וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חומוס אסלי ביפו: לא עוצר כבר יותר מ-60 שנה

בשיתוף חומוס אסלי, בשיתוף חומוס אסלי

19.1.2020 / 14:40

כשחומוסייה קיימת יותר מ-60 שנה, יש לזה סיבה טובה מאוד. החומוס בחומוס אסלי פשוט יפיל אתכם מהכיסא

חומוס אסלי. יח"צ,
חומוס אסלי/יח"צ

מערכת "המומחים" ממשיכה לפנק אתכם ולכתוב על בתי עסק הוותיקים ביותר בישראל, שמחנו לגלות כי גם בתחום הקולינרי ובמיוחד בכל הנוגע למאכל הלאומי, החומוס, יש מי שאפשר לציין אותם בגאווה, מרכז החומוס אסלי.

מספר חברי המערכת, אנשים שמאוד אוהבים לנגב חומוס, הגיעו למסעדה ביפו שקיימת כבר יותר מ-60 שנה. מרכז החומוס אסלי ממוקמת ברחוב יפת 73, אלו הם הרשמים של חברי המערכת מארוחה וחוויה שהם מדברים עליה כבר מספר ימים.

כאשר מגיעים בכביש הצר שמוביל למסעדה, אי אפשר לפספס את השלט הענק שמבשר כי הגענו למרכז. גם קהל הלקוחות הגדול שחיכה בחוץ עד שיתפנה מקום העיד על כך.

חומוס אסלי. יח"צ,
חומוס אסלי/יח"צ

לאחר שמצאנו חנייה והגענו לכניסה, הריח באוויר פתח לנו את התאבון בצורה בלתי רגילה, ריח של חומוס טרי. גם האווירה מסביב היתה מחבקת, יהודים לצד ערבים, אוכלים, שותים ונהנים, לא סתם אומרים שאוכל עושה חיבורים שבני אדם מתקשים לעשות.

מצאו לנו שולחן והנראות של המסעדה מבפנים הזכירה לנו איך פעם בנו פה בתים, עם קשתות סטייל מרחצאות טורקיים. הזמנו כמה סוגי חומוס, עם בשר עגל, בשר טחון, חומוס מסבחה וגם מנה ייחודית למקום, חומוס עם שקשוקה, לצד כל אלו פינקו אותנו עם חמוצים טריים, צ'יפס וכדורי פלאפל חמים.

טוב שכיסאות העץ במקום היו עמידים, אחרת היינו נופלים על הרצפה מרוב שהטעמים היו מושלמים. החומוס חם וטרי, השילוב עם מנות הבשר היה חכם, תיבול וטעמים שממש השלימו האחד את השני, המרקמים של המסבחה היו מדוייקים, עשה לנו טוב בלב לראות איך אפשר לקחת מאכל פשוט על הנייר ולהפוך אותו לאוכל גורמה.

היה לנו טעם של עוד, אז לא התביישנו להזמין שתי מנות פיתה נוספות, פיתה קבב שנטחן במקום ופיתה כרובית עם טחינה, עוד המצאה גאונית וייחודית של הטבחים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חומוס אסלי. יח"צ,
חומוס אסלי/יח"צ

אם חשבתם כי אחרי קפה ומנוחה של כמה דקות, נוותר על המתוקים, טעיתם, הכנאפה, מלבי ובקלאוות טבעוניות שמכינים במקום, היו סיום מרגש לארוחה שנרצה לאכול שוב ושוב.

שבעים ומרוצים ניגשנו לבעל הבית, אבי, להוריד בפניו את הכובע. ממנו למדנו כי הם עושים גם אירועי קייטרינג לכל אזור ת"א יפו והסביבה, כך שלמסיבת הצוות הבאה, אנחנו כבר יודעים את מי להזמין.

מרכז החומוס האסלי, מקום מזמין, נקי, שירות עם חיוך, מחירי רצפה, חומוס, בשרים ומתוקים לא מהעולם הזה, חוויה נדירה. אם אתם תקועים בבית או במשרד ורוצים לטעום, יש שירות משלוחים, הטיפ עליכם, התודה למסעדה.

להזמנות ובירורים 054-6613585
טלפון למשלוחים 03-6813435

שעות פתיחה:

ימים א-ו, שעות: 08:00-22:00
שבת: 06:00-21:00

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף חומוס אסלי, בשיתוף חומוס אסלי
  • עוד באותו נושא:
  • חומוסיות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully