וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Ofir Productions: שחקן חדש שינה את יחסי הכוחות בעולם ההפקות בישראל

בשיתוף Ofir Productions, בשיתוף Ofir Productions

19.1.2020 / 9:14

מדובר בעסק חדש בתחום הפקות האירועים בארץ אך כזה שכבר הצליח ליצור לעצמו שלם של חברת הפקות חדשנית וצעירה

אופיר פרודקשנז. יח"צ,
Ofir Productions - איפור יולי מאנה/יח"צ

אחת המפיקות של מערכת "המומחים" הזמינה את כל חברי המערכת לאירוע מיוחד במינו, חתונת זהב של הוריה. באופן טבעי האירוע עצמו היה מרגש ביותר, אבל בשיחת הצוות שלמחרת, לא יכולנו שלא להסכים כי מי שדחפו להצלחת המסיבה היתה חברת ההפקה.

ביררנו פרטים ומצאנו, מדובר ב-, Ofir Productions שחקנים חדשים בעולם ההפקות בארץ שכבר הספיקו לעשות לעצמם של חדשנות במקצוע, מבחינתנו זה היה שווה כתבה, הנה היא לפניכם.

מי שהקימה את חברת ההפקות Ofir Productions היא אופיר אלסטר, כאשר בחוכמה רבה החליטה להקים עסק שיעניק מכלול שלם לכל חגיגה.

אופיר פרודקשנז. יח"צ,
Ofir Productions/יח"צ

בין אם מדובר ביום הולדת לילדים, מסיבות בר או בת מצווה, חתונה או אירוע חברה חגיגי, השירותים שלה ערוכים לכל סיבה למסיבה, כאשר לאחרונה גם בר אקטיבי הצטרף לרשימה, הוא נותן מענה למסיבות אשר נדרש בהם אלכוהול ושתייה חמה.

נסענו לפגוש את אופיר במשרדי החברה, ברחוב פייבל 16 בתל אביב. לשאלתנו היכן כל זה החל, היא סיפרה לנו: "העסק התחיל מרעיון מאוד בסיסי של עיצוב אותיות, מתוך זיהוי של צורכי החברה ומתוך זיקה לתחום העיצוב. תוך כדי תנועה ובהתאם לדרישה של לקוחות, הוספתי בתחילה עיצוב בבלונים, פרחים סינטטים וחיים, משם הדרך לעצב חללים שלמים היתה קצרה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בתחילה לאופיר לא היתה ברירה אלא לשתף פעולה עם אנשי מקצוע נוספים, אבל ככל שצברה ניסיון ועשתה לעצמה שם, ידע להרכיב סביבה צוות עובדים משלה.

לא מעט תחקירים כבר ביצענו על אנשי עסקים שונים בכל התחומים, למדנו כי הפרסום הכי אפקטיבי על טיב איכות המוצר והשירות הוא מפה לאוזן, כך שמעבר לפרסום ברשת החברתית אינסטגרם ואתר האינטרנט, מי שמקדמים עבור אופיר את חברת ההפקה, הם הלקוחות שצברה לעצמה, החדשים מגיעים דרכם בעיקר.

לאחר בדיקת שוק, מצאנו כי Ofir Productions עושים אירועי יוקרה ויודעים להתאים את עצמם לכלל האוכלוסייה מבחינת קונספט, טעם ומחיר. ביקשנו על כך הסבר ואופיר שמחה לספק: "בגלל שכל ההפקה מתבצעת דרכנו בלבד, יש לי את האפשרות להעניק מחירים אטרקטיביים במיוחד, כי לסגור עם כל איש מקצוע בנפרד, זה גם כאב ראש וגם מייקר את העניין".

אופיר פרודקשנז. יח"צ,
Ofir Productions - איפור יולי מאנה/יח"צ

מצאנו כי Ofir Productions היא חברה אשר מורכבת מאנשי מקצוע צעירים ורעננים, בעלי כישרונות מגוונים המביאים עימם רעיונות חדשים המותאמים לצורכי החברה הישראלית שמחפשת כל הזמן לעשות את האירוע החדשני והמיוחד הבא.

לבירורים והזמנות: טלפון של אופיר 054-7120207

עמוד אינסטגרם אופיר הפקות

עמוד האינסטגרם האישי של אופיר

אתר הבית

בשיתוף Ofir Productions, בשיתוף Ofir Productions
  • עוד באותו נושא:
  • אירועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully