום".

אוטו פיקס. יח"צ,
מוסך אוטו פיקס/יח"צ

עדנה פיטוסי, לקוחה נוספת שמעה והוסיפה: "זה לא רק המקצועיות, אלא גם הנחמדות. לא משנה כמה שאלות אני שואלת ובודקת, הם תמיד סבלניים ומשיבים לי בצורה הכי אדיבה וברורה, לא קיבלתי כזה יחס במוסכים אחרים".

סיבוב במוסך גילה לנו כי הם עובדים עם מערכות דיאגנוסטיקה ממוחשבת מתקדמת וזה אחד הדברים שמייחדים את המוסך, למרות הידע המקצועי והניסיון הנרחב של בעלי המקצוע, הם לא עומדים במקום אלא דואגים להתקדם עם החדשנות והטכנולוגיה שבאה ביחד איתה.

בין יתר השירותים שמעניקים במוסך, אפשר למצוא רכבים מטופלים לאחר תאונות, מתקנים בעיות של מיזוג אוויר וחשמל, כאשר חלקי החילוף שלהם מקוריים מהיצרן.

אבנר נמצא בתחום כבר למעלה משלושים שנה, לפני כמה שנים הצטרף אליו אורי בנו. שאלנו אותו על הכיוון שבחר בו, הוא סיפר לנו בחיוך: "האמת היא שהכיוון בחר בי, ולא אני בו. כבר מגיל צעיר הייתי בא לעבוד עם אבא במוסך, כך שבאופן טבעי ידעתי פחות או יותר שזה יהיה הכיוון שלי בחיים גם כן, אחרי הצבא כבר הצטרפתי למוסך באופן מלא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוטו פיקס. יח"צ,
מוסך אוטו פיקס/יח"צ

עוד ועוד לקוחות הגיעו תוך כדי השהות שלנו במוסך, חלק נכבד מהם השאיר את המכוניות על מנת שיעבירו לו את הרכב בטסט. אבנר סיפר לנו על השירות הזה: "תראו, לא לכל אחד יכול בין העבודה, משפחה והילדים גם למצוא זמן לקחת את הרכב ולהעביר אותו טסט, בשביל זה אנחנו כאן, עושים בדיקה מקדימה ואז מעבירים את הרכב טסט במקומו. אם יש צורך אז גם מגיעים לאחר מכן למקום העבודה שלו להחזיר לו את הרכב, או לקחת אותו משם, במקרים מסויימים אנחנו מגיעים גם עד בית הלקוח עם האוטו מוכן, עושים הכל על מנת להקל על הלקוחות שלנו".

מבדיקה נוספת מצאנו כי מחירי הטיפול השונים הוגנים ביותר, וכל תקלה עוברת בדיקה יסודית מקדימה ורק כאשר מאתרים אותה, מיידעים את הלקוח, מעבירים לו את כל המידע הדרוש לגבי טיפול ועלויות, ורק לאחר אישור על הצעת מחיר מסודרת יוצאים לדרך.

לפני שעזבנו ביקשנו מאורי טיפ מנצח. הוא אמר: "הרבה לקוחות מגיעים אלינו עם תקלות ברכב שקרו רק בגלל שהם לא ביצעו טיפולים ובדיקות בזמן. חבל. חשוב מאוד להיות ערניים לרכב, לשמור עליו ובכך ולמנוע נזקים והוצאה כספית מיותרת".


עם הטיפ המנצח הזה לחיים, כל מה שנותר לנו הוא לשמוח כי מצאנו בית עסק משפחתי, נעים ומקצועי ביותר, את ההמלצה שלנו אוטו פיקס באשדוד מקבלים מכל הלב.

אוטו פיקס, העבודה 32 אשדוד

08-8520806

שעות פתיחה: 07:00-15:30

שישי 07:00-11:00

עמוד הפייסבוק

מוסך אוטו פיקס

בשיתוף אוטו פיקס, בשיתוף אוטו פיקס
  • עוד באותו נושא:
  • מוסכים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully