וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החומוסייה החדשה ביפו שמחזירה טעמים של סבא

בשיתוף חומוסיית נאדר הגדול, בשיתוף חומוסיית נאדר הגדול

16.1.2020 / 14:37

לפני כשנתיים פתח נאדר את החומוסייה שלו ביפו ובזמן קצר זה הצליח ליצור לעצמו שם בכל רחבי המדינה. יצאנו לבדוק מה מיוחד בחומוס שלו

חומוס נאדר הגדול. יח"צ,
חומוסיית נאדר הגדול/יח"צ

במסגרת בדיקה של בתי עסק חדשים לאוכל, מערכת "המומחים" הגיעה גם לחומוסיית נאדר הגדול, מסעדת חומוס הפעילה קרוב לשנתיים וממוקמת בעיר יפו. אחת המפיקות של המערכת, יצאה לבדוק ולטעום מקרוב את מנות החומוס שבזמן קצר הספיקו לעשות לעצמן שם מיוחד בכל הארץ כולה, אלו הם הרשמים שלה מהמקום.

הגעתי לחומוסייה של נאדר בצהרי יום שני, המסעדה הייתה מפוצצת בלקוחות, עשה רושם כי כל מי שעובד בסביבה הגיע לארוחת הצהריים שלו. כמה לקוחות העידו כי גם אייל שני הגיע. אבל לא רק ישראלים, מסביב שמעתי לא מעט שפות, איטלקית, צרפתית וגרמנית, כנראה שגם התיירים שמעו על המקום המיוחד.

היופי הוא שבמסעדה ערוכים לקבל עשרות סועדים בבת אחת, כך שגם אני לא הייתי צריכה לחכות יותר מדי זמן. מהרגע שבו התיישבתי סביב השולחן ועד שהגישו לי את מנת החומוס פול, סלט רענן וטרי, צ'יפס ופלאפל בעבודת יד, לא עברו יותר מכמה דקות בודדות.

חומוס נאדר הגדול. יח"צ,
חומוסיית נאדר הגדול/יח"צ

הטעמים היו יוצאים מן הכלל. הדבר הבולט ביותר שתפס לי את העין ואת החך היה הפול המושלם ביותר שאכלתי בחיים שלי. הצבע שלו הצביע על הטריות, הרכות וחום שלו העידו שהרגע יצא מהסיר, איזה כיף לקבל אוכל כל-כך טרי, לכן לא פלא שהטעם היה אלוהי.

כל התענוג הזה עלה מחיר בדיחה, 30 שקלים, ולימונדה קרה ומרעננת על חשבון הבית. יחד עם שירות מלצרים אדיב וחייכני, פשוט חוויה מהנה.

עוד מנות שהיו בחומוסייה הן: שקשוקה ויש גם 'חמשוקה'- שקשוקה יחד עם חומוס, חומוס פטריות וחביתות.

הייתי חייבת לשוחח עם הבעלים, נאדר. מאחוריו ניסיון של 18 שנה בעולם החומוס, לאחר שצבר מספיק שנות ניסיון והבנה, החליט לפרוס כנפיים ופנה לדרך עצמאית משלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חומוס נאדר הגדול. יח"צ,
חומוסיית נאדר הגדול/יח"צ

שאלתי אותו: "חומוס, על פניו אין מה לחדש, ובכל זאת הטעם שלו היה יוצא דופן". הוא סיפר לי את הסוד: " החומוס שקיבלת לשולחן נעשה בעבודת יד על המקום, בלי שום חומרים משמרים, נטו חומוס וטחינה, ברגע שמכינים אותם, כמו גם את הפלאפל בכל יום מחדש, ככה שומרים על הטריות וטעמים".

ועל הפול הוא סיפר בחיוך: "כל הזקנים של יפו אומרים לי שהחזרתי אותם 30 שנה אחורה. זה מתכון של סבא שלי שעובר בירושה במשפחה, אבל את הסוד של המתכון הזה אני לא יכול לגלות".

חומוסיית נאדר הגדול, מקום מצוחצח, שירות מחוייך, מחירים עממיים, טעמים של יפו של פעם, מומלץ בחום.

חומוסיית נאדר הגדול - יצחק בן צבי 35 תל אביב-יפו

שעות פתיחה:
א' - ו' 8:30-16:00
שבת- 8:30-17:00

לבירורים והזמנות: 052-8033392

עמוד הפייסבוק

בשיתוף חומוסיית נאדר הגדול, בשיתוף חומוסיית נאדר הגדול
  • עוד באותו נושא:
  • חומוס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully