וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטליז שירי: קצבייה בת למעלה מ-60 שנה - גאווה למדינה

בשיתוף אטליז שירי בעיר, בשיתוף אטליז שירי בעיר

16.1.2020 / 14:15

עם בשר איכותי מישראל בלבד, אטליז שירי בעיר מושך לבאר שבע לקוחות מכל אזור הדרום שלא נתרתעים מהמרחק בשביל איכות

איטליז שירי בעיר. יח"צ,
אטליז שירי בעיר/יח"צ

בשנת 2019 מערכת "המומחים" התרכזה לא מעט להביא לכם הקוראים, מידע על קצביות נבחרות במרכז הארץ, לכבוד הגעתה של שנת 2020, החלטנו לשנות יעד ולבדוק מקרוב בתי עסק לבשר באזור הדרום. לאחר תחקיר מקיף של מספר ימים, שם אחד בלט מעל כולם, אטליז שירי בעיר.

אטליז שירי היא קצבייה משפחתית הפעילה בעיר באר שבע משנת 1958. מי שמנהל אותה כיום הוא אבי, דור שני של המשפחה, ביחד עם ניקה אשתו הם לקחו את המושכות מאביו שהקים את העסק.

שלחנו מספר מפיקים לרחוב טרומפלדור 45 בבאר שבע, לראות מקרוב איך מתנהלת קצבייה עם ניסיון של למעלה מ-60 שנה, אלו הם הרשמים מהמקום.

איטליז שירי בעיר. יח"צ,
אטליז שירי בעיר/יח"צ

מצאנו מספר דברים אשר מייחדים את אטליז שירי בעיר ולא רק אנחנו, גם עשרות לקוחות נוספים שהיו עימנו בחנות. הופתענו לגלות כי לא רק תושבי באר שבע מגיעים לכאן, אלא מכל אזור הדרום. רונן חרזי בן 38 מאשדוד סיפר לנו: "המשפחה של אשתי היא מבאר שבע, דרכם הכרתי את הקצבייה הזו, עשיתי השוואות בין איכות הבשר שמקבלים פה לעומת מקומות שאני מכיר באשדוד, מבחינתי לא היה מקום לתחרות, שווה לי לנסוע במיוחד לבאר שבע, פה אני יודע שאני מקבל את הבשר הכי איכותי שיש ובמחירים נוחים, שווה לי את הדלק ונסיעה".

למדנו כי באטליז שירי מתעסקים רק בבשר ישראלי טרי, לא מייבאים שום בשר אחר מחו"ל, למרות שמקבים אינסוף הצעות מפתות לעשות זאת. אבי אמר לנו כי זוהי דרך העבודה שאביו השריש לו, מה גם שהבשר הישראלי הוא בשר שמוכיח את עצמו מספיק טוב.

מצאנו בקצבייה את כל סוגי הבשרים והעופות, כולם טריים וכשרים. בצמוד לאטליז יש מפעל של הקצבייה, בו מקבלים את כל הסחורה בכל יום מחדש, שישה ימים בשבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

נכנסו לראות את דרך העבודה במפעל עצמו, נשארנו המומים מהניקיון, קצב עבודה ומקצועיות של הקצבים כולם. הצורה בה הם יודעים לעבוד עם בשר זה כמו לראות הצגה בתאטרון, אומנות לכל דבר.

במקום פגשנו את ניקה, אשה שמנהלת ביד רמה את הכל. היא לא משאירה מקום לטעויות, מבחינתה הכל צריך להיות מתוקתק ומצוחצח. ממנה למדנו כי במקביל לניקיון, טריות ואיכות הבשרים, האטליז מציע לטובת הלקוחות שירות משלוחים דרך הוואטסאפ, בכזה דבר עוד לא נתקלנו. כותבים בהודעה את הבשר שמבקשים, ומשאית קירור מורשית להובלת בשר מגיעה אליכם עד פתח דלת הבית, שירות מהפכני ממש!

איטליז שירי בעיר. יח"צ,
אטליז שירי בעיר/יח"צ

חזרנו לחנות עצמה, ביצענו רכישה של המבורגר, קבב ונקניקיות אשר מיוצרים במקום. לאחר שטעמנו זאת בבית, התרגשנו מאוד, הטעמים גן עדן, טרי טרי ובלי שימוש בחומרים משמרים. אגב, ניתן למצוא במקום גם מוצרים אשר מתאימים לאלרגים לגלוטן.

אטליז שירי בעיר, בית עסק שהוא גאווה ישראלית ומי שמעניק כבוד לבשר הישראלי, טרי, איכותי, נקי, תוך כדי הענקת שירות מושלם.

להזמנות ובירורים: 08-6271926

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף אטליז שירי בעיר, בשיתוף אטליז שירי בעיר
  • עוד באותו נושא:
  • אטליז
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully