וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר נכסים: בולדוזרים לתיווך בפעולה

בשיתוף אופיר נכסים, בשיתוף אופיר נכסים

19.1.2020 / 12:32

אופיר נכסים הוא ממשרדי התיווך הבולטים בעיר קריית אונו - אך הפרוייקטים שבניהולו נמצאים גם במקומות נוספים ברחבי הארץ

אופיר נכסים. יח"צ,
אופיר נכסים/יח"צ

בעבר העיר קריית אונו הייתה ידועה בזכות בתים צמודי קרקע, אולם בשנים האחרונות נעשה שינוי כיוון לבנייה גבוהה, מה שהפך אותה לעיר מבוקשת ביותר במרכז ישראל. קריית אונו היא עיר פסטורלית עם 40 אלף תושבים בלבד, ידועה באיכות ורמה גבוהה של מוסדות החינוך שבה, כאשר הקרבה לתל אביב משחקת תפקיד מרכזי באטרקטיביות גם כן.

צוות "המומחים" ביקש ללמוד יותר על הנעשה בתחום הנדל"ן בעיר וסביב לה, לצורך כך חקרנו אודות משרדי התיווך האמינים ביותר, שם אחד שבלט שוב ושוב היה "אופיר נכסים", משרד תיווך הפעיל כבר כ-15 שנה ועוסק בייעוץ בכל תחומי הנדל"ן.

מי שמנהלת את העסק היא הבעלים, נורית קאודר, מתחתיה עוד שלושה סוכנים אשר מכירים את השטח בעיר כמו את כף ידם, שני מפיקים של צוות "המומחים" הגיעו למשרד התיווך אשר ממוקם ברחוב הנשיא 57, בקריית אונו, אלו הם הרשמים שלהם.

כחלק מתחקיר המקדים שביצענו אחר משרדי תיווך נדל"ן בקריית אונו, מה שקנה אותנו ב"אופיר נכסים", היה העובדה שפשוט אי אפשר היה לפספס אותם. בכל מדיה קיימת השם שלהם בלט מעל כולם, כאשר שוחחנו עם נורית, היא הסבירה לנו על כך: "כאשר אני צריכה למכור נכס, אני לא רואה בעיניים, אין לי הגבלת תקציב וזה כולל פרסום ממומן בכל הרשתות החברתיות, יש לי משימה ואני עושה הכל על מנת לעמוד בה, בפרק הזמן הקצר האפשרי, במחיר הכי טוב והכל לשביעות רצונם של הלקוחות".

אופיר נכסים. יח"צ,
נורית קאודר/יח"צ

בנוסף לאופיר נכסים ישנו משרד משפחתי בשם "אדמת ישראל אלאלוף" בניהול אופיר אלאלוף ממקימי משרדי התיווך בארץ, משנת 1949 אשר ממוקם בשכונת פלורנטין. מהוותיקים והמפורסמים בשכונה, מנהלים ומוכרים דירות ובניינים בשלמות לתושבי חוץ ויזמים, מכירה והשכרת דירות בבעלות המשרד.

לקוחות שרכשו או השכירו דירה דרך נורית ועימם שוחחנו, סיפרו לנו כי היא הצליחה להוזיל עבורם לא מעט מהעלויות של מעבר וכניסה לדירה חדשה, בזכות היכרות אישית שלה עם לא מעט אנשי מקצוע אשר עובדים עימה לאורך שנים, בזכות התיווך הנלווה הזה, הם קיבלו מחירים חסרי תקדים מצד חשמלאים, אינסטלטורים, מעצבי פנים ונוספים.

אם בתחילה חשבנו כי עיקר העסקאות של "אופיר נכסים" נעשות רק בקריית אונו, התברר לנו כי הם עובדים חזק בכל רחבי הארץ, אין גבולות גזרה כאשר יודעים את המלאכה.

ביקשנו לשמוע מנורית על העסקה הפוטנציאלית הכי גדולה שהיא מחזיקה כרגע ביד. היא פירטה עבורנו: "המשרד שלנו מציע אחוזה בסביון, מהמפוארות שנבנו בשנים האחרונות, זו משתרעת על 6 דונם ובתוכם ניתן לבנות עוד שלושה בתים בנוסף לזה שכבר קיים.

"פעילות עכשווית נוספת שהמשרד מעורב בו כרגע היא שיווק של בתים צמודי קרקע במושב הצמוד לצומת מסובים, ברמת פנקס, אזור שקט פסטורלי המונה כ-150 משפחות. כל בית הוא בן שלוש קומות עם מפרט טכני מפואר. בתים בגודל של 300 מר' הכוללים מרתף בגודל של 120 מר' שיכול לשמש ליחידות דיור מניבות. הפרויקט נמצא בשלבי הבנייה האחרונים ומסירת המפתח תתבצע בתוך כמה חודשים ספורים".

אם גם אתם בודקים אפשרות מעבר לקריית אונו, או מעוניינים בליווי ותמיכה של כל עסקת נדל"ן במקום אחד, משפחת "אופיר נכסים" בהחלט יודעים את העבודה. 15 שנה של הצלחה לא הולכות ברגל, אלא מהוות את תעודת ההצטיינות הטובה ביותר שיכולה להיות.

ליצירת קשר:

נורית-050-7361075
משרד-0765409425

כרטיס ביקור דיגיטלי

עמוד הפייסבוק

פרופיל חברה- אתר מדלן

בשיתוף אופיר נכסים, בשיתוף אופיר נכסים
  • עוד באותו נושא:
  • תיווך
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully