וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוברה טאטו: ללמוד קעקועים אצל אחד מהוותיקים בתחום

בשיתוף קוברה טאטו, בשיתוף קוברה טאטו

19.1.2020 / 12:50

צחי פז מקעקע כבר עשרות שנים, עוד מהתקופה שזה היה הרבה פחות פופולרי מהיום. בסטודיו שלו באשדוד תוכלו גם ללמוד את רזי המקצוע

קוברה טאטו. יח"צ,
צחי פז, קוברה טאטו/יח"צ

אם היינו מספרים לכם כי אתם יכולים ללמוד איך להפוך ולהיות מקעקעים מקצועיים על ידי אחד המקעקעים הראשונים בישראל? נשמע כמו חלום, נכון? אבל החלום הזה הוא מציאות של רבים מהמקעקעים העכשווים בארץ, כאלה שעברו תחת ידיו של צחי פז.

צחי פז הוא אמן קעקועים פעיל כבר למעלה מ-20 שנה, עוד הרבה לפני שאומנות הציור הזו צברה את הפופולריות העכשווית, ומי שהדהים לקוחות רבים, לא רק בגלל סגנונו הייחודי, אלא כאשר שבר מוסכמות והפיץ את הבשורה בדרכים לא שגרתיות.

עד כמה לא שגרתי הוא היה? פגשנו את צחי פז בסטודיו לקעקועים שלו, "קוברה טאטו", בעיר אשדוד. הוא סיפר לנו על תקופה אחרת שהשאירה אותנו עם פה פעור: "הייתי הראשון שביצע קעקועים בלייב בברים ומקומות בילוי. הייתי מגיע למועדון, מקבל עמדה ומקעקע אנשים בזמן שהם שותים את הבירה שלהם, כמובן שהיה מדובר בקעקועים קטנים, אבל החוויה הייתה מטורפת, לי ולבליינים, היום אין סיכוי שדבר כזה ייצא לפועל".

קוברה טאטו. יח"צ,
קוברה טאטו/יח"צ

כמו כן, צחי היה הראשון בארץ שהוציא לפועל חברות מועדון לסטודיו הקעקועים שלו, החברות הזו מעניקה לכל לקוח נקודות על קעקוע שעשה במקום. לדוגמא, מי שביצע קעקוע ב-1,000 שקלים קיבל 100 נקודות זכות, אלו מקנות לו 100 שקלים בקעקוע הבא שיבחר לעשות במקום, לצד מבצעים לימי הולדת ואירועים נוספים שהחברות במועדון מעניקה.

צחי כיום בן 39, גרוש, אבא לחמישה ילדים. זה רק נדבך קטן מסיפור החיים המיוחד שלו, כאשר נשאב אל עולם הקעקועים ממקום רחוק שנות אור - אביו מנהל בית כנסת וכל האחים שלו חיים אורח חיים דתי, למרות שבחר בדרך שונה, בני המשפחה נשארו תומכים בהחלטה שקיבל.

הסטודיו לקעקועים שלו, באופן טבעי מתמקד בביצוע של עבודות קעקועים, פירסינג והסרת איפור קבוע. אבל הייחודיות שלו באה לידי ביטוי גם בעובדה שהוא משמש כבית ספר למקעקעים, כאשר מי שמסיים את לימודיו מקבל מקום בסטודיו לעשות בו את הסטאז', תחת הדרכתו האישית של צחי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קוברה טאטו. יח"צ,
קוברה טאטו/יח"צ

הסטודיו מחזיק בכל הרשיונות האפשריים, זה של משרד הבריאות, רישיון הסרת איפור קבוע וקעקועים איכותי ובלי צלקות, ורישיון אמריקאי צרפתי לעסוק בתחום אשר תקף ב-42 מדינות בלבד.

בעולם הקעקועים המקומי, צחי נחשב כמקעקע שהוא Old School, נקי ממניירות מיותרות, אלא איש עבודה עם המון רגש והקשבה, מקעקעים שלמדו ממנו את המקצוע סיפרו לנו כי יש לו את החוכמה לדעת ללמד ולהדריך, אך באותה הנשימה להעניק יד חופשית לאמן בסגנון הייחודי לו.

בעתיד הקרוב צחי מתכנן לפתוח סטודיו נוסף ברמת גן ביחד עם חמישה מקעקעים ידועים ומוערכים בתחום. בינתיים בסטודיו באשדוד יש כבר מחשבות על להוסיף עמדת פלייסטיישן ובר אלכוהולי, לא הופתענו מהרעיון המקורי, הראש היצירתי של מי שידע לקעקע אנשים על בר סואן, לא עומד במקום רק בגלל הגיל, להיפך, הוא משביח עם השנים.

קוברה קעקועים

טלפון: 052-5436903

שעות פתיחה:

א'-ה' 10:00-22:00

שישי- 10:00-16:00

עמוד הפייסבוק הרשמי

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף קוברה טאטו, בשיתוף קוברה טאטו
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully